בשישי האחרון התקיים ערב ההתרמה השנתי לעמותה לסיוע לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין, ביישוב גני יהודה. את פני הבאים קיבלו דרורית ניצני - מייסדת העמותה, תא"ל (מיל') עמית אדרי - יו"ר העמותה, וסא"ל (מיל') ליאורה רובינשטיין המנכ"לית. רביב שורץ וטובה דורפמן - מנהלת קרן שטיינהרט, פתחו לכבוד האירוע את ביתם, ואירחו את הבאים. באמנותי: עינת שרוף, יאיר ניצני, דני בסן וצוף פילוסוף, אלון אולארצ'יק, שימי תבורי, גיא מזיג ועוד. הגיעו לתרום למען החיילים הבודדים: לימור והראל ויזל; יפתח ויזל שעלה על הבמה לשיר והעלה את תרומתו בעוד 20 אלף שקלים על כל שיר שהוא שר; אלוף (מיל') נועם תיבון, מריוס נכט ושני פרידן, אייל ותמי חומסקי, דוריס ודני טוקטלי, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, איתן יוחננוף, חנה וקובי אלכסנדר, רפי ושי-לי ליפא ורבים נוספים. 

נועם תיבון, הראל ויזל, יאיר ניצני ויפתח ויזל (צילום: ניר פקין)
נועם תיבון, הראל ויזל, יאיר ניצני ויפתח ויזל (צילום: ניר פקין)

ליאורה רובינשטיין, עמית אדרי ודרורית ניצני (צילום: ניר פקין)
ליאורה רובינשטיין, עמית אדרי ודרורית ניצני (צילום: ניר פקין)

חברי פורום הקהילה העסקית " Audi Community ", התכנסו בסוף השבוע האחרון במתחם הסינמה-סיטי שבגלילות, כדי לצפות יחד במופע "אני גיטרה" – במסגרתו הזמר אסף אמדורסקי שר ומנגן את שיריו של אביו, הזמר בני אמדורסקי ז"ל. אמדורסקי הבן, זמר, יוצר, מלחין ומפיק מוזיקלי,  יצר את המופע החדש במלאת שלושים שנה למות אביו, בני אמדורסקי, מהזמרים והמפיקים החשובים בזמר העברי. לצד אמדורסקי הבן, השתתפו במופע מוזיקאים, שביצעו יחדיו את השירים והעיבודים המקוריים של שירי ההרכבים, בהם היה שותף אמדורסקי האב (הדודאים, שלישיית גשר הירקון, השלושרים" ועוד). דר' מוטי זעירא - היסטוריון וחוקר הזמר העברי, היה אחראי על הגשת המופע לחברי הקהילה ושיתף בסיפורים שמאחורי השירים. זעירא מסיים בימים אלו את כתיבת הביוגרפיה של בני אמדורסקי, שתצא בקרוב. קהילת Audi Community הוא פורום הכולל לקוחות של מותג רכבי הפרימיום Audi. הגיעו לצפות ולשמוע: עדיה ויצחק סוארי, שמעון ינקלביץ', דב קוטלר, יורם טורבוביץ', ורד ואבי אורטל, אירית ודודו זבידה, מוטי זינגר, עמיר שאלתיאל, צביקה גיור, אורנית זיגר - מנהלת חטיבת Audi ועוד.

אסף אמדורסקי ויצחק סוארי (צילום: לנס הפקות)
אסף אמדורסקי ויצחק סוארי (צילום: לנס הפקות)

ורד ואבי אורטל (צילום: לנס הפקות)
ורד ואבי אורטל (צילום: לנס הפקות)

הנדבן והמיליארדר היהודי-אמריקני, רוברט קראפט, בעליה של קבוצת הפוטבול המעוטרת הניו אינגלנד פטריוטס, תרם בימים אלה מיליון דולר לישיבה יוניברסיטי לתוכנית חדשה שנועדה להילחם באנטישמיות ולהגן על סטודנטים יהודים. קראפט החליט על התרומה בצל העלייה באנטישמיות בקמפוסים בארה"ב מאז השבעה באוקטובר. מלבד הפטריוטס, קראפט הוא גם הבעלים של קבוצת הניו אינגלנד רבולושן מליגת ה- MLS, וכן מייסד הקרן למאבק באנטישמיות (FCAS). נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן, ציין כי האוניברסיטה מוקירה תודה לקראפט על היוזמה והתמיכה בתוכנית החדשה של האוניברסיטה למאבק באנטישמיות, ובניית חברה מכילה יותר.

