איגוד השיווק הישראלי קיים בשלישי בבוקר את כנס החדשנות השנתי שלו. הכנס נערך השנה בסימן NEW POV – ועסק בשאלה כיצד המלחמה ואי הוודאות מחייבים את עולם השיווק להסתכל מנקודות מבט אחרות וחדשניות, על הצרכנים ועל תפיסת הערך של כל חברה ומותג. בין המשתתפים: טלי פולג - סמנכ"לית השיווק ב"בזק", ניצן יהלי-אלטר - מנהלת נכסים דיגיטליים וחדשנות, בחברה המרכזית; ואיל שטיינר - סגן נשיא ב"אאוטבריין" אוסטרליה. את הכנס אירחה סיגלית הורן-גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק, שהכריזה יחד תרי ישכיל - יו״ר ועדת החדשנות וסמנכ״ל שיווק במזרחי-טפחות, על הזוכים בפרס החדשנות לשנת 2023.  קטפו את התואר: כאן לעולם – של תאגיד השידור הציבורי "כאן"; השעון המתקתק של MINT ומטה החטופים; ו"פסקול שלישי" של "זיכרון בסלון" וגלגל"צ.

איל שטיינר, תרי ישכיל, סיגלית הורן-גלפרין (צילום: עזרא לוי)
איל שטיינר, תרי ישכיל, סיגלית הורן-גלפרין (צילום: עזרא לוי)

> הכנס השנתי השמיני על מדיניות ישראל ביחס לסין, שמקיימת קבוצת SIGNAL, עסק הפעם, בין היתר, בנושאים הבאים: השפעת ציר בייג'ינג-מוסקבה-טהרן על ישראל והמזה"ת; כיצד ישראל צריכה להתמודד עם מדיניות סין; המלחמה בעזה בעידן היריבות בין המעצמות; ועוד. הכנס נערך בראשות מייסדת ומנכ״לית סיגנל - קאריס וויטי, ונאמו בו: מארק למברט – מרכז ענייני סין במחלקת המדינה האמריקנית וסגן עוזר מזכיר המדינה לענייני סין וטאיוואן; ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי; והשר לשעבר ניצן הורוביץ. 

אפרים הלוי, קאריס וויטי (צילום: יחצ)
אפרים הלוי, קאריס וויטי (צילום: יחצ)

> האמן יעקב אגם ציין יום הולדת 96, ובחר לחגוג במוזיאון אגם ראשון לציון, בנוכחות בת זוגו, בני משפחה, חברים, אנשי אמנות ואישי ציבור. אגם הוא מהאמנים הישראלים הידועים בעולם בהיותו אחד ממייסדי זרם האומנות הקינטית. הגיעו לברך: ילדיו של האמן - אורית ואורם אגם; רז קינסטליך - ראש העיר ראשון לציון; ליאל אבן-זהר, סגנית ומ"מ ראש העיר ראשון לציון; רות מקבי - מנהלת המוזיאון; אדריכל המוזיאון - דוד נופר ועוד. רגע מרגש באירוע נרשם כאשר במהלך סיור במוזיאון עם האורחים פגש אגם בקבוצת ילדים שערכו סדנה בעקבות יצירותיו. את הערב חתם מופע מקורי תחת הכותרת "תשע פעימות של שלום", שכלל יצירה מאת יעקב אגם, בעיבוד מוזיקלי של המלחין יואב שמש.

ליאל אבן זהר, יעקב אגם, רז קינסטליך (צילום: אבי קקון)
ליאל אבן זהר, יעקב אגם, רז קינסטליך (צילום: אבי קקון)

> חברת סלקום מאמצת את עמותת "חמניות", שפועלת למתן יתומים בישראל. במסגרת החיבור, תלווה סלקום את העמותה ואת הילדים בקשר ארוך טווח, אשר יכלול פעילויות משותפות, שילוב ילדי העמותה באירועי החברה, וסיוע למרכזי חמניות ברחבי הארץ במטרה להיטיב עם יתומים ובני המשפחה שמטפלים בהם. אירוע לציון השקת השותפות החברתית בין סלקום והעמותה, התקיים  בבית סלקום, במעמד מנכ"ל החברה - דניאל ספיר; מנכ"לית ומייסדת עמותת חמניות - הדר קס; חברי הנהלת סלקום והעובדים.

