1. האמן העל חושי ליאור סושרד, חזר לאחרונה מארצות הברית שם הופיע בכנס האנרגיה הבינלאומי שנערך במפעל טסלה שבפאלו אלטו. סושרד פרסם בפייסבוק תמונה למזכרת מהאירוע לצד אילון מַאסק, שהוא יזם, מהנדס ופילנתרופ קנדי-אמריקאי, וכן מייסד החברות PayPal, טסלה מוטורס וספייס איקס, שהונו מוערך ב-12.2 מיליארד דולר.

2. משפחת בן זקן, הבעלים של יקב 'קסטל', אירחה בשישי בצהריים אירוע חגיגי לציון חנוכת מבנה היקב החדש, ביישוב יד השמונה שבהרי ירושלים. מדובר במבנה חדיש, מרשים ורחב ידיים, הצופה לעבר הרי יהודה. הוא כולל מרתף יין ענק, מכלי בטון גדולים ליישון יין, שולחן מיון ענבים אופטי אוטומטי, ושטחי אריזה והעמסה. 

בכניסה ליקב קיבל כל אורח כוס יין שאותה יכול היה למלא כאוות נפשו במהלך כל האירוע בסוגי היין השונים שמציע היקב. קיבלו את פני האורחים: בעלי היקב - אלי בן זקן ובניו, אריאל שהוא מנכ"ל היקב ואיתן המשמש כסמנכ"ל התפעול, יחד עם המשנה למנכ"ל - אלעד כץ. גם שגריר צרפת בישראל, פטריק מיזונאב, הגיע ליהנות מהיין הנוף והאווירה. 

פטריק מיזונאב ואלי בן זקן (צילום: אלעד ברמי)
פטריק מיזונאב ואלי בן זקן (צילום: אלעד ברמי)


3. ישראלים רבים עשו בסוף השבוע שעבר את דרכם לעיר הטאפאס ברצלונה, שם נערכו בזה אחר זה שני אירועים מוזיקליים מרגשים בקנה מידה בינלאומי. ברביעי בערב נערכה בעיר הופעה של הזמרת אדל, כך שבין מאות הישראלים בקהל נצפו ענת אנג'ל, טל שטרן והדס קלדרון, טל בר נוח, רונית פישמן, גבי אטל, רונן קרסו ועוד. 

ביומיים שאחרי נערכה באותה העיר הופעה של להקת קולדפליי, גם היא משכה אליה את הישראלים ששהו בעיר ונוספים שהגיעו, בהם לירון אדרי, אדן שוחט ועמיר שאלתיאל שהפתיע את בניו לכבוד יום ההולדת. היו כמובן גם רבים שבחרו להישאר בארץ ולראות את סר אלטון ג'ון, שר בתל אביב. נצפו פארק הירקון: מת'יו ברונפמן וזוגתו מלאני לביא, ליאור רביב, משה ובת שבע בובליל, חנה ובני פריזן, גבי בגס ועוד.

אירינה שייק ומשה חוגג (פייסבוק)
אירינה שייק ומשה חוגג (פייסבוק)


4. היזם והמשקיע משה חוגג, הכריז לאחרונה על פעילותה של 'סירין לאבס', המפתחת סמארט פון מאובטח ומהיר. טרום ההשקה שנערכה השבוע פרסם חוגג ברשת תמונה שצולמה בלונדון, באמצעות מצלמת הסלפי של הטלפון החדש, שלו יחד עם הדוגמנית הבינלאומית אירינה שייק. הפאשניסטה היא האקסית המיתולוגית של כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו והנוכחית של השחקן הנודע בראדלי קופר. הסיבה למפגש: שייק צולמה לפרסומת של החברה.

5. בשישי בערב, איש העסקים רוני דואק - יזם, פילנטרופ והאקס של יעל אבקסיס - הגיע מחובק עם הדוגמנית חן יאני, לצפות בסרטו הדוקומנטרי החדש של רז דגן, "השמאן האחרון", במסגרת פסטיבל דוקאביב.

רוני דואק וחן יאני (צילום: אביב חופי)
רוני דואק וחן יאני (צילום: אביב חופי)

יאיר סרוסי
יאיר סרוסי


6. טקס חלוקת תואר בוגר ותואר 'מוסמך של HIT' המכון הטכנולוגי חולון, נערך ביום רביעי בהיכל הטוטו החדש של חולון. נשיא HIT - פרופ' אדוארד יעקובוב, פנחס (פיני) כהן שהוא יושב ראש חבר הנאמנים - אשר תרם קרן מלגות חדשה על סך 180 אלף שקלים עבור פרויקטים פורצי דרך, וצבי טרופ שהוא יושב ראש הוועד המנהל, העניקו אות הוקרה על מפעל חיים לנשיא לשעבר, שמעון פרס ותואר לשם כבוד באירוע ליאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים וכן ליהודית ברוניצקי, מייסדת אורמת.

