- טרום יום העצמאות התקיימה פרמיירה חגיגית לרגל הקרנת הבכורה של הסרט 'תיאודור'. מדובר למעשה באופרה ישראלית ראשונה אי פעם, שצולמה לקולנוע. מאחורי היוזמה לתת לאופרה 'תיאודור' חיים נוספים, ולהביאה בפני רבבות צופים בקולנוע, עמד עמי אלה מנכ"ל חברת התוכן וההפצה ELLACOM, שצפה באופרה, והחליט שאת 'תיאודור' חייבים לצלם ולהפיץ לכולם. אלה קיבל את ברכתו של צח גרנית – מנכ"ל האופרה הישראלית, לרעיון, ויצא לדרך. כעת, ולרגל חגיגות יום העצמאות ה-76 לישראל, הסרט יוצא לאקרנים. הוא מספר את סיפורו של חוזה המדינה ולוקח את הצופים למסע מרגש בתחנות חייו של הרצל, כולל כאלה שלא הכרנו מעולם, מזווית אישית ורגשית, החל מימיו כסטודנט צעיר ועד להפיכתו למנהיג ציוני פורץ דרך. באמצעות המוסיקה המופלאה של יונתן כנען והבימוי של עידו ריקלין נחשף הקהל לרגעים מכוננים בחייו של הרצל: המאבק באנטישמיות, מערכת היחסים עם ז'ולי אשתו המיוסרת, הקשיים, ההתמודדויות והדרך אל החזון המופלא של מדינת היהודים. 

צילום ההפקה התאפשרה הודות לתמיכתו הנדיבה של דניאל חוסידמן אשר יזם בשעתו את הרעיון להעלות את האופרה. להקרנת הבכורה הגיעו: חוסידמן עצמו יחד עם בת הזוג - בתיה כהנא; יאיר רוטלוי  וליגד רוטלוי – שתמכו בצילום הסרט, עודד רייך - המגלם את התפקיד הראשי ומשחק את דמותו של הרצל; צח גרנית – מנכ"ל האופרה הישראלית; מלחין האופרה - יונתן כנען; עידו ריקלין – במאי האופרה; זמרי האופרה המשתתפים בהפקה; שרה סלע, ונוספים.

- רגע לפני העונה החמה נחת בישראל מותג הגלישה והאופנה האוסטרלי RIP CURL . אלקטרה מוצרי צריכה (חברת סער), יבואנית המותג "קולומביה" לישראל, רכשה את הזיכיונות של מותג הגלישה הפופולרי, ביוני האחרון. החברה השקיעה כמיליון שקלים וחצי בהקמת חנות קונספט של המותג, ומתכננת לפתוח בעתיד תשעה סניפים נוספים. להשקת החנות הראשונה במתחם "ביג פאשן" אשדוד הגיעו צביקה שווימר - מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; תומר בן סניור - מנכ"ל משותף ובעלים של חברת סער; יוני צברי - סמנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; אביעד צברי - מנכ"ל משותף ובעלים של חברת סער; וגולשים ביניהם אלוף ישראל לנוער בגלישה, סאן מלכה. 

תומר בן סניור, צביקה שווימר, יוני צברי ואביעד צברי (צילום: שאולי בן חור)
תומר בן סניור, צביקה שווימר, יוני צברי ואביעד צברי (צילום: שאולי בן חור)

- בקניון רמת אביב בתל-אביב הושקה חנות Pop-Up של מותג המשקפיים "קאטליה" מבית אופטיקנה, וזאת לצד השקת קולקציית הקיץ של המותג לשנת 2024. בהשקה נכחו הפרזנטורים של המותג - עומר אדם ויעל שלביה; הבעלים של אופטקינה ויו"ר החברה - מאיר רסין;  אלרועי תורג'מן - מנכ"ל אופטיקנה; דוד בן משה - מנכ"ל קניון רמת אביב; מירב צ'פני-רז - משנה למנכ"ל ומנהלת רשת אופטיקנה; מנהלת הקולקציה וטרנדולוגית הרשת - גלוריה בבאי; ליאת נוימן - סמנכ"לית השיווק של הרשת; ועוד.

