תיאטרון "גשר" ערך לידידי התיאטרון הצגת בכורה ל"סיראנו" מאת המחזאי הצרפתי אדמון רוסטאן. ההצגה מתארת משולש אוהבים בלתי נשכח שהפך לאחת הקלאסיקות הגדולות של התיאטרון העולמי, בבימויו של רימאס טומינאס - מהבמאים החשובים והמשפיעים באירופה כיום. את חברי אגודת הידידים שבאו לצפות בהצגה, אירחו במשכן התיאטרון ביפו, יו"ר תיאטרון "גשר" ואגודת הידידים ישראל מקוב ובת זוגו בלה לוסטיג; מנכ"לית אגודת הידידים - רותי היילפרן ובעלה רודי; יחד עם מנכ"לית תיאטרון "גשר" - לנה קריינדלין. בסיום ההצגה העניקו בני הזוג דיתה ואלכס לנדסברג,  מלגות לעובדי ושחקני התיאטרון המצטיינים: יובל שרף, וניה דולב, שלומי ברטונוב, אבי אזולאי ואלכסיי פילימונוב. בין הנוכחים באירוע: יעל ורמי אונגר, נילי זוהר, יעקב פרנקל, דליה רבין, ליזיקה ועמי שגיא, נעמי ושלמה טיסונה, נאוה ואמנון דיק, עמי פדרמן, ברברה ובוריס קרסני, עירית ומושיק תאומים ועוד.

רותי היילפרן, בלה לוסטיג, ישראל מקוב (צילום: דרור סיתהכל)
רותי היילפרן, בלה לוסטיג, ישראל מקוב (צילום: דרור סיתהכל)

> תערוכת ׳תקווה – HOPE׳ בחסות ארגון הידידים הצעירים של שנקר (SMC - Shenkar Members Club) נפתחה השבוע במרכז וייל שבכפר שמריהו. את ערב הפתיחה הנחתה גלית גוטמן. שישים אחוזים מכלל ההכנסות כתוצאה ממכירת העבודות בתערוכה, יוקדשו לתמיכה באמניות, אמנים ומוסדות אמנות אשר נפגעו במלחמה, ביניהן ״דנה - גלריה לאמנות בקיבוץ יד מרדכי״, שהיא בין הגלריות הבודדות שפעלו באזור עוטף עזה. בין הנוכחים בערב הפתיחה: פרופסור שיזף רפאלי - נשיא שנקר; יו"רית חבר הנאמנים - אורית אפרתי; יואב הורביץ - יו״ר הועד המנהל של שנקר; יונתן אבן-טוב - מנכ״ל שנקר; ראש מועצת כפר שמריהו - סרג׳ קורשיא; מייסדות ארגון הידידים הצעירים: הדס פורר, מירי טוכמאייר, טל גורן וגל שנפלד;  ואורחים נוספים בהם: יעל ואביב כוכבי, נגיד בנק ישראל אמיר ירון, מנור גינדי, גליה דור, דורי קלגסבלד ויעל טבת; גליה וחמי פרס; גלית גוטמן ויגאל אהובי; יפעת גוריון, האמנים: הרן כסלו, נעה קלגסבלד, אביב גרינברג ועוד. 

הרן כסלו, חמי פרס, אורית אפרתי, שיזף רפאלי (צילום: רפי דלויה)
הרן כסלו, חמי פרס, אורית אפרתי, שיזף רפאלי (צילום: רפי דלויה)

> "פסטיבל קולנוע דרום", מיסודו של בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר, יצא השבוע לדרך, עם אירוע פתיחה שהערך בסינמטק תל אביב. הפסטיבל צפוי לנדוד במהלך חודש מרץ ברחבי הארץ בין מרכזי מפוני עוטף ישראל, ועבור הקהל הרחב. אירוע הפתיחה התקיים בנוכחותם של יו״ר הועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר - עו״ד גלעד שר; נשיא המכללה - פרופ׳ ניר קידר; ראש עיריית שדרות - אלון דוידי; ממלא מקום ראש המועצה האזורית שער הנגב - יוסי קרן; יו״רית המועצה הישראלית לקולנוע - ד״ר עליזה לביא, ועוד.

