חברת Fiverr הכריזה על שותפות חדשה עם מרתה סטיוארט האייקונית. סטיוארט, יזמית אמריקנית שכתבה 99 ספרים, וזכתה בפרס האמי על תוכנית הטלוויזיה שלה, תשמש כשגרירת מותג של Fiverr וככוכבת הקמפיין הקרוב של החברה. הקמפיין צפוי להגיע לקהל עצום ברחבי העולם, גם בזכות יותר מ-100 מיליון העוקבים של סטיוארט ברשתות. הקמפיין החדש מציג את מרתה סטיוארט בתפקיד בלתי נשכח: מתמחה מבוזבזת המגישה קפה לקולגות. גישה הומוריסטית זו מדגישה את הרעיון שייתכן שאנשים המוכשרים ביותר נמצאים ממש מתחת לאפך, במרחק של קליק, בפלטפורמת Fiverr. הקמפיין, ישודר במהלך אוגוסט בטלוויזיה ברחבי ארצות הברית, יעלה ברשת, ויכלול גם קטעי וידאו המתמקדים בשיווק במדיה החברתית, בפיתוח ווב, ובבינה מלאכותית. 

מרתה סטיוארט (צילום: צילום באדיבות Fiverr)
מרתה סטיוארט (צילום: צילום באדיבות Fiverr)
 

> אחרי תקופה לא קצרה של שמועות בעניין, המיליארדר טדי שגיא וזוגתו יעל נזרי הודיעו על פרידה. ההודעה המשותפת בדבר הפרידה פורסמה על ידי השניים בסוף השבוע האחרון, אחרי 14 שנים של זוגיות ושישה ילדים משותפים. מן הרשתות החברתיות עולה כי חרף פרסום ההודעה, נזרי המשיכה בשגרת יומה, בבילוי עונת הקיץ עם ילדיהם המשותפים של השניים, ואף נהנתה עם בנותיה בהופעה של טיילור סוויפט.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אור גפן)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אור גפן)

> דב קוטלר מנכ"ל בנק פועלים היוצא, פרסם בפייסבוק פוסט פרידה מן התפקיד ובין היתר כתב: "לסיכום האישי: בחמש השנים שחלפו, למדתי להכיר לעומק ארגון מקצועי ומסור. עובדות ועובדים שפועלים מתוך תחושת שליחות ונותנים את כל הלב ואת הנשמה עבור הלקוחות שלנו, ואחד עבור השני. לשמחתי התמודדנו בהצלחה עם אתגרים כמו: סיום טיפול בחקירת המס האמריקאית, חתימה על הסכם שכר, השלמת מכירת ישראכרט וכמובן, ביצוע קפיצת מדרגה עסקית. לאלו נוספו גם מגפת הקורונה שנראית כיום כמו זיכרון רחוק, ומלחמת חרבות ברזל שהציבה בפנינו מציאות מורכבת וכואבת בה אנו פועלים גם כיום, בנחישות וברגישות. הובלנו ביחד שינויים משמעותיים בתהליכי עבודה, הטמענו תרבות ארגונית חדשה מבוססת שותפות עמוקה, מיקוד עסקי, יכולות דליברי מרשימות והוגנות. יש לי את הכבוד להגדיר שהיינו שם עבור החברה הישראלית לאורך כל השנים ובוודאי בתקופה הזו, באמצעות פועלים בקהילה וקרן פועלים לתקומה בהובלת היו"ר ראובן קרופיק. אני רוצה להודות לדירקטוריון הבנק והעומד בראשו, ידידי הקרוב ראובן קרופיק, על האמון והשותפות המלאה. החיבור הנכון בין דירקטוריון להנהלה הוא מפתח משמעותי להצלחתו של ארגון. אני חב תודה עמוקה לחברי להנהלת הבנק ולפורום הבכיר על ההובלה והמנהיגות שהפגנתם לאורך השנים ולכל אחת ואחד מעובדות ועובדי הבנק, ומאחל לכולכם המשך הצלחה ושגשוג. אני מבקש לאחל למנכ"ל הנבחר, ידין ענתבי, כניסה מוצלחת לתפקיד. אנחנו מכירים ועובדים ביחד לאורך שנים.  זו הייתה עבורי דרך משמעותית ומלאת סיפוק. מאחל לכולנו בשורות טובות ובראשן חזרה של כל החטופים לביתם במהרה, החלמה מהירה לפצועים, וחזרתם לשלום של חיילינו. שלכם באהבה, דב".

דב קוטלר הפועלים (צילום: גדי דגון)
דב קוטלר הפועלים (צילום: גדי דגון)

> ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, קיבלה במשרדי החברה בקיסריה את הג'ודוקא פיטר פלצ'יק, מדליסט הארד מאולימפיאדת פריז והפרזנטור של דלתא בשנים האחרונות. במסגרת המפגש, שיתף פלצ'יק את עובדי דלתא בחוויותיו מהזכייה, ובחשיבות התמיכה שקיבל מכל חלקי העם והמדינה. לאחר המפגש המשיך הג'ודוקא ליום צילומים עבור קמפיין החורף של דלתא.

ענת בוגנר, פיטר פלצ'יק (צילום: יחצ)
ענת בוגנר, פיטר פלצ'יק (צילום: יחצ)

> במסגרת פרויקט לרגל ט"ו באב, חוה ומוטי זינגבוים, הזמינו את גלי סגל ובן בנימין, שנפצעו קשה במסיבת הנובה בשבת השחורה, להתארח בפודקאסט מצולם של תאגיד הקוסמטיקה HAVA ZINGBOIM. השיח  עסק בכוחה של זוגיות בימים קשים, ובדרכים להתגברות וצמיחה ממשבר. 

גלי סגל, חוה וזינגבוים (צילום: יחצ)
גלי סגל, חוה וזינגבוים (צילום: יחצ)

> כ-1600 מוזמנים מקרב חברי מועדון הצרכנות ״שלך״ וילדיהם, תושבי הצפון והדרום, התכנסו במשכן לאומנויות הבמה בת״א, להופעה מיוחדת שאירחה הילה קניסטר בר-דוד - מנכ״לית המועדון. על הבמה הופיעו: תום אבני, ששי קשת, אלי דנקר, טוביה צפיר, מיכאל דנון וכל הקאסט המקורי של "ספר הג'ונגל", בבימויו של חנוך רוזן, אחרי למעלה מ-28 שנים מאז עלתה ההצגה לראשונה. מדובר בהפקה חדשה ונוצצת עם כל השירים האהובים, בהופעה שנועדה לילדי חברי מועדון הצרכנות.

טוביה צפיר, הילה קניסטר בר-דוד, מיכאל דנון  (צילום: יחצ)
טוביה צפיר, הילה קניסטר בר-דוד, מיכאל דנון (צילום: יחצ)