- יו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי ע"ש רבין - פנחס (פיני) כהן, ופרופ' שגיא הרנוף - מנהל המערך לנוירוכירורגיה בבית החולים, הקדישו תכנית חינוך מיוחדת של בית החולים להכשרת מנתחי המוח של העתיד, לזכרו של רב-פקד ארנון זמורה ז"ל, שנפל בקרב הרואי לחילוץ ארבעת חטופים מרצועת עזה. לכבוד המחווה הגיע תת- ניצב נחשון נגלר, סגן מפקד משמר הגבול ומפקד הימ"מ לשעבר, לספר בפני צוות רופאי וידידי מחלקת הנוירוכירורגיה, את סיפור גבורתו של ארנון זמורה ז"ל במהלך 'מבצע ארנון' לחילוץ החטופים. במסגרת התכנית המיוחדת מכשירים את מנתחי המוח של של העתיד בבתי חולים מהמובילים בעולם; פועלים לפיתוח טכנולוגי וקידום מחקר; מעמיקים את הידע הרפואי, וחונכים אותם במשך שש שנים, עד לסיום ההתמחות בהצלחה. השתתפו במפגש: ענת ושמואל חרל"פ, עופר ינאי, יודפת  בוכריס, דובי שיף ועוד. 

פיני כהן, שגיא הרנוף ונחשון נגלר (צילום: רפי דלויה)
פיני כהן, שגיא הרנוף ונחשון נגלר (צילום: רפי דלויה)

- חברי הנהלת איגוד לשכות המסחר בראשות נשיא האיגוד שחר תורג'מן והמנכ"לית גילית רובינשטיין, ערכו בבית ציוני אמריקה שבתל אביב, כנס חירום בנושא "עושק התובענות הייצוגיות נגד עסקים בישראל". משתתפי הכנס הכריזו על מאבק שיכלול הקמת קו סיוע משפטי לעסקים והגשת תלונות ללשכת עורכי הדין. נשיא האיגוד תורג'מן, הציג לקהל בכנס נתונים לפיהם חלה עלייה משמעותית בכמות התובענות הייצוגיות המוגשות בישראל, וסגן השר לשעבר, אביר קארה, שיתף בדבר המאבק הציבורי שהוא מנהל בנושא, בחודשים האחרונים. את הכנס הנחה עו״ד שלומי לויה - סמנכ״ל משפט וממשל באיגוד לשכות המסחר, ובין הנוכחים שהתייצבו: גבי רוטר - יו"ר קסטרו-הודיס; רמי שביט - בעלים ומנכ"ל של קבוצת המשביר ונוספים.

גבי רוטר, גילית רובינשטיין ושחר תורג'מן (צילום: ליאת מנדל)
גבי רוטר, גילית רובינשטיין ושחר תורג'מן (צילום: ליאת מנדל)

- את תחילת חופשת הקיץ של יולי אוגוסט ציינו משפחות אנשי הקרן לידידות, ב'ריטריט' במקום הנמוך בעולם – במלון עין גדי. על פי מדיניות הקרן, אנשיה מקיימים נופשים לעובדים אך ורק בארץ, בהרכב משפחתי מלא.  הבחירה בעין גדי ממקסמת, לדברי אנשי הקרן,  את כל מה שישראלי, יפה, קהילתי  אזרחי, מעורב, וחלוצי. ברכו את הנופשים: מנכ"לית הקרן לידידות - יעל אקשטיין, ורווי רז - מנכ"לית מלון ותאגיד התיירות עין גדי.

רווי רז ויעל אקשטיין (צילום: יח''צ)
רווי רז ויעל אקשטיין (צילום: יח''צ)

- "מרכז מצמיחים" – מהארגונים המובילים בישראל העוסקים בהפחתת אלימות בכיתות, מאז היווסדו לפני כעשרים שנים, ערך כנס מיוחד למורים ואנשי חינוך בתמיכתה של קרן עזריאלי. במסגרת הכנס, יוני צ'ונה - מייסד ומנכ"ל הארגון, השיק את הספר "כיתות ללא חרמות" המציג את שיטת מצמיחים וכולל פרקטיקות להורים ומורים להתמודדות עם חרם, כאב וסבל בקרב תלמידות ותלמידי ישראל. בין אורחי הכנס הייתה גם מנכ"לית קרן עזריאלי - גלית גל.

גלית גל ויוני צ'ונה  (צילום: יח''צ מרכז מצמיחים )
גלית גל ויוני צ'ונה  (צילום: יח''צ מרכז מצמיחים )

- בעוד כולנו מחפשים מפלט מהחום הכבד, התייצבה הפרזנטורית שירלי בוגנים, במלון THE JAFFA שביפו, לצילומי קמפיין החורף של מותג האופנה 'דניאלה להבי'. הצילומים התקיימו כחלק משיתוף פעולה מתמשך בין המלון בראשות המנכ"ל רועי ליבר, למותג, כאשר קולקציית החורף מורכבת מפריטים בעיצוב על זמני, אייקוני וחדש. 

שירלי בוגנים ורועי ליבר  (צילום: איה זך)
שירלי בוגנים ורועי ליבר  (צילום: איה זך)

- חברת הסטארטאפ הישראלית Cecilia.ai חתמה על שיתוף פעולה ראשוני עם  מלון  Wyndham Orlando Resort & Conference Center/Celebration הממוקם באורלנדו, בסמיכות לפארקים של דיסני. המלון הינו חלק מקבוצת ווינדהאם העולמית, המונה כ-9,000 בתי מלון ומקומות אירוח ברחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה רובוטית-ברמנית AI  בשם "שרה", אשר פיתחה החברה הישראלית, תכין קוקטיילים איכותיים ללקוחות המלון, באופן אינטראקטיבי. הברמנית פותחה על ידי חברת Cecilia.ai מכפר-סבא, ועד כה פעלה בעיקר באירועים בארץ ובעולם, ועם מספר לקוחות קבועים כמו תאגיד האלכוהול "בקרדי" ועם אוניברסיטת פלורידה הבין-לאומית (FIU).

- בחמישי באחרון נערך יום צילום של מותג טיפוח השיער הישראלי JUL - מותג הבית מקבוצת "גדעון קוסמטיקס", יבואנית, יצרנית ומשווקת בלעדית בארץ של מותגים בינלאומיים וישראליים מובילים. את יום הצילום הובילה הפרזנטורית החדשה של המותג - המנחה השחקנית והדוגמנית, עדי הימלבלוי. יום הצילום נערך בת"א בסטודיו של הצלם המוערך שי פרנקו, ובהפקה של משה אברמוב. על הסט נכחו עופר מור - מנכ"ל קבוצת גדעון קוסמטיקס, ומאיה כהן בן-שלוש - סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, ובתו של גדעון כהן ממייסדי הקבוצה.

עדי הימלבלוי ועופר מור (צילום: ליאור שדה)
עדי הימלבלוי ועופר מור (צילום: ליאור שדה)