יאיר סרוסי, אדוארד יעקובוב, יהודית ברוניצקי, פיני כהן וצבי טרופ (יח"צ)
יאיר סרוסי, אדוארד יעקובוב, יהודית ברוניצקי, פיני כהן וצבי טרופ (יח"צ)


7. רפי נקש מציין בימים אלה את הגיעו של נכדו ראלף למצוות. שאול נקש, אביו של חתן בר המצווה ובני המשפחה המתגוררים בניו יורק, החלו את החגיגות באי האיטלקי סרדיניה, לשם הטיסו את החברים - בהם אנשי נדל"ן רבים מקהילת יהודי סוריה שחיים בתפוח הגדול. השבוע, נחתו החוגגים בישראל והתמקמו בבית המלון החדש של האחים נקש, מלון 'הרברט סמואל' שבירושלים.

משפחת נקש הסבירה פניה לחברים התיירים, כך שאמש (שלישי) בשיירה של כ-30 רכבי ואן מפנקים, עשו ה-VIP את דרכם לעבר המסיבה שנערכה באתר ההיסטורי מצדה. בהפקה מושקעת ומרשימה, נערכה חגיגה שמחה שכללה את מטעמי הקייטרינג של רן שמואלי, הופעה של מיכל שפירא והדי ג'יי השוודי הנחשב, די ג'יי אלסו - שהוטס גם הוא ארצה במיוחד לרגל האיוונט. 

הגיעו לברך ונהנו גם ממופע זיקוקים: רוני מאנה וג'ני צ'ארווני, אבי חורמרו - מנכ"ל קבוצת נקש בישראל, דוד הלפרין, ג'ורג'י אקירוב, סעיד אבולעפיה, לני שפורן, אורן אלכסנדר - מתווך הנדל"ן הנודע בשוק מגורי היוקרה בארצות הברית ורבים נוספים. החגיגות נחתמו בטקס העלייה לתורה, שאתמול (חמישי) ברחבת הכותל המערבי.

רפי נקש (ארכיון)
רפי נקש (ארכיון)

יריב לוין ואלן קאמינג (צילום: משרד התיירות)
יריב לוין ואלן קאמינג (צילום: משרד התיירות)


8. השחקן אלן קאמינג, המגלם את דמותו של היועץ האגדי איליי גולד, בסדרת הדרמה האמריקנית האהובה "האישה הטובה" - הגיע השבוע לישראל כאורח משרד התיירות, זאת לרגל אירועי שבוע הגאווה שנערכים בימים אלה בתל אביב. קאמינג, שזהו ביקורו הראשון בארץ, סיפר לשר התיירות יריב לוין, כי כבר זמן רב שהוא מתכנן להגיע לישראל. בתום הפגישה בין קאמינג ולוין, כמקובל במקומותינו, צילמו השר והכוכב תמונת 'סלפי' משותפת למזכרת.

9. שרי אריסון אירחה בשלישי בביתה בבני ציון, ערב הוקרה לכבודו של רפי אלול - יו"ר עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון. עובדי הקבוצה ובני הזוג, האזינו לבעלת הבית מברכת את אלול המכהן בתפקיד בהתנדבות כעשור ושרו עם עינת שרוף. 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

> ענבל שמלצר החליטה להוסיף לשמלה השחורה הקטנה המון סקס אפיל, כשלבשה שמלה בסגנון תחרה מעל תחתית בהירה. התוצאה חובקת הגוף שמהללת את השיק הפריזאי, זכתה לתוספת ניצוץ זהוב באמצעות האקססוריז.

> עפרה שטראוס אמנם לא ז'אן דארק, אבל את השמלה המכובדת לבשה עם מחוך אבירים, שמעוטר בבלינג - שמצד אחד מעצב את הפיגורה ומנגד שומר על צניעות מחייבת.

> איך תהפכו גופיה ומכנסיים שחורים בסיסיים לאאוטפיט ראוי? שולה רקנאטי בחרה לשלב עם תיק מושך עין בצבע כתום בוהק, פלוס כמה אבנים טובות על שלל תכשיטים שענדה וגם כעיטור על נעליה. ככה עושים זאת!