מעצבת האופנה מיטל כרמלי, השיקה בראשון האחרון את קולקציית אביב 2024 של המותג החדש שלה MC. הקולקציה הושקה במסגרת תצוגת אופנה שנערכה בסטודיו הבוהמי של המעצבת ברמת השרון, ביום שלמחרת הלילה הדרמטי שבו שוגרו מאות טילים מאירן לכיוונה של ישראל. על אף זאת, והודות לבלימת התקיפה, האירוע התקיים והיה גדוש בחובבות אפנה שהגיעו להתרשם. את תצוגת האופנה ליווה בשירה אחיה של המעצבת - המוזיקאי והיוצר עידן (רפאל) חביב. האורחות נהנו מפוד-טראק food track  של "פיצה הביתה" מתלמי יוסף, ישירות מעוטף עזה. נהנו מתצוגה שכללה פריטים יוקרתיים מקולקציה אביבית מלאה בסטייל ושיק: כלת פרס ביטחון לישראל - ענבל קרייס; אורה סטיבה, מלאני ברונפמן, אסתר ברק-לנדס, שירה סגול ובתה עמליה אלמליך- סגול, טלי רבין ובתה עומר, מירי חבס, מירב כהן, רויטל לוי-צוברי, יפעת טופול, כוכי מרדכי, לימור בלדב, עדינה אלשייך, אירמה מיכאלי, דפי לוי, שרון שבתאי, ורד רוזן עם בתה לי, עופרה רייף, מיכל פדרמן, ישראלה שטיר, סיגל שאלתיאל, אנה שבתאי, סיון שטרנבך, ורד אילני, חניטל נבון, יעל בנין, שירלי עורקבי, שירלי בוגנים, אילנית באומן, קרן קרובינר, אלינור אבני, הנית ויטוס-שרמייסטר  ובתה נואי שחם- ויטוס, לורי גלייזר, דפנה פושינסקי, אלה יובל, שיר שטרן ועוד רבות נוספות.

מיטל כרמלי, עידן רפאל חביב (צילום: יחצ)
מיטל כרמלי, עידן רפאל חביב (צילום: יחצ)

עומר רבין, טלי רבין (צילום: יחצ)
עומר רבין, טלי רבין (צילום: יחצ)

מירב כהן (צילום: יחצ)
מירב כהן (צילום: יחצ)

רויטל לוי (צילום: יחצ)
רויטל לוי (צילום: יחצ)

דפי לוי, שרון שבתאי (צילום: יחצ)
דפי לוי, שרון שבתאי (צילום: יחצ)

> במשרדיה בישראל של ענקית הסייבר הבינלאומית  Palo Alto Networks נערך יום עיון מצומצם בהשתתפות חברת ההייטק Commit המספקת בין היתר פתרונות סייבר מתקדמים בענן ו-AWS. רבים בכנס טענו כי פריחת ה-AI ורכישות הענק בענף הסייבר, מבשרות על תום העידן המבוזר בתחום הסייבר. ניר צוק, ה-CTO והמייסד שלPalo Alto Networks, הסביר שכפי שאנחנו לא חושבים לרכוש מערכת נהיגה אוטונומית בנפרד מהרכב, או לצפות שכל מכונה תוכל לעבוד עם כל תוכנה בתאימות מספקת – כך גם עולם הסייבר צועד להומוגניות שתאפשר אינטגרציה מושלמת בין התשתית, הספק ומערכות ההגנה. עוד נשאו דברים בכנס שנשא את הכותרת "​שומרי הגלאקסיה של הדאטה: כיצד למנוע את אירוע הסייבר הבא?": עידן פיינגולד - מנכ"ל Commit, דודי אילן - מנהל אזורי בפאלו-אלטו, יואב לנד - מנהל השותפים ב-AWS, ודימה טאטור - סמנכ"ל סייבר סקיוריטי ב-Commit. 

דודי אילן, עידן פיינגולד, ניר צוק, דימה טאטור (צילום: עדי יזדי)
דודי אילן, עידן פיינגולד, ניר צוק, דימה טאטור (צילום: עדי יזדי)

> חברת yes קיימה במטה החברה בכפר סבא הרמת כוסית עם עובדי החברה לקראת חג הפסח בנוכחות מנכ"ל yes - אילן סיגל; אלי כהן - יו"ר ועד העובדים, וגורי אלפי - כוכב הסדרה הטַבָּח ובמאי "האחיות המוצלחות שלי" שהנחה את המפגש. סיגל וכהן בירכו את העובדים לרגל החג, וניצלו את המעמד כדי להודות מקרב לב לעובדי החברה משרתי המילואים, שזכו להוקרה מיוחדת.