ארי ברמן ורוברט קראפט (צילום: באדיבות ישיבה יוניברסיטי)
ארי ברמן ורוברט קראפט (צילום: באדיבות ישיבה יוניברסיטי)

חברת yes ערכה אירוע השקה לסדרת החדשה שלה "טיפול לילי", שרק לפני מספר ימים זכתה בפסטיבל הבינלאומי במונטה קרלו, עבור השחקנית הטובה ביותר, שניתן לשירה האס, על משחקה בסדרה. האס, שהיא כבר כוכבת הוליוודית ובינלאומית, התפנתה משלל הפרויקטים שהיא מעורבת בהם על פני הגלובוס והגיעה להקרנת הבכורה, יחד עם: יוסף סוויד ואשתו עדי שילון שהגיעו מברלין, ירון ברובינסקי ואשתו מירב שירום, לוסי איוב ובן זוגה, דאנה איבגי, תומר יוסף, יעקב זאדה דניאל, שון עיסא, ליהיא לפיד, יערה פרלציג ועוד. מנכ"ל yes, אילן סיגל, הודה לאנשי הסדרה שגם ייצגו את ישראל בפסטיבל, ובירך את האס על הזכייה המרגשת.

שירה האס ואילן סיגל (צילום: ניר פקין)
שירה האס ואילן סיגל (צילום: ניר פקין)

רשת מלונות חדשה בשם "נבל דוד", הושקה באופן רשמי לפני מספר ימים. הרשת כבר כוללת את מלון "נבל דוד גליל ריזורט" על שפת הכנרת, ואת מלון רמדה נתניה, ובהמשך יצורפו אליה מלונות נוספים, בין השאר גם בירושלים. מלון הדגל של הרשת ״נבל דוד גליל ריזורט״ פותח בימים אלה את שעריו. המלון אשר ממוקם בצפון מערב הכנרת, צופה אל עבר ימת הכנרת, כפר נחום, הרי הגולן והרי הגליל, ועטוף בנחלים ובצמחיה השופעת הייחודית לאזור. המלון שבהקמתו הושקעו כ-330 מיליון שקלים, תוכנן אדריכלית כצומח מתוך האדמה, בצורה המוכרת כנבל דוד, ומהווה תזכורת להיסטוריה מקומית עתיקת יומין. הובילו את ההשקה: דורון קרן מנכ״ל מלון נבל דוד גליל ריזורט, איתי אשל - מנכ״ל מלון רמדה נתניה, ושי ליפשיץ גרינבוים - סמנכ״ל שיווק ומכירות רשת נבל דוד.

שי ליפשיץ-גרינבוים, דורון קרן ואיתי אשל (צילום: יואל נוייסרי)
שי ליפשיץ-גרינבוים, דורון קרן ואיתי אשל (צילום: יואל נוייסרי)

בשבוע שעבר התקיימה השקת הקליניקה החדשה של ד"ר אמיר זרח - Z Medical Club , המרכז הרפואי והאקדמיה לאסתטיקה רפואית מתקדמת. הקליניקה תספק טיפולים חדשניים, ובמקביל יתקיימו בה הרצאות וסדנאות לרופאים העוסקים באסתטיקה רפואית. בין המברכים נצפו: מושיק רוט, תומר אגאי, גיא בסר, דנה זרמון, אירה דולפין ועוד. 

אמיר זרח ותומר אגאי (צילום: שוקה כהן)
אמיר זרח ותומר אגאי (צילום: שוקה כהן)

בקניון רמת אביב נערך אירוע השקה ל-POP UP של מותג האופנה MEL OF LIFE של המעצבת ואשת העסקים מליסה רן. המוזמנות לאירוע נהנו מארוחת בוקר ומשייקים בריאותיים וצבעוניים, במקביל להצגת קולקציה חדשה של בגדי ים ובגדי ספורט שיימכרו בחנות. בין האורחות: נועה רוטמן, דליה רבין, שלי גפני, שירלי בוגנים, עינת ארליך ואורנה רייז.              

דליה רבין, מליסה רן ונועה רוטמן (צילום: אור גפן)
דליה רבין, מליסה רן ונועה רוטמן (צילום: אור גפן)