כתבי חברת החדשות של ערוץ שתיים גלעד שלמור ואדווה דדון, התחתנו ביום שישי בחוף ניצנים. בני הזוג הכירו במסגרת עבודתם בחברה ולכבוד הזיווג המוצלח הכינו להם החברים בחברה סרט היתולי מיוחד. עלילת הסרט עוסקת בניסיון לסכל את החתונה, שכן היא פוגעת באינטרס המקצועי של מפיקי המהדורות שסובלות ממחסור בכח אדם. 

כיאה למעמד, מי שניהל את טקס החתונה היה עודד בן עמי, ורגע מרגש נרשם כאשר חניכי 'בית הגלגלים', הסובלים ממוגבלויות, נשאו נאום ברכה לבני הזוג שמתנדבים במקום במהלך השנים האחרונות. על ההפקה ניצחו מורן שפיגל וגיל ספיר. הורי החתן רמי ואירינה שלמור קיבלו את האורחים בהם החברים והמנהלים מערוץ 2 - אבי וייס, גיא סודרי, חיליק שריר, יונית לוי, דנה וייס, קרן מרציאנו ,רוני דניאל משה נוסבאום, גיא פלג, אמנון אברמוביץ' וברנו טגניה שאיתו חולק החתן תכנית רדיו. מן המגזר העסקי נצפו בחתונה: קלרה ונתן חץ, ורד ואבי פישר, רמי ויהודית נוסבאום, עו"ד ברוריה לקנר ודר רוני אמיד, נחמה רונן , אבי ונעמי שומר, עופר איתני, לני רקאנטי ושירה פרבר, ליאון ורחלי קופלר, גדעון עמיחי, והשותפות של אם החתן במשרד יחסי הציבור - דניאלה לאור, יפעת סוכוליצקי ואורית ארד.

אדווה דדון וגלעד שלמור (צילום: אסף ספקטור)
אדווה דדון וגלעד שלמור (צילום: אסף ספקטור)



פרס הדי ג'יי משמח חתן וכלה

נדב פרס, בנם של נחמיה (חמי) וגילה פרס, ונכדו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל - שמעון פרס ז"ל, נשא לאישה את נעם ששו. החתונה נערכה בחמישי בערב בגן האירועים 'על הים' בקיבוץ שדות ים. חברים רבים של המשפחה הגיעו לחגוג את האירוע המשמח. אבי החתן, חמי פרס, מבעלי קרן פיטנגו ויו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות, עלה במהלך הערב לעמדתו של הדי.ג'יי איתי גלו, והרקיד את החבר'ה הצעירים שענדו צמידים מיוחדים עם תאורה מתחלפת. הגיעו לשמח ולברך: יהודית ורמי נוסבאום, סר רונלד כהן ורעייתו שרון הראל, אורית ודוד אפרתי, יוסי לנדסמן וגלית אלפסי, אסי וצילי שריב, מיכל הרצוג שהגיעה בגפה, השותפים מפיטנגו: רמי קליש וארל'ה מינקובסקי; דודי ויונה ברטל, עדי ואיילת פריש, רונית וראובן אדלר, שרון ומודי כידון, אסנת ויעקב פרי, סעיד אבולעפיה, הדוד והדודה של החתן: ד"ר צביה ולדן ובעלה פרופ' רפי ולדן ועוד.

רפי וצביה ולדן
רפי וצביה ולדן

סר רונלד כהן
סר רונלד כהן

שרון הראל
שרון הראל

אסי וצילי שריב
אסי וצילי שריב

דודי ויונה ברטל
דודי ויונה ברטל

רמי קליש
רמי קליש

יוסי לנדסמן
יוסי לנדסמן

ראובן אדלר
ראובן אדלר




האג'נדה של גג'דה

ביל גג'דה, סגן נשיא לחדשנות ושתופי פעולה אסטרטגיים ב-Visa, והאחראי על אזורנו, ערך ביקור בישראל, שבמסגרתו פגש חברות 'סטארט-אפ' ושותפים ישראלים. בין השאר פגש גג'דה את יוג'ין קנדל, לשעבר יושב ראש המועצה הלאומית לכלכלה וכיום מנכ"ל Start-Up Nation Central ארגון המחבר בין חברות בינלאומיות מובילות עם חדשנות ישראלית. השניים שנפגשו במסעדת 'קלמטה' ביפו שוחחו על נושאים משותפים.

ביל גג'דה ויוג'ין קנדל (צילום: רועי בן דניאל)
ביל גג'דה ויוג'ין קנדל (צילום: רועי בן דניאל)

נפלאות סופהשבוע

>שי אגסי הגיע לביקור מקצועי במתחם חללי העבודה AYEKA בתל אביב. אגסי נפגש עם מנכל"ית המתחם שרון חן, לחשיבה משותפת, במטרה לייחד ולטפח את קהילת ה'סטארט-אפים' הגדלה ומתפתחת במקום.

שרון חן ושי אגסי
שרון חן ושי אגסי

>אלכסה תמרי נכדתו של המפיק מיקי פלד, נישאה בחמישי ליהלומן עידן טווינה. החתונה נערכה ב'חוות רונית' שבשרון וכללה הופעה של הזמר עומר אדם.

>בחמישי התקיימה בצוותא בתל-אביב הצגת הגאלה החגיגית של "א יידישע מאמע" מבית תיאטרון היידישפיל. נפגשו: מנכ"ל התאטרון ששי קשת, מנכ"ל התיאטרון זליג רבינוביץ', עו"ד יורם שפטל, השופטת עדנה בקנשטיין, עוזי דיין, נשיא אוניברסיטת בר אילן - פרופ' דניאל הרשקוביץ, אמנון זכרוני, מנכ"לית קרן עזריאלי - עופי סיזר, מנכ״לית האופרה לשעבר חנה מוניץ ועוד.