הזמרת, השחקנית והמנחה אורנה דץ, נבחרה להוביל את מהדורת "חדשות הבריאות" של ערוץ דוק – ערוץ הבריאות של ישראל, בשיתוף קבוצת התקשורת RGE ו"אסותא" מרכזים רפואיים. מדובר במהדורת חדשות שבועית, תחת השם "דוקטואליה", שתשודר מדי יום חמישי, ותסכם את כל מה שחדש ומעניין בעולם הבריאות. לצילומים של התוכנית הראשונה הגיע גידי לשץ, מנכ"ל אסותא, כדי לאחל לאורנה דץ בהצלחה.

גידי שץ, אורנה דץ (צילום: טל שחר)
גידי שץ, אורנה דץ (צילום: טל שחר)

> אירוע הגמר החגיגי של תחרות קולר השמינית לסטארט-אפים, נערך בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב. התחרות השנתית נוסדה ביוזמת ג'רמי קולר, המייסד והמנכ"ל של "קולר קפיטל", אשר ליווה את התחרות באמצעות הזום, ממקום מושבו בלונדון. מטרת התחרות היא לקדם מיזמים של סטודנטים, בוגרים, וחברי סגל של אוניברסיטת תל אביב. על חבר השופטים בתחרות נמנו השנה, לא פחות מ- 60 שופטים ושופטות, כאשר לתחרות עצמה ניגשו מעל 90 סטארט-אפים. תשעה מתוכם עלו לגמר – והתחרו ביניהם בשלוש קטגוריות שונות – פודטק, דיפ-טק ואון-ליין. ראשי המסלולים המקצועיים בתחרות היו: אילנית קבסה-כהן - שותפה מנהלת ב- URIKA Partners שעמדה בראש מסלול הפודטק; אייל בר צבי - שותף בקרן PALSAR שעמד בראש מסלול האון-ליין; ורן בר סלע - שעמד בראש מסלול הדיפ-טק. 

אירוע הגמר התקיים בהשתתפות פרופ' יעל שטיינהרט, דיקנית הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. בפתיחת האירוע נשאו דברים פרופ' משה צבירן - ראש מכון קולר ליזמות ומנהל מערך היזמות והחדשנות של האוניברסיטה; ד"ר אייל בנימין - מנהל מכון קולר ליזמות בפקולטה לניהול; ודורון שמחי - מנהל התחרות. לאירוע הוזמנו מובילים בתעשיית ההייטק, מנהלי קרנות הון סיכון,  אנג'לים, נציגי חברות בינלאומיות, אנשי אקדמיה ומחקר. 

משה צבירן, יעל שטיינהרט, אילנית קבסה-כהן, אייל בנימין (צילום: יעל צור)
משה צבירן, יעל שטיינהרט, אילנית קבסה-כהן, אייל בנימין (צילום: יעל צור)

> אירוע הפתיחה של "מדבריום" - פארק החיות ע"ש ג'ק, ג'וזף, ומורטון מנדל, נערך במשכנו של ה"מדבריום" בעיר באר שבע.  האירוע כלל טקס חנוכה וגזירת סרט. להקה אוריינטלית קיבלה את פני האורחים, ולהקת המחול "חולית" העלתה בפניהם מופע בהשראת בעלי חיים החיים בסוואנה. את האירוע חתם סיור ברחבי הפארק. נכחו: ראש עיריית באר שבע - רוביק דנילוביץ'; סטיב הופמן - יו"ר מועצת המנהלים של קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל; פרופסור יהודה ריינהרץ - נשיא ומנכ"ל קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל; ואבי דבי - מנהל מחלקת תרבות וסביבה במפעל הפיס. 

רוביק דנילוביץ', סטיב הופמן, יהודה ריינהרץ (צילום: דייגו מיטלברג)
רוביק דנילוביץ', סטיב הופמן, יהודה ריינהרץ (צילום: דייגו מיטלברג)

> שופטי תחרות ISRAEL BRAND AWARD 2024 נפגשו בפעם הראשונה לקראת תחילת הליך השיפוט. למפגש הצטרפו מיקה ורונית אדלר, בתו ואלמנתו של  הפרסומאי ראובן אדלר ז״ל, שעל שמו תוענק קטגוריית הפרס הנחשק - ADLER BRAND AWARD . יריב עמית - יזם התחרות ומייסד ה-Brand Academy חשף במפגש את פסלון הפרס המיוחד Conard שהודפס בטכנולוגיית תלת מימד, ועוצב ע״י המעצב נועם טננבוים, שנפטר לפני כשבוע. 

יריב עמית, רונית אדלר, מיקה אדלר (צילום: רמי זרגנר)
יריב עמית, רונית אדלר, מיקה אדלר (צילום: רמי זרגנר)

> דניאל ואליה ברקת - מייסדי מותג השוקולד הטבעוני "פנדה"; ואדם זיו - הבעלים של "גלידת גןעדן", ערכו בבית רומנו בתל-אביב, אירוע השקה לסדרת גלידות חדשה מבית היוצר של שני המותגים. מדובר במהדורה מוגבלת של גלידות שתשווק במהלך הקיץ, וכוללת שלושה טעמים, המשלבים את הידע והניסיון של שני המותגים הנחשבים מובילים בתחום המזון הטבעוני בישראל. 

דניאל ברקת, אליה ברקת, אדם זיו (צילום: יחצ)
דניאל ברקת, אליה ברקת, אדם זיו (צילום: יחצ)

***

הזמן הצהוב: הלאונג' נותן במה לחברות שנרתמו למאבק להחזרת החטופים. 

ענת בן ברוך, סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפירמת שבלת עורכי דין:

"הדבר הראשון שעשינו בשבלת החל מהשבעה באוקטובר היה הקמה של קו סיוע חירום לטובת משפחות החטופים, משפחות המפונים, אנשי מילואים, משפחות המילואימניקים ועוד קבוצות בחברה שזקוקות לייעוץ משפטי חירומי במגוון תחומים. קווים אלה פעילים גם היום לטובת כל מי שזקוק. נושא החטופים המצלק את כולנו, כל הזמן, כל יום, ועד ש-115 החטופים והחטופות ישובו, מקבל משמעות גדולה בפירמה שלנו. החלטנו להשתמש בנוכחות הבינלאומית שלנו מול גורמים רבים ומגוונים בחו"ל ובאמצעי התקשורת הנפוץ ביותר שלנו - תיבת המייל שלנו, להעברת מסר וזאת באמצעות "באנר" הקורא להחזרת החטופים המופיע כחותמת המייל של כל עורך דין ושותף בפירמה. הבאנר מתחלף מידי שבוע עם תמונה שם, גיל, ומקום מגורים של חטוף או חטופה. חותמות אלה שנשלחות לאנשי עסקים ועורכי דין ברחבי העולם, על בסיס יומי, מעוררות שאלות והתעניינות והפכו לאמצעי אפקטיבי להעלאת מודעות במקומות שבהם קולנו נשמע פחות והיכן שהנרטיב שלנו מתעוות או מוכחש. בנוסף, יחד עם קבוצה מכובדת ורחבה של משרדי עורכי דין נוספים בישראל, אנו מנגישים לעורכי דין ברחבי העולם את הבסיס המשפטי של ישראל וזכותה להגן על עצמה, לאחר שהתקיימו הפרות בוטות של זכויות אדם ודיני מלחמה".

ענת בן ברוך (צילום: אורן דאי)
ענת בן ברוך (צילום: אורן דאי)