יוני סבן, בנם של אריה וורדה סבן, נשא בחמישי לאישה את אשת התקשורת, מגישת התוכנית 'הכל כלול', סיון כהן. מסיבת החתונה נערכה במתחם 'האנגר 11' שבנמל תל אביב, וכללה הופעה של הזמר שלומי סרגנה. החתן, והכלה שלבשה במהלך הערב שתי שמלות של המעצבת ברטה, חגגו עם האורחים במסיבת ריקודים שנמשכה אל תוך הלילה. 




שימחו חתן וכלה: הדוד של החתן - המילארדר חיים סבן, רעייתו שריל וילדיהם טאניה ונס, אחות החתן - סיגל, אחיו - גיל עם רעייתו נטלי, וגם: דרורית ורטהיים ורוני פוקס, חיים רומנו ורעייתו, מירב ואיציק בנבנישתי, אדם צ'זנוף, גבי ורונית אשכנזי, דוד ואורית אפרתי, יואב חרל"פ, דגנית חרל"פ, משה דבי, רוני גמזו, קובי לפידות, עינת לסר ובן זוגה מיכאל פצ'רסקי, ח"כ איציק שמולי, פנינה ומשה אדרי, לירון אדרי, רני והילה רהב, שמואל וענת פרנקל, ורד גרינבוים, חיים סלוצקי ודרי שי, ורבים רבים נוספים.
 אריה ו-ורדה סבן (צילום: אביב חופי)
אריה ו-ורדה סבן (צילום: אביב חופי)

נטלי וגיל סבן וטאניה סבן
נטלי וגיל סבן וטאניה סבן

מיכאל פצ'רסקי ועינת לסר
מיכאל פצ'רסקי ועינת לסר


אמריקה באאודי
חברי פורום Audi Community - קהילת הלקוחות העסקיים של מותג רכבי הפרימיום - התכנסו בשישי בבוקר בסינמה סיטי בגלילות, לצפות יחד בהקרנת טרום בכורה של הסרט "האיש שהפיל את הבית הלבן". טרום ההקרנה, האזינו חברי הפורום להרצאתו של אלון פנקס, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, ומי שכיהן בתקופות שונות כיועצם של אהוד ברק, שמעון פרס, שלמה בן-עמי, ודוד לוי. הרצאתו של פנקס עסקה בממשל האמריקאי הנוכחי, ובסיכום השנה החולפת מאז בחירתו לנשיא של דונלד טראמפ. בין היתר הוא סקר את השינויים במדיניות הפנים והחוץ של ארה"ב, ואת מצבו של טראמפ בצל החקירות המתנהלות בנושא הקשרים שלו עם רוסיה.

הסרט שהוקרן בפני הבאים, בכיכובו של ליאם ניסן, מבוסס על הסיפור האמתי של "גרון עמוק", הגורם החשאי שהדליף את פרטי פרשיית ווטרגייט, שהובילה להתפטרותו של ריצ'רד ניקסון, נשיאה ה-37 של ארצות הברית.  האזינו וצפו: פרופ' איציק סוארי, דר' יורם טורבוביץ', דוד מימון שהודיע בשבוע שעבר על פרישה מתפקידו כמנכ"ל אל-על, אסי שמלצר, אורי יהודאי ורינת ברובינסקי, צביקה גיור, דב קוטלר, עמוס שפירא וחלי לוי, עו"ד רלי לשם, אברהם ביגר, דני וג'ניס גילרמן, דר' איתי שילוני, ניב אורון, מנהל חטיבת Audi בישראל ועוד.
אסי שמלצר ודני גילרמן (צילום: אביב חופי)
אסי שמלצר ודני גילרמן (צילום: אביב חופי)

אברהם ביגר
אברהם ביגר


הסיבה למסיבה של כוזהינוף
איש העסקים מוטי כוזהינוף, מיזמי פרויקט 'מגדל בראשית' בשכונת בבלי, חגג ביום חמישי את יום הולדתו ה-47 במסיבה רבת משתתפים שנערכה במתחם האירועים BAU בתל-אביב. כוזהינוף סיפר לחבריו הרבים שמבחינתו, הסיבה העיקרית למסיבה, היא ציון עשרים וחמש שנות נישואים מאושרות לרעייתו רינת. ברכו בחום: האם נורית כוזהינוף, האישה שאתו - רינת, ילדיו ואחיו. האורחים נהנו מסיגרים משובחים, אלכוהול, והופעה של party people. על החלק הקולינרי עמלו אנשי 'קייטרינג תמרים' בניצוחו של השף מורן לידור.

בין האורחים שבאו לברך: יובל צלנר, הכדורגלן לשעבר שמעון גרשון, השף דודו אוטמזגין, צחי זליכה - סגן ראש עיריית רמת גן, משפחת ניסנוב – מבעלי הפועל תל אביב, בני משפחת דיין, עו"ד ארז חבר, חיליק לסרי ועוד
ארז חבר, יובל צלנר, מוטי ורינת כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)
ארז חבר, יובל צלנר, מוטי ורינת כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)



הקאמבק של הנס שטרן

שרון רוזנברג, מנכ"לית מותג התכשיטים ה.שטרן בישראל, ועדן הופמן משנה למנכ"ל, אירחו בחמישי אירוע להשקת הקולקציה החדשה של המותג – קולקציית SIGNATURE HS , שעוצבה בהשראת ראשי התיבות של מייסד החברה - הנס שטרן. הגיעו למסיבת קוקטייל שנערכה ב- Whiskey Bar & Museum במתחם שרונה, ונהנו מהופעה של נינט: גיל גזית מנכ"ל שרונה, ליאת מולייב, ורד רוזן, דגנית חרל"פ , דליה ממרוד, שלי גפני ונוספות.
עדן הופמן, גיל גזית ושרון רוזנברג
עדן הופמן, גיל גזית ושרון רוזנברג


נפלאות סופהשבוע
>בכנס של עמותת Make-A-Wish שנערך בהולנד, זכתה בתיה עופר לקבל אות כבוד בגין פועלה למען ילדי העמותה
בתיה עופר (צילום: אביב חופי)
בתיה עופר (צילום: אביב חופי)

>אבנר קז החל את חגיגות יום הולדתו החמישים בלונדון עם רעייתו חלי, שם פגשו את הזמר ליונל ריצ'י.
>יונה ויזנטל חגג את יום הולדתו בטיול מאוחר, מחוף אל חוף בארצות הברית, שאותו תכנן לעשות מאז השתחרר מהצבא.