עמיר שאלתיאל - יו"ר קבוצת אלדר; תמיר דגן - מנכ"ל אלייד נדל"ן; אודי בלום - מנכ"ל מטרופוליס; וירון לוי - סמנכ"ל ההנדסה בחברת מטרופוליס, השתתפו באירוע לציון יציאתו לדרך של פרוייקט "RAMATA". מדובר בפרויקט דיור חדש שבו מעורבות החברות, הממוקם ברחוב רידינג 22-24 בתל אביב. בשלב הראשון נהרסו במהלך אירוע ההשקה בנייני רכבת ישנים הכוללים 31 יחידות דיור.  במקומם ייבנה במהלך החודשים הבאים מחתם יוקרה שיכלול 81 יחידות דיור, בסמיכות לחורשת רידיניג ברמת אביב.

אודי בלום, ירון לוי, תמיר דגן, עמיר שאלתיאל (צילום: ינאי אלפסי)
אודי בלום, ירון לוי, תמיר דגן, עמיר שאלתיאל (צילום: ינאי אלפסי)

> בשני בבוקר ערך בית האופנה "משכית" אירוע להצגתה של קולקציית בגדי ים ראשונה של המותג בשיתוף עם חברת בגדי הים "גוטקס". שיתוף הפעולה הוליד קולקציית קפסולה של שני המותגים הישראלים המצליחים. האירוע התקיים על שפת הבריכה היפה של מלון the jaffa ביפו, בנוכחות מעצבת הבית של משכית - שרון טל, ובעלה ניר טל - מנכ"ל בית האופנה. האירוע היווה גם את יריית הפתיחה לציון 70 שנים להיווסדו של בית האופנה משכית. אירח: רועי ליבר מנהל המלון. עלו על בגדי הים החדשים ונהנו מהווייב: שירה גוטמן, אלינור קופלר, שירלי בוגנים, טיטי איינו ועוד. 

ניר ושרון טל, רועי ליבר (צילום: שרה סלומון)
ניר ושרון טל, רועי ליבר (צילום: שרה סלומון)

> אורי רייז מבעלי ומנכ"ל חברת " 911 אופנה" – המפעילה בישראל את רשת 'סטורי' ומייבאת את  המותג AllSaints , אירח בשני בבוקר אירוע לכבוד פתיחת החנות השנייה של ALLsaints, בקניון עזריאלי-איילון. בחנות החדשה המשתרעת על פני שטח של 130 מ"ר הושקעו כמיליון שקלים.  

> AllSaints היא רשת אופנה בריטית הקיימת משנת 1994 ותחגוג השנה 30 להיווסדה. הרשת מוכרת בגדי גברים, נשים, הנעלה ואביזרים, ומחזיקה כ-280 חנויות ב-27 מדינות שונות. התייצבו בסטייל: ירון ירקוני - בעלי ארקפה, רינה טל - מנהלת אשכול קניוני עזריאלי, זיו קורן, איתי גלו, שלמור שטרוזמן ועוד. 

ירון ירקוני, אורי רייז (צילום: רפי דלויה)
ירון ירקוני, אורי רייז (צילום: רפי דלויה)

> גבי מיודובניק, נשיא ומנכ"ל נטפים – חברת ההשקיה המדייקת מהמובילות בעולם, וזרוע החקלאות המדייקת של Orbia, יחד עם גל ירדן - סגן נשיא בכיר ומנהל אזור אירופה אפריקה והמזרח התיכון בנטפים, לקחו חלק בוועידה השנתית של "פורום המנכ"לים של אפריקה", שהתקיים בקיגאלי, רואנדה. בכנס שנערך במעמד נשיא רואנדה, פול קגאמה, השתתפו כאלפיים מנהיגים עסקיים, מנכ"לים, משקיעים, ראשי מדינות ושרים מכל רחבי אפריקה. במסגרת הכנס קיימו מיודובניק וירדן  פגישה אישית עם ראש מממשלת חוף השנהב, רוברט בוגרה ממבה.

