שמואל דונרשטיין, יו"ר רב בריח, בן 65

שמואל דורנשטיין (צילום: אייל טואג)
שמואל דורנשטיין (צילום: אייל טואג)

אני עומד בראש רב בריח - חברה ישראלית שהחזון שלה להיות במהלך עשר השנים הקרובות, החברה המובילה בדלתות פלדה וביטחון. כיום עיקר העיסוק שלי מתרכז בפיתוח השווקים בעולם (החברה מייצאת ל-64 מדינות) ובניית מוצרים מתאימים לשווקים אלה. במקביל אני עוסק בפיתוח המצוינות ובבניית שדרת המנהלים של החברה, שחבריה מאוחדים סביב החזון ומגובשים במטרות של החברה.



מה היה החלום שלך בתור ילד?

להיות תעשיין! מאז שאני זוכר את עצמי הסתכלתי בעניין ובאהבה על כל תוכן שקשור לעולם התעשייה בעיתונים, בחוברות ובספרים. חיפשתי תמונות של מכונות וכתבות שעסקו ביצור תעשייתי.

מה הדבר שהכי עזר לך להגיע לעיסוקך הנוכחי?
אומץ בקבלת החלטה יחד עם נחישות ודבקות במטרה בביצוע.

כיצד אתה תורם לקהילה?

ברב בריח אנו עוסקים רבות בנושא הקהילה, והתרומה שלנו באה לידי ביטוי בנושאים רבים ומגוונים. ליד הבית, באשקלון, אנחנו משקיעים בעיקר בחינוך לדור הצעיר, בין אם מדובר במלגות לסטודנטים, בהקמת חדרי מוזיקה או בתרומה לתלמידים לקראת שנת הלימודים. במקביל אנו תורמים גם לדור הזהב, בדרכים שונות כמו שיפוץ דירות, החלפת רהיטים וחלוקת אמצעי חימום בחורף וקירור בקיץ. בפן הארצי אנו תורמים לא מעט למערכת הבריאות. אנו גם עוסקים בקידום ספורטאים מצוינים, מוכרים יותר ומוכרים פחות.

איך נהגת אתה לבלות בחופש הגדול?

בקייטנות, במחנות הצופים ובמשחקי רחוב.

עצת זהב לדור הצעיר?

כל אדם חייב שיהיה לו חלום, ויתרה מכך עליו לדעת שחלומות ניתנים להגשמה! אומץ ודבקות במטרה יביאו אתכם בסוף למקום שרציתם.

גבאי רוצה שלום

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי נפגש השבוע עם פעילות תנועת "נשים עושות שלום" - השופטת בדימוס סביונה רוטלוי, מנאר אבו דחל, ד"ר מרילין סמדג'ה, טליה וולקוביצ'ר וזיוה רחמים.

גבאי אמר לפעילות כי הוא רואה בפעילות התנועה שותפות במאמץ להחזרת העניין המדיני לשיח הישראלי ולמען שילוב נשים בתהליכי קבלת ההחלטות.

מנאר אבו דחל, מרילין סמדג'ה, אבי גבאי וסביונה רוטלוי (צילום: נשים עושות שלום)
מנאר אבו דחל, מרילין סמדג'ה, אבי גבאי וסביונה רוטלוי (צילום: נשים עושות שלום)

ממן בוורוד

לקראת חודש "אוקטובר הוורוד", לציון המאבק בסרטן השד, נערך השבוע יום צילום במספרה האונקולוגית - בבית החולים איכילוב. מטרת הקמפיין "חושבות וורוד": עידוד בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד. מדובר בפעילות הסברתית מהותית ביוזמתם של אלי כהן (מייסד המספרה) ובית החולים במסגרתה מצולמות נשים מוכרות ומוערכות כמי שמעודדות נשים באשר הן לבצע את הבדיקה החשובה. חלי ממן מייסדת רשת קבוצות תמיכה להרזיה התגייסה בשמחה למשימה.

אלי כהן וחלי ממן (צילום: ניסים פרץ)
אלי כהן וחלי ממן (צילום: ניסים פרץ)

אסולין מוכן לחג

ג'יל אסולין, מנכ"ל 'יקבי ברקן וסגל' ולי בולדס, ומנהלת השיווק של חטיבת היין קיימו לקראת ראש השנה ערב טעימות לרגל השקת 'Petit UF', ליין הדגל של יקב סגל. האירוע נערך ב'חדר הפרטי' וכלל דגים ובשרים איכותיים שהותאמו בקפידה יחד עם צוות הייננים של היקב.

ג'יל אסולין (צילום: אלירן אביטל)
ג'יל אסולין (צילום: אלירן אביטל)


מאניה וחורף על החוף

מישל רוגוף ואורן יפרח בעלי רשת MANIA JEANS יחד עם השחקן אושרי כהן, בילו את הלילה שבין שני לשלישי השבוע בחוף הים של בת ים. במקום נערכו צילומי הקמפיין החדש של הרשת, לעונת סתיו חורף 2017-2018. הלילה הלבן על הים, כלל גם ממטרות גשם, במטרה להפוך את הסט לחורפי במיוחד.

אורן יפרח ואושרי כהן (צילום: שי יחזקאל)
אורן יפרח ואושרי כהן (צילום: שי יחזקאל)

תפסו ג'וב

>דירקטוריון התעשייה האווירית בחר בהראל לוקר ליו"ר החברה.

>תרי ישכיל מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת פרטנר.

>מינויים חדשים בהנהלת מיקרוסופט ישראל – אבי ביניא מונה לסמנכ"ל חטיבת ה- One Commercial Partners, אסף יעקבי מונה לסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית (STU) ול-CTO של החברה.

>דפנה גרובר מונתה לתפקיד סמנכ"לית כספים בחברת לנדא קורפורישן.

>קבוצת כלל תעשיות הודיעה על מינויו של מנשה שגיב למנהל כספים ראשי (CFO) ולמנכ"ל חברת הנדל"ן של הקבוצה.