אילן סיגל, גורי אלפי, אלי כהן (צילום: רון שמטמן)
אילן סיגל, גורי אלפי, אלי כהן (צילום: רון שמטמן)

> "בית שניאור – מרכז אתגרים" שהוקם ע"י רות ומישאל חשין להנצחת בנם, שניאור, שנהרג ב-בתאונת פגע וברח בשנת 2010, שעה שרכב על אופניו באימון לתחרות איש הברזל, נאלץ לעבור דירה. כחלק מהעבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל-אביב, היה הכרח להעתיק את המרכז למיקום אחר. בסיועה של עיריית תל אביב-יפו, הוחלט להעביר את הבית, המהווה מרכז לפעילות ספורט אתגרי של עמותת אתגרים לאנשים עם מוגבלות, לגני יהושוע. בתום שנתיים של עבודות שיפוץ והכנה נחנך המרכז מחדש באירוע בהשתתפות רות חשין, בני משפחת חשין, ראש עיריית תל אביב-יפו - רון חולדאי, ניר הכהן מנכ"ל עמותת אתגרים וחברי עמותת "אתגרים".

ניר הכהן, רות חשין  (צילום: אוריאל שטרית)
ניר הכהן, רות חשין  (צילום: אוריאל שטרית)

> בעלת תאגיד הקוסמטיקה, חוה זינגבוים, חיתנה את בנה במתחם האירועים "ביער". נריה זינגבוים בן ה- 26, נישא לזוגתו הדר ישראלי. במעמד החופה המרגש הוזמנו לשיר בני משפחת גרינגליק, ששכלו את שאולי גרינגליק ז"ל, אשר נהרג בקרבות בעזה, לאחר שהחל את דרכו בתכנית "כוכב נולד" ונאלץ לפרוש כדי לצאת למילואים. אביו של שאולי אף בירך את אחת משבע הברכות. שאולי היה חברו הטוב של החתן נריה. אביו של החתן - מוטי זינגבוים שר סולו תפילה לשלום המדינה ולשלום חיילי צה"ל, התפלל לשובם של החטופים, ושר גם את "אם אשכחך ירושלים".  בהמשך הערב נערכה הופעה של עומר אדם, ואת עמדת הדי.ג'יי לאורך הערב אייש איתי גלו. את אירוע החתונה הפיק יענקי אלפא. הגיעו לברך חתן וכלה: משה ליאון - ראש עיריית ירושלים, ג'ואי שוובל - בעלי קבוצת גוטקס, מוטי גנץ - יו"ר בורסת היהלומים לשעבר ומחותן של משפחת זינגבוים, ניל קורני - מנכ"ל סיטי בנק ישראל. 

חוה זינגבוים, הדר ישראלי, נריה זינגבוים, מוטי זינגבוים (צילום: חיים אפריאט)
חוה זינגבוים, הדר ישראלי, נריה זינגבוים, מוטי זינגבוים (צילום: חיים אפריאט)

> להב - לשכת ארגוני העצמאים ובעלי העסקים בישראל, בראשותו של נשיא הלשכה עו"ד רועי כהן,  הזמינה בשישי האחרון את ראשי הארגונים הכלכליים החברים בלהב, לאירוע הרמת כוסית ב"סינמה סיטי" שבגלילות. האירוע עמד בסימן הזדהות עם מטה החטופים וקריאה לשחרורם משבי החמאס.  באירוע נכחן גם ח"כ אושר שקלים מסיעת הליכוד - יו"ר שדולת העסקים הקטנים בכנסת, ומירב לשם-גונן אמה של רומי גונן להגיע לאירוע והציגה את פעילות מטה החטופים. לשם-גונן ריגשה את הקהל, והבטיחה להמשיך את המאבק בכל החזיתות.

> רשת מתחמי העבודה SOK, מהחברות הגדולות ברוסיה, השיקה השבוע את המתחם השני שלה בישראל, אחרי המתחם שכבר פתחה במגדל נצבא בת"א. הפרוייקט החדש נמצא ב"מתחם האלף" שבראשל"צ. יום ההשקה החל באירוע מיוחד לזכר נרצחות ונרצחי מסיבת הנובה תחת הכותרת: "רוקדים את החיים" – וכלל מסיבת ריקודים עם הדי.ג'יי סקאזי, במעמד ראש עיריית ראשון-לציון רז קינסטליך ובני משפחות הנרצחות והנרצחים מרחבי הארץ. אירוע ההשקה עצמו נערך בשעות הערב והגיעו אליו אלכס בראפנוב - מנהל פעילות SOK בישראל, ונציגי חברת "פרשקובסקי" - חיים קראדי מנכ"ל "פרשקובסקי מניבים", ועו"ד ברוך לזר.