ניר קידר, אלון דוידי, גלעד שר, יוסי קרן (צילום: יח״צ המכללה האקדמית ספיר)
ניר קידר, אלון דוידי, גלעד שר, יוסי קרן (צילום: יח״צ המכללה האקדמית ספיר)

> לאחר שהודיע כי החברה בראשה הוא עומד תתרום חומרים וצבע בהיקף של שני מיליון שקלים לטובת שיקום מרחבים ציבוריים לילדים ביישובי העוטף, מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, ביקר בעוטף ישראל ונפגש עם הפרויקטורים של היישובים על מנת לאמוד מקרוב את הצרכים והיקפי העבודה שידרשו בפרויקטים השונים שחלקם כבר יצאו לדרך. שרייר נפגש, בין היתר, גם עם טל שאול, הפרויקטור שמונה ללוות את השיקום של קיבוץ כיסופים. שאול, שנולד וגדל בכיסופים, הוא סגן אלוף במילואים ובעברו פיקד על היחידה הממלכתית לאבטחת אישים ומשלחות בשב"כ. בנוסף נפגש שרייר עם אליה בן שימול - הרבש"צ של היישוב כרם שלום.

מיכה שרייר, טל שאול (צילום: שי רמוס)
מיכה שרייר, טל שאול (צילום: שי רמוס)

> מאיר קנר - מנכ"ל "ניו ראן ישראל" יבואנית מותג הנעליים HOKA לישראל; יחד עם גלית ברנבוים-נבון - מנהלת השיווק של המותג; אירחו אירוע חשיפה שבו הוצגו החידושים מבית המותג שצפויים להגיע לארץ בשנה הקרובה. במפגש נחשף הדור הבא של נעלי המרוצים - CIELO X1 - נעל תחרות אולטרה קלה ומעוצבת, פרי יצירה טכנולוגית חדשה, שאותה הדגים ספורטאי החסות של HOKA - זמנו מוצ'ה, מתמחה בריצה למרחקים בינוניים ומייצג את ישראל בתחרויות בארץ ובעולם. מוצ'ה הוא אלוף ישראל בריצת 3,000 מכשולים ואלוף המכביה בריצת 5,000 מטר לשנת 2022. כמו כן נערכה הכרזה על כניסתו הרשמית של קו ההלבשה הראשון והמלא של המותג לארץ, ותחילת מכירתו בישראל ביום האירוע.

זמנו מוצ'ה, מאיר קנר, גלית ברינבוים-נבון (צילום: יחצ)
זמנו מוצ'ה, מאיר קנר, גלית ברינבוים-נבון (צילום: יחצ)

> דני בן רעי, יו"ר "הגלידות של פלדמן" ושותף מנהל בקרן גרין לנטרן (בעלת החברה); יחד עם ארז וולף - מנכ"ל "הגלידות של פלדמן", אירחו את  עובדי החברה ומפיציה ברחבי הארץ לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2024 במתחם האירועים "גבריאל" שבנס ציונה. האירוע כלל קבלת פנים, ארוחת צהרים, נאומים וכמובן טעימות של מגוון הגלידות החדשות של החברה לקיץ 2024.

דני בן רעי, ארז וולף (צילום: אבי מזרחי)
דני בן רעי, ארז וולף (צילום: אבי מזרחי)

> עמותת "יוזמות עתיד" ומותג הקוסמטיקה והטיפוח LANCÔME ("לנקום") משיקות תוכנית הכשרה חדשה לנשים, במסגרתה הן ילוו יזמיות בתהליכי הקמה ופיתוח של עסקים בתחומי הביוטי. את היוזמה המשותפת מובילות איה מונק - מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בקבוצת לוריאל ישראל, וצופית גורדון – מנכ"לית עמותת "יוזמות עתיד". המטרה המרכזית של התכנית החדשה היא העצמתן של נשים צעירות, בגילאי 20-45, מהפריפריה החברתית והגאוגרפית מכל הארץ. התכנית תנגיש למשתתפות את עולם היזמות, ותלווה אותן בגיבוש רעיון עסקי על בסיס החוזקות שלהן, תוך מתן כלים ותמיכה מקיפה בתהליך הקמת עסק עצמאי שיאפשר להן לפתח חוסן כלכלי ותחושת מסוגלות פיננסית מקיפה.

איה מונק, צופית גורדון (צילום: יחצ)
איה מונק, צופית גורדון (צילום: יחצ)