סמסו מזל טוב לעידן ובתיה עופר שהתרגשו השבוע עם עליית בנם סמי לתורה, במתחם הכותל בעיר הקודש, ירושלים. משפחת עופר מתכננת להמשיך את החגיגה בסוף השבוע, יחד עם אצולת לונדון, באירוע מוקפד שיערך בבירה הבריטית.  

עידן עופר, בתיה עופר (צילום: סיון פרג')
עידן עופר, בתיה עופר (צילום: סיון פרג')

> פורום שגרירים זרים בישראל, שמוביל האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), קיים את מפגש השגרירים הרבעוני שלו, במשרדי חברת אמזון המקומיים. למפגש הגיעו כ-50 שגרירים, נספחים כלכליים ונציגים של מדינות מובילות. קרין מאיר-רובינשטיין הציגה בפני הבאים את הנתונים העדכניים הנוגעים לתעשייה, מצב ההשקעות, פעילות החברות הגלובליות בישראל, מקום התאגדות סטרטאפים, וסוגיות מרכזיות שנוגעות להון האנושי בתעשייה בזמן המלחמה. הדוברים המרכזיים בפורום היו מייסד קרן פיטנגו - חמי פרס, וממלא מקום, סגן ראש עיריית תל אביב ולשעבר קונסול ישראל בניו-יורק - אסף זמיר. השניים התייחסו למגוון של נושאים הקשורים לחוסנה של תעשיית ההייטק בישראל כמנוע הצמיחה המרכזי של המשק, וההשפעה של היחסים הבינלאומיים של ישראל בזמנים מאתגרים אלו על קידום התעשיה בארץ ובעולם.

אסף זמיר, חמי פרס וקרין מאיר-רובינשטיין (צילום: רפי דלויה)
אסף זמיר, חמי פרס וקרין מאיר-רובינשטיין (צילום: רפי דלויה)

> כ-2000 אורחים לקחו חלק בראשית השבוע באירוע החתונה של אליאב זוהר, בנו של השר מיקי זוהר, יחד עם בחירת ליבו ספיר מסיקה, שנערך במתחם הכנסים והאירועים "דוריה", מקבוצת שבט אחים. שיר של שולי רנד ליווה את הזוג המאושר בדרכו לחופה, שם המתין להם הרב לאו שניהל את טקס הנישואין. בין האורחים הרבים נצפו גם דודי אפל ורעייתו פרידה, משה ופנינה אדרי, נאוה בוקר, פליקס חלפון ועוד. 

מיקי זוהר ובנו אליאב זוהר עם ספיר מסיקה (צילום: ניר פקין)
מיקי זוהר ובנו אליאב זוהר עם ספיר מסיקה (צילום: ניר פקין)

פרידה ודודי אפל  (צילום: ניר פקין)
פרידה ודודי אפל (צילום: ניר פקין)

> לקראת השנה העברית החדשה, מותג הטיפוח הבינלאומי SABON השיק בשלישי בבוקר קולקציית מוצרי טיפוח לגוף בהשראת אווירה פריזאית. ההשקה נערכה בחנות הדגל של המותג ברחוב שנקין בתל-אביב. מנכ"ל SABON ישראל - ירון לוי, הוא שאירח את השקת הקולקציה הנקראת The Little Marvels of Paris כאשר על המוצרים עצמם ישנם איורים של האמנית ומאיירת האופנה הבינלאומית - טליה צורף. הקולקציה החדשה מורכבת ממגוון רחב של מוצרי טיפוח מפנקים במהדורה מוגבלת, בניחוח חדש הנקרא Sunny Cocktail.

ירון לוי וטליה צורף (צילום: יח''צ סבון)
ירון לוי וטליה צורף (צילום: יח''צ סבון)

> קבוצת קריסטלינו – המשווקת הרשמית של מוצרי חברת Dreame בישראל – בחרה באילנית לוי כפרזנטורית החדשה של המותג, בקטגוריית השואבים השוטפים האלחוטיים. הדוגמנית והמגישה תככב  בקמפיין שיעלה השבוע לקראת הניקיונות שלפני חגי תשרי. רונן סלם, מנכ"ל Dreame  ישראל, הגיע לפגוש את הפרזנטורית על סט הצילומים. 

אילנית לוי ורונן סלם (צילום: יובל יוסף)
אילנית לוי ורונן סלם (צילום: יובל יוסף)

באולם ארגון בני ברית ברחובות, התקיימה תערוכה של הציירת פני בלאושטיין, שתרמה 35 מציוריה לתמיכה במשפחות החטופים, ולהנצחת ששת נרצחי משפחת קדם סימן טוב ז"ל אשר נרצחו בדם קר בשבעה באוקטובר. במקום נכחו מ"מ ראש העיר רחובות - שוקי קרומר; גדי קדם – אב המשפחה, וחברי ארגון בני ברית אשר תמך וסייע לבלאושטיין ביוזמתה להציג את התערוכה.

הזמן הצהוב

תמי רוזיליו - מנהלת משאבי אנוש טבע ישראל: 

"בראש ובראשונה יזמנו והקמנו את תכנית ״מטפלים בנפש״, לקידום הטיפול בטראומה הלאומית כתוצאה מאירועי 7 באוקטובר. התכנית שצפויה להימשך מספר שנים, יצאה לדרך ועתידה להכשיר מאות רבות של מטפלים מקצועיים נוספים ולחזק את מרכזי החוסן. בנוסף, היא פועלת לאיתור ושילוב חדשנות טכנולוגית בטיפולים לצד העלאת מודעות והנגשת הטיפול. במקביל, הפקנו בטבע וידאו מרגש בהשתתפות יאיר מוזס, עובד המטה של טבע, שאימו מרגלית חזרה משבי חמאס ואביו גדי עדיין חטוף בעזה, זאת בהשתתפות מאות עובדי טבע שלבשו חולצות צהובות והחזיקו את תמונות החטופים והחטופות.  בכל אתרי החברה בארץ ובעולם, ואף מחוץ להם, אנחנו משמיעים את קול המשפחות, ובפרט באתר טבע בשוהם - המרכז הלוגיסטי הגדול במזרח התיכון - שעל חזיתותיו מוקרנות שקופיות הקוראות להחזרת החטופים הביתה, כמו גם על צי הרכבים של החברה".

תמי רוזיליו (צילום: ליבי פאר)
תמי רוזיליו (צילום: ליבי פאר)