בשישי אחר הצהריים חיתנו בעלי "קסטרו" - אתי וגבי רוטר את בנם אור, עם בחירת ליבו עמית אבידן. החתונה נערכה במתחם "ענבי עידית" שבמושב בני ציון. את בני הזוג חיתן האח של החתן - רון רוטר. הגיעו לברך ונהנו מהופעה של להקת "אתניקס": הסבתא לינה רוטר, ריקי ודוד פתאל, יהודית ואבי טיומקין, נטלי וצביקה בירנבוים, פנינה ומשה אדרי, יעל ודורי קלגסבלד, שולה רקנאטי, יוסי גביזון, יאיר אוחיון, רונה וצביקה גיור, דוד ואורית אפרתי, נגה ואוהד חמו ועוד. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מסורת מפגשי ההעשרה הנערכים בלשכת מנכ״ל בנק מזרחי טפחות, משה לארי, נמשכת. לאחר שאירח לא מכבר את בכירי ענף התשתיות במשרדו, הגיעו לשם גם בכירי ענף הנדל״ן של ישראל.  האורחים נפגשו עם ראשי החטיבה העסקית של הבנק ובהם מנהל החטיבה אופיר מורד, ופנינה אלה - מנהלת סקטור בנייה ונדל"ן; השתתפו במינגלינג של בוקר; שמעו סקירה עדכנית על ענף הנדל״ן; וקינחו בהרצאה  של כתב השטחים של חדשות 12, אוהד חמו. בין המתייצבים: יגאל דמרי, אורי לוין - מנכ״ל תדהר, ברק רוזן - מנכ״ל ומבעלי קבוצת "ישראל קנדה", עודד שריקי, סמי מצלוואי, חיים פייגלין - מנכ״ל צמח המרמן, אלי אביסרור, נחשון קויתי - בעלי קבוצת ב.ס.ר, מיכה קליין - מנכ״ל אפריקה ישראל מגורים, רונן יפו - מנכ״ל דוניץ אלעד, זיו יעקובי - מנכ״ל ושותף באקרו נדל״ן, רפי ביסקר - יו״ר בסט, אבי מנדלר - מנכ״ל חברת עץ השקד, תמיר דגן - מנכ״ל חברת אלייד נדל״ן, קלוד נחמיאס ונוספים.

אורי לוין, משה לארי, זיו יעקובי ופנינה אלה  (צילום: עומר שי)
אורי לוין, משה לארי, זיו יעקובי ופנינה אלה (צילום: עומר שי)

 הפרסומאי אודי פרידן פרסם בחשבון ה-X  (טוויטר לשעבר) שלו: "מדינת ישראל מתקדמת בצעדי ענק לחיסולה. חיסול עצמי. התאבדות. בלתי נתפס. קשה לעיכול. אבל יש עובדות. מנהיג הרסני, מושחת, שקרן, שתמך ומימן את החמאס, שאיפשר לחיזבאללה להתעצם על הגבול, ממשיך להסתכסך עם ארה״ב, ממרק את שערו ומצחצח את נאומו המתוכנן, מתעלם מעשרות אלפי משפחות קרועות מדממות, ולוקח מסוק לצילומי יח״צ. זהו בנימין נתניהו שקנה בכסף את החרדים והמשיחים, שסימם חלק מאזרחי ישראל החילונים שאיבדו את שפיותם, מבצר את שלושת בתיו, שעה שהדרום שרוף והצפון שומם. האיש שקנה 3 צוללות ללא ידיעת איש ממערכת הביטחון, האיש שסגר קניית מיליארד מנות חיסון קורונה עם בלעדיות. האיש עם 4 כתבי אישום שהוא דוחה כבר שנים. מנהיג כושל שהרס כל חלקה טובה בישראל. נתניהו פעל כך 20 שנה. אף אחד לא הבין את פעולותיו. כן, הוא ערמומי ובעל יכולת. כל יכולתו מוקדשת למען המשך משילותו. אחד מפשעיו זה מינוי אנשים עלובים לתפקידי מפתח. משרתיו של העריץ. ישראל המדינה המפותחת והמתקדמת היא היסטוריה. כיום אנחנו מדינה נחשלת ומצורעת. מדינה שרוב שריה מעולם לא שימשו דוגמה אישית בכלום. נתניהו ממשיך כרגע בחיסול הרמטכ״ל ראש השב״כ וצמרת צה״ל. הם אשמים. לא הוא. טובי בנינו נופלים יום יום, שעה שבנו משתזף במיאמי. היינו וילה בג׳ונגל. אב הבית הפך אותנו לבית חרב נטוש ועולה באש". 

