החברים הקרובים-קרובים של חתן פרס ישראל גיל שויד,הוזמנו בשישי בערב לחגוג איתו את יום הולדתו ה- 50. באומנותי: השחקניות עלמה זק וליאת הר-לב בדמויות מסדרת 'הטורטלים' מארץ נהדרת, מברכות את חתן השמחה, והזמר-יוצר עידן רייכל בהופעה חיה על הבמה. לרגל יום ההולדת העגול הפיקה האישה שאיתו ואם שלושת ילדיו הצעירים, עו״ד מיטל דנינו גם סיור שורשים בירושלים במסגרתו זכה שויד לפגישה מרגשת עם הדוקטור שהעסיק אותו בפעם הראשונה כשהיה בן 12.


נמרודי מחתן

בשישי אחר הצהריים נערכה בביתו הפרטי של איש העסקים עופר נמרודי, ביישוב סביון, חתונת בתו, אלינור, עם בחיר ליבה אור. חצר הבית האינסופית, לבשה חג ועוטרה בסידורי פרחים. השף רן שמואלי ניצח על החגיגה הקולינרית. בין האורחים הרבים שהגיעו לשמח חתן וכלה ונהנו גם מהופעה חיה של להקת 'אתניקס', נצפו: שר הכלכלה אלי כהן שהגיע עם בנותיו, ציפי וישראל פרל, גלעד אלטשולר, חוה ואלפרד אקירוב, רמי ואתי כספי, מירי ואסי טוכמאייר, עמוס לוזון ואירית רחמים, מושיק ורז'ין גנזי, עמוס ונוני מלכא, ישראלה שטיר, דרורית ורטהיים, מירי והרצל חבס, הנית ויטוס ויגאל שרמייסטר, הילה ורני רהב, רונן ורנדי פלד, ויויאן וזכי רכיב, חלי ואייל דוידס, עידן וולס ושירי קריספין, שלי ושמעון מנחם, רון צוקרמן, קובי ולימור בלדב, מוטי רייפ, משה צור ועוד ועוד.


אלי כהן
אלי כהן

אסי ומירי טוכמאייר
אסי ומירי טוכמאייר

ישראל וציפי פרל
ישראל וציפי פרל

רנדי ורונן פלד
רנדי ורונן פלד

עידן וולס ושירי קריספין
עידן וולס ושירי קריספין

גלעד אלטשולר
גלעד אלטשולר

עפיפוני השלום של בירנבאום

חברת 'סודהסטרים' העולמית בראשות המנכ"ל דניאל בירנבאום, קיימה בשבוע שעבר את פסטיבל "רמדאן של שלום" - אירוע הרמדאן הגדול בישראל - במפעל החברה בפארק התעסוקה "עידן הנגב" ביישוב רהט - 22 ק"מ מגבול עזה. המפעל, שזכה לכינוי "אי של שלום", חרט על דגלו את רב הגוניות ודו-הקיום, באמצעות העסקת עובדים מכל גווני הקשת של החברה הישראלית וביניהם בדואים, ערבים ישראלים, דרוזים, צברים בני כל העדות, עולים חדשים, ופלסטינאים מיהודה ושומרון. באירוע השתתפו למעלה מאלף אורחים ובכלל זה עובדי המפעל, בהם עובדי המפעל, ראש עיריית רהט טלאל אל קרנאוי, וכן שגרירי מדינות שבהן פועלת סודהסטרים ברחבי העולם, ובכלל זה: קנדה, אוסטריה, קולומביה, אקוודור, אירלנד, פנמה ועוד. בשיאו של האירוע הפריחו עובדי 'סודהסטרים' עפיפונים עם הכיתוב "שלום" בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית. עפיפון נוסף וגדול ממדים, יוצר מעשרות ציורים של ילדי העובדים – יהודים ומוסלמים – כאשר לזנב העפיפון חוברו עלי זית.

דניאל בירנבאום, טלאל אל קרנאוי והשגרירים (צילום: גיל דור)
דניאל בירנבאום, טלאל אל קרנאוי והשגרירים (צילום: גיל דור)

הבוגרים וההורים בפקולטה

אירוע הענקת תארי MBA של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, נערך בשבוע שעבר. אורחת הכבוד והדוברת המרכזית באירוע הייתה תא"ל (מיל') יהודית גריסרו, סמנכ"לית משאבי אנוש באל על, שכיהנה בשעתו כיועצת הרמטכ"ל לענייני נשים, והיא בעצמה בוגרת התוכנית. עוד נפגשו במקום: פרופ' יואב הניס, סגן נשיא למחקר ופיתוח באוניברסיטת תל אביב, פרופ' משה צבירן דקאן הפקולטה לניהול, פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית הדקאן, ופרופ' יעקב פרנקל - לשעבר נגיד בנק ישראל, וכיום יו"ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב. פרנקל הגיע שלא במסגרת תפקידו באוניברסיטה, אלא עם ביתו - הרופאה, ד"ר אורלי פרנקל - שסיימה את לימודי התואר השני במנהל עסקים בהתמחות בניהול מערכות בריאות. גם עדנה ארבל, שופטת בית המשפט העליון בדימוס, הגיעה לאירוע על תקן אמא של, עם ביתה – הרופאה ד"ר שגית ארבל-אלון, שסיימה את התואר השני במנהל עסקים בתוכנית ניהול מערכות בריאות.

 משה צבירן, שגית ארבל ועדנה ארבל (צילום: ישראל הדרי)
משה צבירן, שגית ארבל ועדנה ארבל (צילום: ישראל הדרי)

אורלי יחזקאל ויהודית גריסרו
אורלי יחזקאל ויהודית גריסרו

נפלאות סופהשבוע

>עובדי משרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן שבו מנופש משרדי מושקע במיוחד באי סרדיניה שבאיטליה. על השמח הופקדו הזמרים עומר אדם ונטע ברזילי שהוטסו במיוחד, כדי להופיע בפני העובדים בחוף פרטי.

>עובדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי בילו את סוף השבוע שלהם בעיר הנופש אילת. בתוכנייה: הרצאות, מסיבות ריקודים ולילה לבן בחוף של מוש.

>מודי כידון התארח באירוע השקת BMW8 בצרפת במסגרת מרוץ לה-מאן.

>נורית זליג-זלצמן, יועצת לרכישת אמנות עכשווית, טסה לתערוכת האמנות הנחשבת ארט בזל להתרשם מקרוב מהיצירות המוצגות בה.

>מרטין דפני-גל ובן זוגה דני פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב בכדורסל, טסו לחגוג את הזכייה באליפות המדינה בשער הניצחון בפריז.