- ג'ואנה לנדאו מייסדת ונשיאת Vibe Israel , התייחסה בחשבון הפייסבוק שלה למסיבת "החזרה לחיים" של נועה ארגמני, שספגה תגובות שליליות ברשתות החברתיות. לנדאו כתבה: "זוכרים את תמונת הניצחון של סינוואר משומר החומות? שהוא יושב לו בכורסא מרופטת, הכל סביבו שאריות של בניינים הרוסים. והוא יושב ומחייך, כאילו אומר: 'אתם לא יכולים עלי. לא תשברו את רוחי. להיפך, אני מחייך ואתם עוד תשמעו ממני'. כשנועה ארגמני נחטפה והותירה אחריה תמונה קורעת לב על אופנוע, אמרתי שתמונת הניצחון שלנו תהיה אם וכאשר נועה תשוב. כשהיא חולצה, אומה שלמה בכתה יחד עם אביה ואמה, ז״ל, שחיכתה לשובה כדי לסיים את זמנה בעולם הזה בטרם עת. בעיני, התמונה הזו של נועה ואביה רוקדים, והמילים שנועה אמרה - שהיא מקדישה את המסיבה הזו לכל מי שהיא כבר לא יכולה להזמין והם היו קורעים את הרחבה - זו תמונת ניצחון אחת שלנו. אני מאמינה ומייחלת שיהיו עוד. יש שלא התחברו למפגן הזה. יש שלא פרגנו לנועה לעשות מה שנכון לה, יש שהרגישו שזה לא מתאים כשיש עוד 109 חטופים, ואלפי משפחות שכולות; אני מבינה את הרגש של כולם, ומכילה. אין בעצם נכון או לא נכון, לא שופטים אדם שעבר גיהנום, ולא שופטים אחרים שרואים את הדברים אחרת. אנחנו חיים בתקופה בלתי אפשרית, לא פלא שהעצבים חשופים.  

אני מביטה על התמונה של נועה מחייכת, ומאמינה שהיא משדרת לסינוואר את מה שהוא אמר לנו, לפני שלוש שנים: אתה לא יכול עלינו. לא תשבור את רוחנו. להיפך, אני מחייכת ועוד תשמע מאיתנו. אנחנו לעולם לא נפסיק לרקוד״.

- חברת סלברייט, שמאמצת מאז תחילת המלחמה את קיבוץ עלומים מעוטף עזה, קיימה את אירוע הקיץ השנתי שלה במימדיון ת"א, כאשר הפעם הוא היה משותף למשפחות הקיבוץ ולמשפחות עובדי סלברייט. בנוסף לשימוש במתקנים ובבריכות, כלל אירוע הקיץ סדנאות יצירה והפעלה לילדים, עמדות יריד, צוות בידור, אוכל, פינוקים וגם - הופעה של סטטיק. תוכנית האימוץ המתמשכת של החברה את הקיבוץ, כוללת אוזן קשבת וסיוע לקהילת עלומים בכל צורך שמתעורר, ואחד הפרויקטים המרכזיים בהן סייעה סלברייט היה הקמת בית ספר זמני, בעיר נתניה, עבור ילדי הקיבוץ המפונים. בין היתר, הקימה החברה ספריית צעצועים ומשחקים במקום, ציידה את חדר המורים, רכשה מחשבים ומקרנים לטובת למידה אינטראקטיבית, מימנה לילדי עלומים חוג נינג'ה פופולרי לשעות אחה"צ ורתמה את עובדי החברה להעביר שיעורים פרטיים לילדי המפונים הזקוקים לכך. המימון לכל הפעילות הגיע מתרומות על סך מאות אלפי שקלים שגייסו עובדי סלברייט בארץ ובחו"ל למטרה החשובה, לצד תרומה משמעותית מאד של החברה עצמה. במסגרת יום המשפחות העניקה צורית אברהם-שפרר - נציגת הקיבוץ, מגן הוקרה, ליוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט, כאות תודה על התמיכה והחיבוק החם.

צורית אברהם-שפרר ויוסי כרמיל  (צילום: ויקטור לוי)
צורית אברהם-שפרר ויוסי כרמיל  (צילום: ויקטור לוי)

- יוסי כהן מנכ"ל ZER4U  אירח את השקתם בישראל של שני מותגי אלכוהול חדשים, מאירלנד, במסיבת קיץ מיוחדת. מדובר במותגי הוויסקי, הג'ין והוודקה האירים "BLACKWATER" ו-"Clonakilty". אלו מיובאים לישראל על ידי ZER4U. לכבוד ההשקה ערכה הרשת הישראלית מסיבה תחת הכותרת:  ZER4U Summer Drinks . זו התקיימה במתחם האירוח "חדרפרטי" בבית פנורמה בתל אביב. מאות חובבי וויסקי הגיעו לטעום ולהתרשם מהטעמים החדשים של המותגים שהגיעו מאירלנד, שניתן יהיה להשיג בבלעדיות ברשת ZER4U. על טעימות האלכוהול ניצחה יינית הרשת עירית בוקסר-שנק ובין הטועמים: אייל פישמן, דני קושמרו, שני אגמי - סמנכ"ל שיווק רשת זר פור יו, מיטל לב - סמנכ"ל הסחר של הרשת ועוד.