בלתי נתפס. אבל אמת. אודי פרידן (צילום: צילום ארכיון יונתן שאול)
בלתי נתפס. אבל אמת. אודי פרידן (צילום: צילום ארכיון יונתן שאול)

ארגון ויצ"ו השיק לאחרונה את פתיחתו מחדש של 'בית הויס' ההיסטורי, הקרוי על שם פרופ' תיאודור הויס, הנשיא הראשון של מערב גרמניה. המקום יהווה מרכז פסיכוסוציאלי עבור נערות ונערי הפנימייה בכפר הנוער "ויצו הדסים". בית הויס הוקם בהרצליה בשנות ה -60 של המאה הקודמת. הוא נרכש עבור ויצ"ו על ידי ארגון צדקה שהוקם על ידי אלי הויס-קנאפ, רעייתו של נשיא מערב גרמניה לשעבר, פרופ' תיאודור הויס. 

לרגל אירוע ההשקה החגיגי והמרגש הגיעה לארץ משלחת של כ -30 נשות ויצ"ו מהפדרציה הגרמנית בראשות נשיאת ויצ"ו גרמניה ניקול פקטור. כמו כן לקחו חלק באירוע שגריר גרמניה בישראל סטפן רודיגר-סייברט; סגן נשיא הקהילה היהודית בגרמניה וחבר מועצת המנהלים של הקהילה היהודית בקלן - אברהם לרר; נשיאת הכבוד של ויצ"ו העולמית - טובה בן דב, נשיאת ויצ"ו העולמית - ענת וידור; יו"רית ויצ"ו העולמית - אניטה פרידמן; חברות הועד המנהל, חברות וחברי הנהלת ויצו ומנהל כפר הנוער ויצו הדסים - אלי בצלאל, שאירח את הבאים והנחה את הטקס.

אניטה פרידמן, ניקול פקטור, סטפן רודיגר-סייברט וענת וידור (צילום: כפיר סיון)
אניטה פרידמן, ניקול פקטור, סטפן רודיגר-סייברט וענת וידור (צילום: כפיר סיון)

המשנה לנשיא בית המשפט העליון בדימוס אליקים רובינשטיין, חזר לרגע לכס השיפוט כאשר השתתף במשפט המבוים שהתקיים במכללה האקדמית אשקלון נגד ארגון הטרור חמאס, בגין פשעי השבעה באוקטובר. ד"ר פנחס חליוה, מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, כיהן אף הוא כשופט במשפט, שנערך במעמד סטודנטים ותלמידים מהדרום, וביוזמת עיריית אשקלון והפורום למצוינות. בת שבע יהלומי, שבנה איתן נחטף ושוחרר משבי חמאס, ובעלה אוהד עדיין חטוף, העידה כנגד ארגון הטרור לצד מיכל אוחנה, ניצולת ממסיבת הנובה שתיעדה את ״המרוץ לחיים". 

פנחס חליוה ואליקים רובינשטיין (צילום: המכללה האקדמית אשקלון)
פנחס חליוה ואליקים רובינשטיין (צילום: המכללה האקדמית אשקלון)

שגריר נספרסו ישראל - רן דנקר, הצטלם לקמפיין הקיץ של החברה שנערך תחת הכותרת: "רגעי קיץ ים תיכוני בלתי נשכחים", ומציג קולקציית טעמים לקפה קר. לצד תערובות קפה קר, מציעה נספרסו אביזרים מעוצבים בצבעוניות המותאמת במיוחד לחודשי הקיץ, פרי שיתוף פעולה עם חברת Pantone. בצילומי הקמפיין החדש – פגש דנקר את סוניה נסטסה - מנכ"לית נספרסו ישראל.

רן דנקר וסוניה נסטסה (צילום: ערן לם)
רן דנקר וסוניה נסטסה (צילום: ערן לם)

בכירי רשת הקוסמטיקה SACARA בראשות משה גולברי - מנכ"ל קבוצת גולברי, ואיתי זמיר – מנכ"ל סקארה, אירחו בשבוע שעבר בלאונג' אקפלה שבתל אביב, אירוע להשקת קולקציית איפור חדש לקיץ 2024, של הרשת. האירוע  כלל קוקטייל חגיגי, וחשיפת כל קולקציית מוצרי האיפור החדשה. אנה זק  , נטע ברזילי והאורחים הוזמנו למרפסת הלאונג' והפריחו 200 בלונים צהובים כמחווה לחטופים ולבני משפחותיהם.

משה גולברי ואנה זק (צילום: אמיר מאירי)
משה גולברי ואנה זק (צילום: אמיר מאירי)