הדר קס, דניאל ספיר (צילום: יח''צ סלקום)
הדר קס, דניאל ספיר (צילום: יח''צ סלקום)

> מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA ערך אירוע השקה לחשיפת קולקציית הקיץ Pandora By the ocean. האירוע נערך ב"בית על הים" שביפו. מדובר בקולקציה ייחודית המעוצבת בצורה שונה מכל מה שהכרנו עד כה ממותג פנדורה. התכשיטים בקולקציה מעוצבים בזרימה המתכתבת עם הגלים של הים, שואבים השראה כללית מהאסתטיקה הנורדית וכוללים קימורים ייחודים המדגישים את היופי והאלגנטיות של הטבע. האירוע התקיים בנוכחות: הלנה קצן - מנכ"לית ובעלים של קבוצת סיטי טיים מייבאת המותג לישראל; יוני קצן - סמנכ״ל פיתוח עסקי בקבוצת סיטי טיים; דנאל אטינגר - מנהלת מחלקת שיווק של הקבוצה; הדס מיימון - מנהלת מותג פנדורה בישראל; וסיגל אפק - מנהלת יחסי הציבור של הקבוצה.

יוני קצן, דנאל אטינגר (צילום: tren54)
יוני קצן, דנאל אטינגר (צילום: tren54)

> אסף וקטי קמרי, מבעלי רשת חנויות הנוחות סבן אקספרס, ארחו בביתם את מסיבת האליפות של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. בין האמנים שהתארחו באירוע היו: אייל גולן, דודו אהרון, איתי לוי, קובי פרץ, רון שובל, משה פרץ, לירן דנינו ומושיקו מור. הגיעו לחגוג את ניצחון המכבים בל"ג בעומר: אופירה אסייג, אירית רחמים, יורם אביסרור, עמוס לוזון, אוסקר גלוך, אביבית וטוני זיו - שותפו של אסף קמרי, וכמובן שחקני קבוצת מכבי ת"א, ביניהם: ערן זהבי ושירן ייני, קפטן הקבוצה שהודיע זה מכבר על פרישה. במהלך האירוע עלה לבמה לשם הנפת צלחת האליפות הלוחם אוהד הקבוצה כפיר דנגור, אשר נפצע קשה בלחימה בעזה.

אסף קמרי, ערן זהבי (צילום: יחצ)
אסף קמרי, ערן זהבי (צילום: יחצ)

> חברת "אנשי העיר" מקבוצת רוטשטיין, המתמחה בהתחדשות עירונית בעיר תל אביב, קיבלה לאחרונה טופס 4 לבניין ברחוב רמז 19, והחליטה לחלק לכל 22 בתי האב שבבניין זוג אופני ערים לשיטוט מהיר וקל בתל אביב. החברה שרואה בהווי התל אביבי את הנכס העיקרי של העיר, החליטה שמלבד הדירה המוקפדת שקיבל כל דייר, הדרך המהירה ביותר להיכנס לאורח החיים התל אביבי הוא באמצעות זוג אופניים שיקצרו את זמן ההסתגלות וגם ישמרו על הסביבה. בנוסף, הוקם בבניין חדר אופניים מעוצב. דיגמנו רכיבה: רון חן - מנכ"ל  חברת אנשי העיר; וגיליה ברגר-קוליץ - המשנה למנכ"ל.

גיליה ברגר-קוליץ, רון חן (צילום: דקלה עברי-פרדנוי)
גיליה ברגר-קוליץ, רון חן (צילום: דקלה עברי-פרדנוי)