נשיא המדינה יצחק הרצוג, ורעייתו מיכל, אירחו בבית הנשיא, את האירוע השנתי של אלו"ט לזכרה של לאה רבין ז"ל - מייסדת אלו"ט, ולציון 50 שנים להיווסדה של האגודה הפועלת למען ילדים אוטיסטיים. יו"ר אלו"ט גדי ויינריב ודדי עטאס מנכ"ל אלו"ט העניקו לנשיא המדינה את "הגדת התקווה" לפסח, אשר משלבת בתוכה ציורים של ילדי ובוגרי אלו"ט, עם ציורי שציירו ילדים מעוטף עזה. ההגדה הוכנה ויוצרה במיוחד עבור הנשיא בדפוס בארי, ונועדה לסמל פסיפס מעורר השראה של יצירתיות חוסן ותקווה. הילה ורן רהב - חברי המועצה הציבורית של אלו"ט, העניקו זו השנה הרביעית מלגות מצוינות לכבודה של לאה רבין ז"ל, למצטייני שבעובדי אלו"ט. את המלגות השנה קיבלו: רחלי רוטפלד, אורית אמגר, גלית שמואל ויעל קרביץ אל-על.

גדי ויינריב, יצחק הרצוג, דדי עטאס רני, הילה רהב (צילום: דודי זדה)
גדי ויינריב, יצחק הרצוג, דדי עטאס רני, הילה רהב (צילום: דודי זדה)

> ידידי תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, הגיעו לצפות בפרמיירה להצגה החדשה שמעלה התיאטרון: "יומן חוף ברייטון", בכיכובם של יונה אליאן-קשת, מיה דגן, יורם טולדנו, טל גרושקה, אבירם אביטן, דין הפנר ונאיה פדרמן. צפו יחד: ראש העיר תל-אביב רון חולדאי ורעייתו יעל; מנהלת התיאטרון ציפי פינס; עירית ודיוויד פדרמן שנכדתם נאיה משחקת בהצגה; מיכל רוזנבוים, שרה אלאלוף, דליה פרשקר, איל וולדמן, לימור והראל ויזל, גליה מאור, לינדה ויצחק סגול ועוד. 

נאיה פדרמן, דיוויד פדרמן (צילום: איציק בירן)
נאיה פדרמן, דיוויד פדרמן (צילום: איציק בירן)

מיכל רוזנבוים, ציפי פינס (צילום: איציק בירן)
מיכל רוזנבוים, ציפי פינס (צילום: איציק בירן)

> בראשון האחרון נערכה ב"סינמה סיטי" שבגלילות פרמיירה חגיגית לסרט "קרב אוויר", של הבמאי רועי הורנשטיין. קבלת הפנים לבאי הפרמיירה נערכה במתחם שנקרא "הטייסת" – שם מוצבים סימולטורים מתקדמים של מטוסי F-16, והגיעו אליה כוכבי הסרט: מאור שוויצר, דניאל ליטמן, ליהי קורנובסקי, גילי איציקוביץ וגל אמיתי, וכן מפיק הסרט משה אדרי, אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי ותא"ל (במיל') קובי רגב מייסד ומנכ"ל הטייסת ורעייתו אדמית ומייסדת ושותפה הטייסת. הסרט שייצא לאקרנים בסוף השבוע, מבוסס על אירועים אמיתיים ורגע שיא מובהק בהיסטוריה של מדינת ישראל: מבצע "מוקד" שפתח את מלחמת ששת הימים. המבצע הוביל לאחד הניצחונות המפוארים ביותר בהיסטוריה של הלוחמה המודרנית. נדרשו כמעט 15 שנים כדי להביא את ההפקה השאפתנית לאקרנים, ולראשונה בסרט ישראלי נעשה שימוש חסר תקדים באפקטים מיוחדים, על מנת להביא למסך שחזור של קרבות אוויר, באופן שטרם נראה כמותו.

