בעיר ירושלים נערך כנס "מעלה 2024" שעמד בסימן חצי שנה למלחמה ועסק בשאלה איך ממשיכים מכאן. הכנס התקיים בבניין הספרייה הלאומית החדש בירושלים, ובמהלכו נחשפו לראשונה תוצאות דו"ח מעלה העוסק באחריות תאגידית על רקע המלחמה. הדו"ח בחן את התנהלותן של 60 חברות בתחום האחריות התאגידית, במהלך רבעון האחרון של שנת 2023 , וחשף כי סך התרומות של אותן חברות בשלושת החודשים הראשונים למלחמה עמד על סכום של 250 מיליון שקלים. יו"רית חברת ישרכארט תמר יסעור, המכהנת גם כיו"רית "מעלה", שיתפה את באי הכנס בתחושותיה מאז השבעה באוקטובר ולדבריה היא שקועה לא פעם בצער גדול "אבל תמיד שומרת על אופטימיות". יסעור פגשה במקום את מנכ"ל דפוס בארי - בן סוכמן, שסיפר על עובדי בית הדפוס שנרצחו. עוד באו: מנכ"ל מעלה - מומו מהדב; עברי ורבין, מנכ"ל גודוויז'ן, נועם זילברשטיין, מנכ"ל HP Indigo & Scitex, רפי אלול – מ"רוח טובה", אורית בנבנישתי - מנכ"לית תגבור, ומנהלת ESG בבזק - שי בכר. 

תמר יסעור, בן סוכמן, נועם זילברשטיין  (צילום: שרון אליאסי)
תמר יסעור, בן סוכמן, נועם זילברשטיין (צילום: שרון אליאסי)

רפי אלול ומומו מהדב (צילום: שרון אליאסי)
רפי אלול ומומו מהדב (צילום: שרון אליאסי)

רשת iDigital  השיקה לראשונה בישראל את הפורמט הקמעונאי היוקרתי של חברת Apple כפי שהוא מקובל בעולם והפכה ל- APP  (Apple Premium Partner) – בצעד שמעמיק את השותפות האסטרטגית בינה ובין החברה העולמית. חנות הדגל של iDigital הנמצאת בקניון רמת אביב, הוסבה להיות חנות ה-APP הראשונה בארץ, כאשר במהלך שנת 2024 ייפתחו שני סניפים נוספים בפורמט הבינלאומי. הרגישו ממש כמו בחנויות אפל באמריקה: דורון סלע – מנכ"ל אייקון גרופ ומנכ"ל iDigital, צחי הלל - שותף בקרן פיטנגו וחבר דירקטוריון אייקון גרופ, ואמיר ארבן - שותף בקרן סקי וחבר דירקטוריון אייקון גרופ. 

דורון סלע, צחי הלל, אמיר ארבן (צילום: גדי סיארה)
דורון סלע, צחי הלל, אמיר ארבן (צילום: גדי סיארה)

אבי זק - מבעלי מלון היולדות התל-אביבי "בייבי ליס", והשף תומר טל אירחו אירוע לציון ההשקה המחודשת של המלון. מדובר במלון בוטיק ליולדות המציע חוויה איכותית של WELLNESS לקראת הלידה, עם הלידה ולאחר הלידה. הוא הושק מחדש לאחר שעבר שיפוץ מקיף. במלון המחודש ניתן דגש על שירות הנועד להעניק ליולדת ולמלוויה מעטפת מלאה המותאמת לצרכים שלאחר לידה. בתהליך השיפוץ שם האדריכל ארי שאלתיאל, דגש על יצירה של מרחב נעים, מפנק ועוטף. בנוסף, מסעדת המלון "NINA "בניהולו של שף תומר טל, השף של מסעדת ג׳ורג׳ וג'ון, מציעה תפריט שהורכב בשיתוף התזונאית הקלינית רחלי נוימן, ותגיש מנות מחומרי גלם מקומיים המותאמים במיוחד ליולדת רגע לאחר הלידה. לאירוע גזירת הסרט וקביעת המזוזה הגיעו: פרופ' רוני גמזו - מנהל המרכז הרפואי ת"א (איכילוב); אסף זמיר - סגן ראש עיריית ת״א-יפו; פרופ׳ יריב יוגב - מנהל ביה״ח ליס ליולדות ונשים; שלמה גוטמן - מבעלי קרן JTLV, איציק ברוך - בעלי קבוצת הנדל"ן יובלים, רן בלינקיס - בעלי קבוצת הנדל"ן סיטי בוי ועוד.

אסף זמיר, רוני גמזו, אבי זק, יריב יוגב  (צילום: שוקה כהן)
אסף זמיר, רוני גמזו, אבי זק, יריב יוגב (צילום: שוקה כהן)

תומר טל  (צילום: שוקה כהן)
תומר טל (צילום: שוקה כהן)

איציק ברוך  (צילום: שוקה כהן)
איציק ברוך (צילום: שוקה כהן)

בשבוע שעבר נפתחה תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM בשיתוף משרד התיירות זו השנה ה-30: כ-80 ביתנים, כ-15 מדינות ועשרות בכירים ושגרירים. בארוחת הבוקר הרשמית של בכירי התערוכה לקחו חלק: שר התיירות חיים כץ, מנכ"ל משרד התיירות דני שחר, מו"ל I.T.N מיזמי תערוכת התיירות IMTM אייל שמואלי, יו"ר לשכת התיירות הנכנסת ומיזמי תערוכת התיירות IMTM ליאור גלפנד, מנהל לשכת התיירות הנכנסת יוסי פתאל ובכירים נוספים. גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על חשף את האסטרטגיה והמיתוג החדש של החברה באירוע השקה שנערך בתערוכה בנוכחות מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה ואורחים נוספים.

גל גרשון, חיים כץ, דינה בן טל גננסיה (צילום: עפרי ברנע)
גל גרשון, חיים כץ, דינה בן טל גננסיה (צילום: עפרי ברנע)

לקראת חג הפסח, התייצבו בכירי CASTRO HOME - מותג העיצוב לבית של חברת קסטרו, להשקת קולקציית אביב 2024 באווירה אביבית בצל המלחמה ובתקווה לבשורות טובות לכל בית ישראל. בהשקה נכחו: אתי וגבי רוטר - יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס, יאיר אוחיון - מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, שי אופיר - מנכ"ל קסטרו, ומיה שלום מנהלת תחום קסטרו-HOME. 

יאיר אוחיון, גבי רוטר, שי אופיר (צילום: רפי דלויה)
יאיר אוחיון, גבי רוטר, שי אופיר (צילום: רפי דלויה)