מפיקת סרטי הטלוויזיה, רונית רייכמן-להט, וחברתה היזמית נטע צוובנר, חגגו בצהרי יום שישי יום הולדת במסיבה משותפת. חברים רבים של השתיים הוזמנו להילולה - שנערכה במסעדת "צפון אברקסס" הממוקמת ברחוב לילנבלום בתל אביב. נהנו מקבלת שבת שכללה מוזיקה, דרינקים ופיצות: בעלה של רייכמן עו"ד דן להט - חבר מועצת עיריית תל אביב, בעלה של צוובנר ארז שחר - בעלים של קרנות הון סיכון אוורגרין וקומרה, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, מושיק ורז'ין גנזי, נועם לניר, שי אגסי, מוקי ורונית שניידמן, סילבן שלום, עינת לסר, יגאל ושירלי זילכה, יגאל שרמייסטר והנית ויטוס, רם לנדס, גדי אונגר, מרב כהן, אפי דהן, מוטי רייף, גיא פינס ורותי רודנר וכן עוד רבים נוספים.

רונית רייכמן-להט (צילום: אביב חופי)
רונית רייכמן-להט (צילום: אביב חופי)

עינת לסר ורז'ין גנזי
עינת לסר ורז'ין גנזי
רם לנדס
רם לנדס

נועם לניר
נועם לניר

שי אגסי ודן להט
שי אגסי ודן להט

רון צוקרמן ומיכאלה ברקו עם נטע צוובנר
רון צוקרמן ומיכאלה ברקו עם נטע צוובנר


חגיגות העשור והמגדלור של האחים גלאי
חברת המלצות התוכן אאוטבריין, ציינה עשור לקיומה בחגיגה צבעונית ל-500 עובדי החברה בעשרת סניפיה ברחבי העולם ובכלל זה ארה"ב, אנגליה, צרפת, ישראל, אוסטרליה, סינגפור ויפן. בכירי החברה - האחים גלאי, חגגו טרנס אטלנטית. בעוד שירון גלאי, מקים החברה ומנכ"לה העולמי חגג במרכז החברה בניו יורק, אחיו איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין ישראל, חגג במרכז הפיתוח של החברה בנתניה.
איתן גלאי, סופי מנלניק, לירון אברהם וגיא יגור
איתן גלאי, סופי מנלניק, לירון אברהם וגיא יגור

בין המשתתפים בחגיגות: אורי להב - שהקים יחד עם גלאי את החברה ומכהן כמפקח על מרכז המחקר והפיתוח של אאוטבריין בארץ ,סופי מלניק סמנכ"לית השיווק, לירון אברהם מנהל הפעילות בארץ, וגיא יגור - אחד משני מנהלי הפיתוח העסקי. עובדי החברה וילדיהם זכו לחולצות ממותגות של החברה, שלל בלונים כתומים (כצבע הלוגו של החברה) הופרחו לאוויר ועוגת מגדלור עצומה הוצבה במרכז החדר.

המגדלור, סמלה האתי של החברה, נבחר שלא במקרה - שכן שני מקימיה של אאוטבריין הם יוצאי חיל הים. לאאוטבריינים יש סיבה טובה לחגיגה  שכן  עד כה גייסה החברה כ-145 מיליון דולר ובין משקיעיה הגדולים נמנות הקרנות לייטספיד, כרמל ונצ'רס, ג'מיני, גלנרוק, אינדקס, הרבורווסט ורודיום.
עוגת המגדלור
עוגת המגדלור

אבן פינה בכניסה לבירה
אירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט "הכניסה לעיר ירושלים", נערך ביום רביעי במתחם העבודות שבכניסה לבירה. הפרויקט אשר יהפוך בשנים הקרובות לרובע עסקים מהבולטים בארץ, בהשקעה של 1.4 מיליארד שקלים, יתפרש על פני שטח של כ-211 דונם וצפוי להוסיף עוד כ-40,000 אלף מקומות עבודה חדשים לבירת ישראל.
דוד ברודט, יוג'ין קנדל ושלמה בר יוסף  (צילום: תומר זמורה (4x7.
דוד ברודט, יוג'ין קנדל ושלמה בר יוסף (צילום: תומר זמורה (4x7.

זאב אלקין, ישראל כץ וניר ברקת
זאב אלקין, ישראל כץ וניר ברקת
ראש העיר ניר ברקת, שר התחבורה ישראל כץ והשר לענייני ירושלים, זאב אלקין, חנכו את תחילת העבודה לצד כ-300 משתתפים מהמגזר הציבורי ומעולם העסקים. בין המשתתפים נצפו: המשנה לראש העירייה דב קלמנוביץ, יוג'ין קנדל, דוד ברודט, קובי כחלון, שלמה מור-יוסף, רמי לוי, משה לאון, מנכ"לי ונציגי חברות עסקיות, קבלנים, נציגי התאחדות המלונות, פקידי ממשלה וחברי מועצת העיר ירושלים. האורחים נהנו באירוע מהופעה של להקת מיומנה ומהקייטרינג של יוצאת 'מאסטר שף' רחל בן אלול.

נפלאות סופהשבוע
> רו"ח ראובן שיף נכח באירוע לרגל 25 שנים להקמת מרכז שניידר לילדים בישראל.
 > רוכב האופניים המפורסם, לאנס ארמסטרונג, ביקר את שי ראשוני. ראשוני, חולה ALS פועל למציאת תרופה למחלה וכיום עומד בראש עמותת "פרס לחיים  (Prize4Life)” והוא גם חתן אות הנשיא למתנדב. ארמסטרונג יצא מהפגישה מלא השראה ממאבקו של ראשוני במחלה, התנדב מיד להיות שגריר של העמותה.
שי ראשוני ולאנס ארמסטרונג (פייסבוק)
שי ראשוני ולאנס ארמסטרונג (פייסבוק)

> עמי אראל, יו"ר סלקום ורעייתו אסנת, הגיעו להשקת חנות הדגל בישראל של מותג ביגוד הספורט האמריקני "אנדר ארמור" שנפתחה בנמל תל אביב. בתם של בני הזוג, רוני אראל-גינזבורג, משמשת כמנהלת השיווק של המותג בארץ. באירוע התארחו גם המדליסט האולימפי אורי ששון והטניסאי אנד רם.

עמי ואסנת אראל
עמי ואסנת אראל