משה אדרי, אדמית רגב, קובי רגב (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי, אדמית רגב, קובי רגב (צילום: רפי דלויה)

> מחלקה חדשה נפתחה במרכז הרפואי הישראלי לאלצהיימר הנמצא ברמת גן. במחלקה החדשה הושקע סכום של כעשרה מיליון שקלים. המוזמנים לאירוע הפתיחה הגיעו גם לזכור ולהנציח את מייסד המרכז - אמוץ אליאש שטיפח במשך השנים את המקום. עם פתיחת המחלקה החדשה, המרכז ירחיב את פעילות מרכז היום, ובנוסף ייתן מענה לחולי אלצהיימר ודמנציה המפונים מיישובי העוטף והצפון, כפי שבישר מנהל המרכז - ניתאי אליאש. התייצבו: מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן, מנכ"ל מגדל ביטוח רונן אגסי,  מנהל רשות המיסים שי אהרונוביץ', יו"ר לאומית שלמה מור יוסף, מנכ"ל הפניקס אייל בן סימון והסמנכ"ל מני נאמן, ועו"ד מאיר מזרחי - מבכירי עורכי הדין בתחום המיסוי.

שלמה מור יוסף, ניתאי אליאש (צילום: דדיס אולפני צילום)
שלמה מור יוסף, ניתאי אליאש (צילום: דדיס אולפני צילום)

> ערב ההתרמה השנתי של העמותה למאבק במחלת ה-A-T, התקיים בחמישי האחרון בתיאטרון הקאמרי, בהובלתה של אורלי דרור-אזוריאל, מייסדת ומנהלת העמותה. לאירוע הגיעו אנשי עסקים ואישי ציבור שתרמו לעמותה ונהנו מהצגת הבכורה של המחזמר "המלצרית", בכיכובן של משי קלינשטיין, טלי אורן , נוי הלפרין ועוד. בין התומכים שהתייצבו: אריה ו-ורדה סבן, מתי פולק, פנינה ומשה אדרי, דן הלפרן, ואחרים.

אורלי דרור-אזוריאל, ורדה סבן, אריה סבן (צילום: אבשלום ששוני)
אורלי דרור-אזוריאל, ורדה סבן, אריה סבן (צילום: אבשלום ששוני)

> נעמי גיסר - מנכ״לית Marsh McLennan ישראל – הנציגות המקומית של ברוקר הביטוח הבינלאומי, אירחה קולגות ושותפים של החברה בישראל, לציון פתיחת משרדי החברה החדשים והמרשימים במגדל ONE .  האורחים הוזמנו להאזין להרצאה מפיו של עמית סגל. התייצבו: יורם נווה- מנכ״ל כלל ביטוח ופיננסים, מיכאל קלמן- מנכ״ל מנורה מבטחים ביטוח, שרון רייך-מנכ״ל איילון חברה לביטוח, זיו יעקובי- מנכ״ל ודירקטור בחברת אקרו נדל״ן מבעלי הבניין ובכירים נוספים.

יורם נווה, נעמי גיסר (צילום: טל רביב)
יורם נווה, נעמי גיסר (צילום: טל רביב)

> לרגל השקת אלבום חדש של הפרויקט של עידן רייכל, הנקרא ״מגדל של אור״, אירחה רשת סטימצקי את חברי הפרויקט כדי לקדם את מכירות האלבום ולחתום למעריצים. מוביל הפרויקט עידן רייכל, הגיע לסניף סטימצקי בקנייון איילון למפגש אינטימי עם לקוחות הרשת, במסגרתו חתם על התקליט החדש וביצע מספר שירים בלייב. נכחו וקיבלו הקדשה אישית על האלבום: אייל גרינברג - מנכ"ל ומבעלי רשת סטימצקי, ויו"רית קבוצת עזריאלי - דנה עזריאלי.

עידן רייכל, דנה עזריאלי (צילום: ענת מוסברג)
עידן רייכל, דנה עזריאלי (צילום: ענת מוסברג)