קבוצת הנדל"ן תדהר חתמה עם בני הזוג השחקנים ניב סולטן ומאור שוויצר, שישמשו כפרזנטורים של החברה, ויככבו, לראשונה יחד כזוג, בקמפיינים שונים שמתכננת חברת הבנייה. על סט הצילומים של הקמפיין הראשון פגשו סולטן ושוויצר את אורי לוין - מנכ"ל הקבוצה. הקמפיין החדש עוסק ב"שיטת תדהר" – המתאפיינת, לדברי החברה, בהתחייבות לליווי הלקוח לאורך כל שרשרת הערך, תוך תכנון ובנייה באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, והענקת שירות אישי ללקוחותיה.

ניב סולטן, אורי לוין, מאור שוויצר (צילום: מיכה לובטון)
ניב סולטן, אורי לוין, מאור שוויצר (צילום: מיכה לובטון)

> במלאת שנה לפטירתו של הסופר מאיר שלו, נפתחה במוז"א - מוזיאון ארץ ישראל שבתל אביב, תערוכה חדשה תחת הכותרת: "הַסֵּפֶר צריך לעבוד" המשלבת בין ספריו של מאיר שלו, ובין אוסף כלי העבודה של המוזיאון. ערב הפתיחה נערך במעמד מנכ"ל המוזיאון - עמי כץ; אוצר התערוכה - ד"ר אלי כהן-ששון; האוצרת הראשית של מוז"א וסמנכ"לית המוזיאון - רז סמירה; ובהשתתפות בני משפחתו של שלו ובהם: אלמנתו רינה, ילדיו - זהר ומיכאל, ונכדיו. בין המוזמנים הנוספים שהגיעו לערב הפתיחה החגיגי: מנכ״לית הוצאת הספרים 'עם עובד' - חניטל סויסה, ארז מילשטיין - ממוזיאון הטרקטור בעין ורד, אוצר הצילום של מוז"א - גיא רז, ד״ר איתן איילון - לשעבר אוצר מרכז אדם ועמלו במוזיאון ארץ ישראל ועוד.

אלי כהן-ששון, חניטל סויסה, רינה שלו, עמי כץ  (צילום: דנה קופל)
אלי כהן-ששון, חניטל סויסה, רינה שלו, עמי כץ  (צילום: דנה קופל)

זהר שלו, מיכאל שלו (צילום: דנה קופל)
זהר שלו, מיכאל שלו (צילום: דנה קופל)

> אירוע לקידום התיירות הישראלית לאלבניה נערך בהשתתפות שגרירת אלבניה בישראל -  מרי קומבה, מנכ"לית משרד התיירות האלבני - הרידה דורו, ונציגת איגוד מפעילי התיירות של אלבניה, אילדה קאסה. מטעם ישראל נכחו באירוע: דב קלמן - יו"ר חברת טרנובה שאירגנה את האירוע, ואימרי קלמן המנכ"ל; מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות - טלי לאופר; וכ-80 ממובילי ענף התיירות בישראל. באירוע הוצג הפוטנציאל הגבוה של אלבניה כיעד תיירות מוביל עבור התייר הישראלי לנוכח המהפכה שמתחוללת במפת יעדי התיירות בעקבות אירועי השנה החולפת.

מרי קומבה, דב קלמן (צילום: טרנובה)
מרי קומבה, דב קלמן (צילום: טרנובה)

> בראשון האחרון הוכרזו הזוכים בפרסי תחרות המטבח הישראלי 2024, שנערכה בחסות אמריקן אקספרס. זו השנה השלישית שבה מתקיימת התחרות שנוסדה כדי להוקיר מצוינות ויצירתיות במטבח הישראלי, ולהאיר זרקור על שפים, מסעדנים, יזמים, יצרנים, חקלאים ויוצרים, אשר תורמים ליצירת תרבות קולינרית מקומית משגשגת. אירוע חלוקת הפרסים נערך במוזיאון תל אביב, בהנחייתו ובהובלתו של  יו״ר ועדת הפרסים - עמית אהרנסון, היזמים – נירית וייס, דוד קישקה וגרטל שיינר, והשותפים של הפסטיבל: מני כהן - מנכ"ל  אמריקן אקספרס; דן פרנס - מנכ״ל קרסו נדל״ן; רועי וייזר – סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של קבוצת סוגת; ואלי גידור - מנכ״ל יקב רקאנטי שהגיש באירוע יין מזנים מקומיים. בין הזוכים בקטגוריות השונות: פרס מפעל חיים, לדמות אשר הותירה חותם מיוחד על הקולינריה הישראלית, ואשר יצרה שפה חדשה ומובחנת המקדמת את המטבח הישראלי – הוענק  לרות סירקיס שכבר למעלה מחמישים שנה מובילה את המטבח הישראלי; בתואר המסעדה המצטיינת של המטבח הישראלי – זכתה "ג'ורג' וג'ון" התל אביבית; ותואר השף המצטיין של המטבח הישראלי - הוענק לאסף דוקטור - דוק, אייבי, ממסעדת האחים.

נירית וייס, מני כהן, דוד קישקה (צילום: אחיקם בן יוסף)
נירית וייס, מני כהן, דוד קישקה (צילום: אחיקם בן יוסף)

> דורון הלפרן, הבעלים של יבואנית הפלדה הל-דור, השקיע בפיתוח הפקת הסרט "תהיה חזק״ (“Stay Forte”), אשר יצולם בהשראת סיפורם של יותם חיים, אלון שמריז וסאמר טללקה,  שנחטפו על ידי  החמאס, הצליחו לברוח ונהרגו בשוגג על ידי  צה״ל. את הסרט יביים דורון ערן על פי תסריט מאת עמרי רוס. משפחת חיים, ומשפחת שמריז,  סייעו בעבודת התחקיר וכתיבת התסריט. 

דורון הלפרן (צילום: רמי זרנגר)
דורון הלפרן (צילום: רמי זרנגר)

> בשלישי בבוקר נערכה השקת המוצר החדש LIGHT REFLETING EYE BRIGHTENER של מותג האיפור האמריקאי הנחשק NARS בחנות הדגל בקניון רמת אביב. את ההשקה והדגמת המוצר בחדר ה ויי איי פי של החנות אירחו: עדי קדם, מנכלית NARS ישראל והילה קורן מנהלת ההדרכה הראשית ב NARS.

הילה קורן, עדי קרן (צילום: יחצ)
הילה קורן, עדי קרן (צילום: יחצ)

> יוני אביבי מבעלי 'אביבי מטבחים' וחיים משען - מנכ"ל החברה, ארחו את השף אבי לוי אשר הגיע להכין מנה מיוחדת כשרה לפסח באולם התצוגה של אביבי מטבחים. השף לוי הכין את אחת ממנות הדגל של המסעדה שלו: מופלטת בשר כשרה לפסח, ונתן טיפים לכל אלה שמתכוונים לארח בחג. בין היתר המליץ לוי ללכת על בטוח ולהכין את מה שאתם יודעים ומכירים, אך אם מתכוונים לנסות מנות חדשות מומלץ להכין אותן מראש, ולא ברגע האחרון בערב החג.