רוברט בוגרה ממבה, גבי מיודובניק, גל ירדן (צילום: חברת נטפים)
רוברט בוגרה ממבה, גבי מיודובניק, גל ירדן (צילום: חברת נטפים)

> אוניברסיטת תל אביב קיימה בראשון האחרון כנס שאותו הובילה הסדנה ע"ש יובל נאמן למדע טכנולוגיה וביטחון. אירחו: ראש הסדנה פרופ׳ אלוף (מיל') יצחק בן ישראל וגילי דרוב -היישטיין, מנכ״לית הסדנה. הכנס בראשון היה אחד מסדרת כנסים שמקיימת האוניברסיטה בנושא תפיסת הביטחון של ישראל בצל מלחמת חרבות ברזל. הפעם עסקו המשתתפים בחשיבות מערכות ההגנה האוויריות נוכח האיום האווירי שעימו מתמודדת ישראל, בהתפתחותה של תפיסת ההגנה בישראל לאורך השנים, והתמורות שחלו בה. בין הדוברים בכנס: דוד עברי, ענבל קרייס, מתן וילנאי, דן מרידור ועוד רבים נוספים. 

יצחק בן ישראל, ענבל קרייס, גילי דרוב-היישטיין, דן מרידור (צילום: דרור סיתהכל)
יצחק בן ישראל, ענבל קרייס, גילי דרוב-היישטיין, דן מרידור (צילום: דרור סיתהכל)

> ילדים מהדרום זכו להפוגה קצרה ממאורעות המלחמה כאשר הוזמנו להשתתף בטורניר כדורסל למאבק באנטישמיות, גזענות ושנאה. את האירוע יזם כוכב אליצור אשקלון בכדורסל ג'ארד ארמסטרונג והוא נערך בתמיכת עיריית אשקלון; מועדון הכדורסל והמנכ"לית שלו קארין ביטון; קרן משפחת שטיינהרט ומנהלת התכניות בישראל ענת איינשטיין; וחברת "ריבוק ישראל" שתרמה את המדים. הכדורסלן האמריקאי הפך במלחמה לשגריר בולט של ישראל בזכות סרטונים שזכו למיליוני צפיות והקים את המלכ"ר החינוכי הבינלאומי J.A.B CAMP, לקידום ספורט כמפגש לילדים מרקעים מגוונים. על רקע חרם גובר נגד ישראל, כולל בזירת הספורט העולמית, ארמסטרונג התגייס גם לפרוייקט חידושו של מגרש כדורסל מיתולוגי בשיכון וותיק באשקלון, וחנך את המגרש שחודש באמצעות תרומה מפתיעה שגייס מבית הספר האגדי לכדורסל Five Star Basketball - שהצמיח את מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס ורבים נוספים. 

קארין ביטון, ג'ארד ארמסטרונג, ענת איינשטיין (צילום: יקיר סיאדה)
קארין ביטון, ג'ארד ארמסטרונג, ענת איינשטיין (צילום: יקיר סיאדה)

> השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי, הצטלם לקמפיין לסדרת התבשילים הביתיים MADAM PEREZ מבית זוגלובק. זאת השנה השלישית שאשכנזי מצטלם עבור זוגלובק. לסט צילומי הפרסומת החדשה הגיעו: אלי זוגלובק - יו״ר זוגלובק, רונית זוגלובק - סמנכ״לית פיתוח וחדשנות, רן אקרמן - מנכ״ל זוגלובק, וליאת גילר - סמנכ״לית השיווק.

רונית זוגלובק, משה אשכנזי, אלי זוגלובק (צילום: יחצ)
רונית זוגלובק, משה אשכנזי, אלי זוגלובק (צילום: יחצ)

> שני כהן-כנען סמנכ"לית חברת טריומף–סלוגי בישראל, התייצבה על סט הצילומים לקמפיין קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי המוביל טריומף, לצד הפרזונטורית ההריונית קורין גדעון. חברת טריומף חרטה על דגלה את נושא הקיימות, ומציעה דגמים חדשים של בגדי הלבשה תחתונה בצבעים חדשים ובטווח מידות רחב יותר.

קורין גדעון, שני כהן-כנען  (צילום: הילה זמיר)
קורין גדעון, שני כהן-כנען (צילום: הילה זמיר)

> הקרן הקיימת לישראל בארה"ב, JNF - Jewish National Fund , תרמה סכום נכבד לפסטיבל הפסנתר הבינ"ל שיערך בשבוע האחרון של יולי 2024 בעיר ערד. הפסטיבל עומד בסימן חינוך למצוינות מוסיקלית ובמהלכן יוענקו מלגות לצעירים מהפריפריה. את הפסטיבל יזמה ד"ר מיכל טל, הפסנתרנית והפדגוגית הבינלאומית, שמשמשת כמנהלת אמנותית של הפסטיבל. יתארחו בו בני נוער מהארץ ומהעולם, וכן סגל מורים ואמנים מהשורה הראשונה מרחבי העולם.