יעל שלביה, עומר אדם, דוד בן משה ואלרועי תורג'מן (צילום: עידן כהן)
יעל שלביה, עומר אדם, דוד בן משה ואלרועי תורג'מן (צילום: עידן כהן)

- הזמר המצליח איתי לוי המשמש כשגריר קהילת 'דואגים למטפלים', הגיע למפגש עם עובדי חברת "טבע ישראל" באתר החברה ביישוב שוהם, שם שוחח עמם בנושא בני משפחה מטפלים, ושיתף אותם בסיפורו האישי מעורר ההשראה. לוי מטפל מזה שנים, במסירות יוצאת דופן, באימו, שעברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית. כמי שהנושא קרוב לליבו, הצטרף לוי לפעילותה של חברת טבע עבור בני המשפחה המטפלים ומשמש בשנה האחרונה, כשגרירה של קהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים". כמו כן הוא לקח חלק בשני קמפיינים טלוויזיוניים שהובילה טבע להעלאת מודעות לבני משפחה מטפלים, וכל זאת בהתנדבות מלאה. את המפגש המיוחד אירח יוסי אופק - מנכ"ל טבע ישראל.   

יוסי אופק והזמר איתי לוי (צילום: יח''צ)
יוסי אופק והזמר איתי לוי (צילום: יח''צ)

- יו"רית קבוצת עזריאלי - דנה עזריאלי, לקחה חלק בפעילות שיזמה קבוצת קניוני עזריאלי תחת הכותרת: 'אבנים עם לב אדם'. במסגרת הפעילות הוזמן קהל המבקרים בקניונים לכתוב מסרים של חום, תקוה ואהבה על חלוקי נחל, שיונחו על קברי הנופלים. 

דנה עזריאלי  (צילום: קבוצת עזריאלי)
דנה עזריאלי  (צילום: קבוצת עזריאלי)

- קבוצת SQLink אירחה את האלוף האולימפי בטניס כסאות גלגלים נועם גרשוני, שהעביר הרצאה מיוחדת לציון יום הזיכרון, למנהלי ועובדי הקבוצה. גרשוני, טייס חיל האוויר לשעבר, נפצע אנושות בהתרסקות מסוקים, עבר הליך שיקום ארוך והפך לאלוף אולימפי בטניס על כסאות גלגלים. סיפורו מהווה כיום השראה לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם. בסיום ההרצאה, הודו תמיר גורן - מנכ"ל קבוצת SQLink וסיון וקנין - סמנכ"לית משאבי אנוש של הקבוצה, לגרשוני, על ההרצאה, שמקבלת לדבריהם, משמעות כפולה לנוכח המצב בישראל מאז השבעה באוקטובר, וייחלו להחזרת החטופים במהרה.

נועם גרשוני ותמיר גורן  (צילום: באדיבות SQLink)
נועם גרשוני ותמיר גורן (צילום: באדיבות SQLink)

- ישראל לקחה חלק משמעותי באירוע העולמי המוביל בתחום אבטחת הסייבר, ה-RSA, שהתקיים בעיר בסן-פרנסיסקו שבארה"ב. מכון היצוא בשיתוף מינהל סחר חוץ, ערך במהלך הכנס אירוע חשיפה לתעשייה הסייבר הישראלית, בהשתתפות כ-35 חברות ישראליות מובילות, שקיימו במצטבר מעל ל-440 פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, בכירי חברות טכנולוגיה, משקיעים, ונציגי הנספחויות הכלכליות של ארה"ב, ברזיל, יפן ודרום קוריאה. בנוסף, משתתפי האירוע האזינו להרצאה של גבי פורטנוי – ראש מערך הסייבר הלאומי.

גבי פורטנוי (צילום: באדיבות מכון היצוא)
גבי פורטנוי (צילום: באדיבות מכון היצוא)

- בתום תהליך שארך כחצי שנה, בחרה חברת "לוריאל ישראל" צוות של סטודנטים מצטיינים, שזכה בתחרות "ברנדסטורם לחדשנות" של לוריאל לשנת 2024. הצוות הזוכה מונה שלושה סטודנטים מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב. צוות זה נבחר מתוך 72 סטודנטים מועמדים מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל ובכלל זה: האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת רייכמן, בר אילן ותל אביב. הסטודנטים הזוכים יטוסו לתחרות הבינלאומית שמקיימת חברת לוריאל הבינלאומית, שנחשבת לאחת  מהתחרויות הגדולות בעולם לסטודנטים, ומתקיימת מזה 32 שנים.