מנכ"ל שרונה החדש, גיל גזית, הצטרף לשיגעון שמעורר המשחק "פוקימון גו" ברחבי העולם. גזית שנכנס לתפקידו רק לפני שבועיים, לקח דוגמה ממיליוני האנשים שמחפשים את היצורים המצוירים ברחבי העולם, בין סנטרל פארק שבניו יורק לתל אביב, ויצא למתחם שרונה עם הסמארטפון האישי על מנת ללכוד פוקימון. לאחר כחצי שעה אף הצליח במשימה.



המתנה של בירנבאום 
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים העולמית ורעייתו בת אלה, אירחו בסוף השבוע כמה עשרות חברים קרובים, למסיבת קיץ לוהטת שנערכה בביתם שבתל מונד. בין אלה שנהנו מריקודים ומשקאות מיוחדים, בהם קוקטיילים על טהרת הסודה, היתה דבורה שרר - דוברת המרכז הלאומי להשתלת איברים, שקיבלה מהמארחת בירנבאום שרשרת מעוצבת, כמתנה לרגל הולדת נכדתה הרביעית.

דבורה שרר ודניאל בירנבאום
דבורה שרר ודניאל בירנבאום

 
מילצקי והיהלומים במוזיאון
מיה מילצקי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת "סיטי טיים", הציגה ביום שני את הפרזנטורים המקומיים של מותג התכשיטים העולמי "DIAMONFIRE – DF", מיקי בוגנים והדוגמנית אילנית לוי, בארוחת בוקר נוצצת שנערכה במוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית. מאיר אהרונסון שהוא מנהל המוזיאון והאוצר הראשי שלו, בירך את מילצקי על ההשקה בישראל, בחן את התכשיטים היוקרתיים ואף דגם מהמזון של קייטרינג "גוסטו" והשפית סברינה ולדמן.

אילנית לוי, מיקי בוגנים ומיה מילצקי (צילום: שוקה כהן)
אילנית לוי, מיקי בוגנים ומיה מילצקי (צילום: שוקה כהן)

אל"מ אורן גיל, דרור אשל וסא"ל גיל המבר (צילום: אסף לב)
אל"מ אורן גיל, דרור אשל וסא"ל גיל המבר (צילום: אסף לב)

 
הקוקטיילים לצה"ל
דרור אשל, מנכ"ל "הגלידות של פלדמן", הגיע עם ה-"Cocktail Bus" של החברה לחלק שלגונים לחיילי צה"ל, שערכו פעילות במכון וינגייט הסמוך לנתניה. עם החיילים שליקקו שלגוני "פינה קולדה" ו"מרגריטה" נטולי אלכוהול ביום קיץ שרבי, היו גם אל"מ אורן גיל - רמ"ח כושר קרבי בצה"ל וסא"ל גיל המבר שהוא מפקד בה"ד 8, שבחנו את האוטובוס שמסייר בשבועות האחרונים ברחבי ישראל.
המירוץ ל(משקיע) מיליון
בין אנשי תעשיית ההיי-טק והאימפקט הישראלית, שהתכנסו בסוף השבוע שעבר בתל אביב כדי לחגוג את פתיחת המחזור השלישי של ארגון הסושיאל-טק "טק פור גוד" וכניסתה של רשת השקעות האימפקט הבינלאומית CDI לישראל, היה גם רז גל, משתתף הריאליטי "המירוץ למיליון".

גל, שמככב על המסך עם אביו עמית, הגיע עם שותפיו כדי להציג את המיזם בו הוא משמש כמנכ"ל "ננו-טקסטיל", בו הוא משמש כמנכ"ל, בפני משקיעים פוטנציאליים. מדובר בטכנולוגיה שיכולה להעביר תכונות אנטיבקטריאליות לכל סוג של בד, תהליך שמונע לצמיתות את התפתחותם של חיידקים ומספק פתרון לבתי חולים. בין אלה ששמעו ובחנו, היו ניר שמעוני ועומרי בורל שהם מייסדי טק פור גוד, יואל חשין, יוסי מולדבסקי מ"פלאס ונצ'רס", נגה שוורץ משולם - מנהלת תחום הבריאות בתנובה, היזם משה גאון, ססיל בליליוס מקרן אימפקט פירסט ואחרים.

רז גל (צילום: ניסן חנניה)
רז גל (צילום: ניסן חנניה)
יעקב טומרקין, גל נבו ואילן בן דרור )צילום יח"צ)
יעקב טומרקין, גל נבו ואילן בן דרור )צילום יח"צ)


מוצלחים בספידו
לפני שיטוסו להתחרות באולימפיאדת ריו שבברזיל, העניק אילן בן דרור, מנכ"ל קבוצת בן דרור יבואנית "ספידו" בישראל, פרס כספי לשחיינים יעקב טומרקין וגל נבו. טומרקין זכה ב-15 אלף ש"ח בעוד שנבו קיבל כ-7,500 שקלים, על זכייתם במדליות באליפות אירופה האחרונה, בתוספת איחולי הצלחה רבה בריו 2016.