האיוונט המדובר של השבוע בעולם, היה של מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר באסיה, עם הון מוערך של 114 מיליארד דולר, שחגג מסיבת טרום חתונה לבנו הצעיר עננט אמבאני. לאירוע שנערך במשך שלושה ימים התייצבו עשירי עולם בהם מארק צוקרברג, ביל גייטס, הילארי קלינטון ואיוונקה טראמפ שנהנו מהופעה של ריהאנה. השפים הישראלים טליה ופול אסנהיים היו חלק ממערך הקולינריה באירוע שכלל 25 שפים מכל העולם. זהו האירוע השלישי במספר של בני משפחת אמבאני, שאותו מלווים בני הזוג  אסנהיים כשפים פרטיים לאורך השנים. את התאורה באירוע הענק עיצב לא אחר מאשר ערן קליין, בן 50, בנו של מאמן הכדורסל האגדי רלף קליין, שהוא ממעצבי התאורה הבולטים בישראל ואחראי על עיצוב התאורה באירועי ענק בארץ ובעולם. קליין עיצב לאחרונה את התאורה במיצב ההנצחה "נובה" שהוצג באקספו תל אביב.

ערן קליין (צילום: ארז חרודי)
ערן קליין (צילום: ארז חרודי)

> איש העסקים מוקי שניידמן, בעלי "ביטוח ישיר", כיכב במוצאי השבת בפריים טיים של קשת 12. שניידמן, רעייתו רונית ובני המשפחה הגיעו ללוות את בתם - ליאור שניידמן, בשלב האודישנים בתוכנית "מאסטר שף". השפית הצעירה למשפחת שניידמן זכתה למחמאות רבות מצוות השופטים ועברה בקלות לשלב הבא בתחרות. 

מוקי שניידמן  וליאור שניידמן    (צילום: צילום מסך)
מוקי שניידמן  וליאור שניידמן  (צילום: צילום מסך)

> הפילגש על המסך הגדול:
משה אדרי, בעלי חברת "סרטי יונייטד קינג", ולירון אדרי - מנהלת ההפצה בחברה, אירחו בשני בערב בסינמה סיטי גלילות את הפרמיירה לסרט "הפילגש" שאותו ביימה מעיין ריף. מדובר בדרמה קומית שחורה, בכיכובן של דאנה איבגי ואניה בוקשטיין, המביאה את סיפורה של אלה, בת ,34 מלבישה בתיאטרון ופילגשו של מחזאי ההצגה שמת במפתיע. כשברקע מתנהלות הכנות לפרמיירה של ההצגה, אלה מתעקשת לפקוד את השבעה ונחשפת לעולם שעד כה היה חסום בפניה. העניינים מסתבכים כשאלה פוגשת את אחיו, אימו ואשתו של אהובה, ומתקרבת אליהם יותר מידי.

לירון אדרי ומעיין ריף (צילום: רפי דלויה)
לירון אדרי ומעיין ריף (צילום: רפי דלויה)

דאנה איבגי, משה אדרי ואניה בוקשטיין  (צילום: רפי דלויה)
דאנה איבגי, משה אדרי ואניה בוקשטיין (צילום: רפי דלויה)

>ב"בר גיורא" שבתל-אביב, נערך השבוע אירוע להשקת ספרו השני והחדש של דב מורן, "יעדות". מורן הוא איש עסקים וסופר, שזכה לתהילה עולמית בשל המצאת הדיסק און-קי וזכה פרס הנובל של הטכנולוגיה. מאחוריו שורה של השקעות ואקזיטים. ספרו החדש של מורן עוסק בשורה של נושאים ובכלל זה שאלות מהות כמו  - מהו הייעוד שלנו? למה אנחנו נדרשים לעשות מה שאנחנו עושים? והאם בכלל אנחנו נדרשים לעשות משהו בחיים אלה? את ההכנסות ממכירת הספר יתרום מורן לשיקום יישובי העוטף.

דב מורן (צילום: נאור שוורץ)
דב מורן (צילום: נאור שוורץ)

