חברי פורום Audi Community - קהילת הלקוחות העסקיים של מותג הרכב היוקרתי, התכנסו בסינמה סיטי בגלילות, וצפו יחד בהקרנה מיוחדת של הסרט "מאחורי המספרים"  וזאת במסגרת 'מועדון הסרט הטוב'. טרם הקרנת הסרט האזינו המשתתפים להרצאתו של פרופ' יוסי שיין, ראש בית הספר למדע המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל אביב, המשמש גם כחבר סגל באוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון.

ההרצאה עסקה בקשרים שבין מרוץ החלל בשנות ה- 50 וה- 60 ,המלחמה הקרה, והאפליה הגזעית בארה"ב - אותן נקודות שבהן עוסק הסרט, בבימויו של טד מלפי. הסרט המרגש מבוסס על אירועים אמיתיים, ועוסק במעורבותן של נשים אפרו-אמריקאיות, בתכנית החלל האמריקנית בשנות ה-60 של המאה הקודמת, תוך כדי המאבק החברתי שהתחולל בארה"ב, נגד חוקי האפלייה על רקע מגדרי וגזעי.

צפו: פרופ' יצחק סוארי, דני וג'ניס גילרמן, משה אדרי, דר' יוסי בכר, מוטי זינגר, נורית וניב אחיטוב, פרופסור שמעון ינקלביץ', שלום זיידלר, גליה ויהושע מאור, דב קוטלר, ענת לוין, דר' איתי שילוני, ניב אורון מנהל חטיבת Audi ועוד.


ענת לוין ודב קוטלר (צילום: רונן טופלברג)
ענת לוין ודב קוטלר (צילום: רונן טופלברג)

נגרי מגישה בחום

מעצבת האופנה מאיה נגרי, ובתה בת ה-7 עלמה, התייצבו יחד לצעוד על המסלול, במופע ההתרמה לעמותת 'מדברן' שנערך במוצאי שבת במתחם 'אביגדור' בתל אביב. בעמותה חברים חברי קהילת ה'ברנינג מן' בישראל, והיא משמשת כמייצגת הרשמית מול הרשויות השונות בישראל, לצורך ניהול כספי החברים במטרה להגשים את חזון הקהילה ולקדם, להפיץ ולמסד את תרבותה. נגרי חברה בעמותה כבר ארבע שנים, ממש עם הקמתה, ובכל שנה מעצבת דגם מיוחד לערב הגאלה במטרה לתמוך ולחזק. השנה עיצבה את האאוטפיט 'בגד הלילה', המתאפיין בהרבה כיסים שאפשר לאפסן בהם כל מה שצריך, בגד חם ופרקטי שכבש גם את ליבה של מיכל אנסקי שהשתתפה באירוע.

עלמה ומאיה נגרי ומיכל אנסקי
עלמה ומאיה נגרי ומיכל אנסקי

מכבי תל אביב למען החיילים הבודדים

ג'וש הליקמן יו"ר הקרן של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ושרון תמם סמנכ"לית השיווק של מכבי תל אביב, בשיתוף ׳המרכז לחיילים בודדים ע״ש מייקל לוין׳ השיקו במוצאי שבת את פרויקט ״מתגייסים למען החיילים הבודדים״. במסגרת הפרויקט, יזכו חיילים בודדים שישתתפו בו לליווי של מנטורים מהמגזר העסקי, משפחות מאמצות ומלגות לימודים. סגן השר מייקל אורן, ראש השדולה למען החיילים הבודדים בכנסת, התייצב עם קבוצת חיילים בודדים לצפות במשחק הליגה של מכבי תל אביב מול בני יהודה.

שרון תמם, מייקל אורן וג'וש הליקמן (צילום: דב הליקמן)
שרון תמם, מייקל אורן וג'וש הליקמן (צילום: דב הליקמן)

צילום דב הליקמן