- יונתן ארן, מנכ"ל  IL MAKIAGE ישראל, אירח את הפרזנטורית של המותג, הדוגמנית עדן פינס, באירוע שנערך לציון השקת עמדה רובוטית ראשונה בישראל, שיכולה להתאים ולמכור מוצרי איפור וטיפוח באופן אוטומטי, והוצבה בדיזינגוף סנטר שבתל-אביב.

- המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון, ערכו בראשון בערב אירוע פתיחה לתערוכת העיצוב החדשה "צבע" . מדובר בתערוכת קיץ מרגשת, צבעונית, יפהפייה ומלאת אופטימיות וגאווה לאומית, שבה מציגים  מעצבים ישראלים עשרות עבודות ויצירות מקוריות, החוקרות את המושג 'צבע' ומשמעויותיו התרבותיות, החברתיות והסביבתיות. את התערוכה אצרו יובל סער וליאורה רוזין,  יחד עם מיה דבש - האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב. בערב הפתיחה נערכה קבלת פנים בהשתתפות ראש עיריית חולון שי קינן, ובנוכחות מאות אמנים, אנשי תרבות ואנשי עסקים. הגיעו ל"צבע": אודליה פרידמן – ממלאת מקום מנכ"ל המדיטק; פרופ' עדי שטרן - נשיא בצלאל; ד"ר אורן טנא - ראש המערך הפסיכיאטרי והמכון לבריאות הנפש בביה"ח איכילוב; שלי קומבר-סתת - ראש מחלקת צורפות ואופנה בבצלאל; היסטוריונית האופנה והאוצרת יערה קידר; חנה ובני פרי-זן, ורד רמון-ריבלין, תמי דרייפוס, בת שבע בובליל, דנה שבס, השחקן עידו פורת, יונתן קוניאק ואחותו האמנית נורית קוניאק המציגה בתערוכה; חוה גלאון, נטלי יצחקוב -  הטרנדולוגית המציגה בתערוכה; יונה ויזנטל, ועוד.

 יובל סער, מיה דבש וליאורה רוזין (צילום: ערן לם לנס הפקות)
 יובל סער, מיה דבש וליאורה רוזין (צילום: ערן לם לנס הפקות)

שי קינן (צילום: ערן לם לנס הפקות)
שי קינן (צילום: ערן לם לנס הפקות)

חנה ובני פרי-זן (צילום: ערן לם לנס הפקות)
חנה ובני פרי-זן (צילום: ערן לם לנס הפקות)

- איש העסקים חן למדן - בעל השליטה בחברת השילוח ״אוריין״, יזם מפגש של אנשי עסקים בכירים. במסגרת המפגש דנו באתגרים הכלכליים של התקופה הנוכחית בישראל ובעולם, על הדרכים ליציאה מהמשבר, ועל חוסנה של הכלכלה הישראלית. את האירוע פתח חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי, שבירך את באי האירוע. ביבס הציג בפני המוזמנים את תוכנית הפיתוח של העיר מודיעין ואת הפארק הטכנולוגי שמאכלס יותר מ-150 חברות מובילות. לאחר מכן, מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, נשא הרצאה על הניסיון המוצלח של ישראל בהתגברות על משברים כלכליים, על תפקידו של המגזר הפרטי בהנעת הכלכלה, על הצורך הדחוף בצמצום הבירוקרטיה, ועל מנועי הצמיחה האיתנים והייחודיים של ישראל. עוד נכחו: סמנכ"לית הכספים של אוריין - מירב וולקינסון, מפקד חיל האוויר לשעבר אלוף (מיל׳) עמיקם נורקין, וסגן הרמטכ״ל לשעבר אלוף (מיל׳) משה קפלינסקי.

חנן פרידמן, מירב וולקינסון, עמיקם נורקין ומשה קפלינסקי (צילום: עינת איכנבאום)
חנן פרידמן, מירב וולקינסון, עמיקם נורקין ומשה קפלינסקי (צילום: עינת איכנבאום)

- אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים בנגב ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ נפגש  עם נגיד בנק ישראל, הפרופ' אמיר ירון, במסגרת מפגש שהתקיים בהשתתפות בכירי המגזר העסקי בישראל. במפגש סקר הנגיד את המגמות הכלכליות ובתכנית להאצת הצמיחה במשק. אביסרור, שוחח עם הנגיד והציג בפניו את השלכות המצב על ענף הבנייה בישראל ובנגב בפרט.

אמיר ירון ואלי אביסרור (צילום: באדיבות ארגון הקבלנים בנגב)
אמיר ירון ואלי אביסרור (צילום: באדיבות ארגון הקבלנים בנגב)

- בעיר באר שבע נערכה תחרות הסטארט-אפים נושאת הפרסים, של חברת Synergy7 וקרן מיראז' ישראל. התחרות נועדה לקדם ולתמוך בסטארט-אפים טכנולוגיים מבטיחים, הפועלים בנגב בתחומי הבריאות, הסייבר והרובוטיקה. כזוכה בתחרות הוכרז הסטארטאפ MaxOvary, שזכה במענק של 50,000 דולר, שניתן על ידי הקרן של ג'ונתן מיראז', וזאת כחלק מפעילות קרן מיראז' ישראל לקידום האקו סיסטם המקומי-טכנולוגי בנגב.

ג'ונתן מיראז' (צילום: רון רחמים)
ג'ונתן מיראז' (צילום: רון רחמים)

- פרסי חממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי 2024, הוענקו השבוע. כזוכים הוכרזו: הלל ראטה, עומר בן דוד ו-ורה גרינבלט, אשר זכו במענקים בסך של 70 אלף דולרים. הפרסים הוענקו לשלושה במסגרת טקס שנערך על גג ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה סם שפיגל בירושלים. דנה בלנקשטיין-כהן, מנכ"לית בית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה, בירכה את הזוכים שנבחרו מתוך משתתפי המחזור ה-12 של החממה, על המסע שעברו, בהובלתה של מור אלדר - מנהלת חממות סם שפיגל, והודתה לחבר השופטים הבינלאומי של החממה. 

דנה בלנקשטיין-כהן (צילום: יוסי צבקר)
דנה בלנקשטיין-כהן (צילום: יוסי צבקר)