יוסי כהן, עירית בוקסר-שנק ודני קושמרו (צילום: רותם דוידוף, זר פור יו)
יוסי כהן, עירית בוקסר-שנק ודני קושמרו (צילום: רותם דוידוף, זר פור יו)

- ברביעי האחרון התקיים ערב הסיום של מחנה הקיץ המסורתי של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל. הערב נערך בהובלת מנכ"לית האגודה - אפרת טיש, בשיתוף "האגודה למען החייל'. התייצבו: יו״רית הועד המנהל של האגודה - קרן קופילוב וחברי הוועד המנהל, מנהלה הרפואי של האגודה פרופ׳ רם וייס, נציגי ומנכ״לי חברות, נציגי קופות החולים, ותורמים פרטיים. ערב הסיום נערך בתום שבוע של מחנה קיץ לילדים ולבני נוער סכרתיים (סכרת סוג 1), במהלכו הם נהנו מפעילויות מגוונות ובמקביל רכשו כלים  לטיפול מיטבי. המחנה לווה ע״י צוות רב מקצועי ממרפאות הסוכרת בארץ וכל המדריכים הינם בוגרים סוכרתיים בעצמם. במהלך אירוע הסיום הופיע בפני המשתתפים הזמר אליעד נחום, שהצטלם עם טיש למזכרת.

אפרת טיש ואליעד נחום  (צילום: איתי דביר)
אפרת טיש ואליעד נחום  (צילום: איתי דביר)

- במלון קרלטון בתל אביב, נערכה השקת ספרו החדש של העיתונאי וההיסטוריון אילן שחורי, "תל אביב שלי", שיצא לאור בהוצאת "מדיה 10". האירוע התקיים בחסות התאחדות המלונות. את  טקס השקת הספר הנחה הסופר ואיש התיאטרון יוסי אלפי. הזמרת ענת טוביה שרה משירי תל אביב, ושחקנית תיאטרון "הקאמרי" איה גרניט-שבא, ביתם של השחקנית זהרירה חריפאי והסופר והעיתונאי שלמה שבא, קראה את הקטע המסיים מספרו המיתולוגי של אביה "הו עיר הו אם" שיצא לאור ב 1977. פרופ' מעוז עזריהו, ראש מוסד הרצל באוניברסיטת חיפה, דיבר על הקשר בין אילן שחורי לתל אביב. הגיעו לכבד: הרב ישראל מאיר לאו, עו"ד שמעון מזרחי - יו"ר מכבי תל אביב שסבו היה בין מיסדי העיר; רינה מאיר - מבעלי מגדל שלום שלאביה ומשפחתו חלק בבניינה של תל אביב, שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק-ארז, השופטת בדימוס רבקה למלשטריך-לטר, פרופ' נעם למלשטריך-לטר - ראש בית ספר סמי עופר לתקשורת באוניברסיטת רייכמן, שלסבו היה בית חרושת בשכונת מונטיפיורי; דן להט - בנו של ראש העירייה לשעבר שלמה להט (צ'יצ') ז"ל, עמוס שפירא, לשעבר מנכ"ל סלקום ואל-על ועוד. 

עמוס שפירא, שמעון מזרחי, אילן שחורי ורינה מאיר (צילום: ברונו שביט)
עמוס שפירא, שמעון מזרחי, אילן שחורי ורינה מאיר (צילום: ברונו שביט)

- עמותת ״ילדים בסיכוי״ יצרה לוח שנה חברתי ומלא אור, בשיתוף הזמר והיוצר בניה ברבי, בהשראת שירו "קרן שמש". לוח השנה הוא למען ילדי הפנימיות בישראל - ילדים שאין להם עוגן, יציבות ותמיכה של משפחה מתפקדת.                                                                                                                                                                                         בעמותה מקווים שלוח השנה יירכש כמתנה עם ערך חברתי ראוי, עבור עובדים בחברות, לקוחות וספקים, וההכנסות יועברו כתרומה לשיפור חייהם של ילדים וילדות בסיכון החיים בפנימיות.

בניה ברבי (צילום: אור גפן)
בניה ברבי (צילום: אור גפן)