> הנגיד והתקווה:
תערוכת ׳תקווה – HOPE׳ בחסות ארגון הידידים הצעירים של שנקר (SMC - Shenkar Members Club) נפתחה השבוע במרכז וייל שבכפר שמריהו. את ערב הפתיחה הנחתה גלית גוטמן. שישים אחוזים מכלל ההכנסות כתוצאה ממכירת העבודות בתערוכה, יוקדשו לתמיכה באמניות, אמנים ומוסדות אמנות אשר נפגעו במלחמה, ביניהן ״דנה - גלריה לאמנות בקיבוץ יד מרדכי״, שהיא בין הגלריות הבודדות שפעלו באזור עוטף עזה. בין הנוכחים בערב הפתיחה: פרופסור שיזף רפאלי - נשיא שנקר; יו"רית חבר הנאמנים - אורית אפרתי; יואב הורביץ - יו״ר הועד המנהל של שנקר; יונתן אבן-טוב - מנכ״ל שנקר; ראש מועצת כפר שמריהו - סרג׳ קורשיא; מייסדות ארגון הידידים הצעירים: הדס פורר, מירי טוכמאייר, טל גורן וגל שנפלד;  ואורחים נוספים בהם: יעל ואביב כוכבי, נגיד בנק ישראל אמיר ירון, מנור גינדי, גליה דור, דורי קלגסבלד ויעל טבת; גליה וחמי פרס; גלית גוטמן ויגאל אהובי; יפעת גוריון, האמנים: הרן כסלו, נעה קלגסבלד, אביב גרינברג ועוד. 

יעל ואביב כוכבי ויואב הורביץ (צילום: שלומי מזרחי)
יעל ואביב כוכבי ויואב הורביץ (צילום: שלומי מזרחי)

אמיר ירון והדס פורר (צילום: רפי דלויה)
אמיר ירון והדס פורר (צילום: רפי דלויה)

גלית גוטמן ויגאל אהובי (צילום: רפי דלויה)
גלית גוטמן ויגאל אהובי (צילום: רפי דלויה)

גליה דור, שיזף רפאלי ומירי טוכמאייר (צילום: רפי דלויה)
גליה דור, שיזף רפאלי ומירי טוכמאייר (צילום: רפי דלויה)

יעל נועה ודורי קלגסבלד (צילום: רפי דלויה)
יעל נועה ודורי קלגסבלד (צילום: רפי דלויה)

> תיאטרון "גשר" ערך לידידי התיאטרון הצגת בכורה ל"סיראנו" מאת המחזאי הצרפתי אדמון רוסטאן. ההצגה מתארת משולש אוהבים בלתי נשכח שהפך לאחת הקלאסיקות הגדולות של התיאטרון העולמי, בבימויו של רימאס טומינאס - מהבמאים החשובים והמשפיעים באירופה כיום. את חברי אגודת הידידים שבאו לצפות בהצגה, אירחו במשכן התיאטרון ביפו, יו"ר תיאטרון "גשר" ואגודת הידידים ישראל מקוב, מנכ"לית אגודת הידידים - רותי היילפרן ומנכ"לית תיאטרון "גשר" - לנה קריינדלין. בסיום ההצגה העניקו בני הזוג דיתה ואלכס לנדסברג,  מלגות לעובדי ושחקני התיאטרון המצטיינים: יובל שרף, וניה דולב, שלומי ברטונוב, אבי אזולאי ואלכסיי פילימונוב. בין הנוכחים באירוע: יעל ורמי אונגר, נילי זוהר, יעקב פרנקל, דליה רבין, ליזיקה ועמי שגיא, נאוה ואמנון דיק, עמי פדרמן, ברברה ובוריס קרסני, עירית ומושיק תאומים ועוד.

יעל ורמי אונגר  (צילום: דרור סיתהכל)
יעל ורמי אונגר  (צילום: דרור סיתהכל)

לנה קריינדלין ויובל שרף  (צילום: דרור סיתהכל)
לנה קריינדלין ויובל שרף (צילום: דרור סיתהכל)


> חיבור וחיבוק נשי:
ברשת האופנה "פקטורי 54" ציינו  את יום האישה הבינלאומי באירוע תחת הכותרת "הקול הנשי" בהובלת העיתונאית דנה ויס והזמרת ריטה, שישבו לשיח בנושא המלחמה, מן ההיבט הנשי על כל רבדיו.  האירוע נערך בשיתוף ולמען "תינוקות של החיים" – פרויקט שמציל ומאמץ תינוקות רעבים בשנה הראשונה לחייהם, ומעניק סיוע לאימהות חד הוריות ומשפחות במצוקה כלכלית.  בילו את הבוקר ביחד במפגש שנערך בסניף הרשת בקניון רמת אביב: גלי ניצן - מייסדת ונשיאת פרויקט "תינוקות של החיים", ריבי אירני, דור אירני - סמנכ"ל הסחר בחברת פקטורי 54, תום רוזנטל - אימו של החייל אפיק רוזנטל ז"ל לוחם מיחידת מגלן, שנפל בשבת השחורה, ונשות עסקים וחברה. 

דנה וייס, ריבי אירני, גלי ניצן, ריטה ודור אירני (צילום: רפי דלויה)
דנה וייס, ריבי אירני, גלי ניצן, ריטה ודור אירני (צילום: רפי דלויה)