אמון יריב, הבעלים של 'גלריה גורדון' בדרום תל-אביב, אירח בשישי בבוקר, מפגש פופ-אפ מיוחד, לידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות, שבמסגרתו הוצגה בפניהם תערוכת צמד האמנים הניו-יורקיים המצליחים פטריק מק'ניל ופטריק מילר, שעובדים יחד תחת השם FAILE . צמד האמנים האמור, הם מהסמנים העולמיים הבולטים, של תופעה רחבה המתרחשת ב-15 השנים האחרונות, עם מעברם של "אמני רחוב" להציג באולמות המוזיאונים ובמוסדות תרבות מרכזיים ברחבי העולם. הגיעו לסיור ולשיחה עם זוג האמנים בגלריה: ג'ייסון ואליטל אריסון, סיון סבג, איתמר חושן, הדס פורר, ללי שפירא, לירון גולדשטיין, יוני פרי-זן, נטלי גלייטמן, נילי אסיה ועוד.

גבריאל מקדמת קיימות

ענת גבריאל , מנכ"לית 'יוניליוור ישראל', הגיעה בראשון בבוקר למרכז הבינתחומי בהרצליה, על מנת להשתתף בכנס בנושא קיימות. גבריאל שוחחה עם הסטודנטים לקיימות על עתיד התחום, ועל החשיבות שבלעסוק ולהפיץ את מסר הקיימות, למען הדורות הבאים ולמען כדור הארץ.


ענת גבריאל (צילום: תמר מצפי)
ענת גבריאל (צילום: תמר מצפי)


ברכה ופדרמן בתצוגת אופנה

בחמישי האחרון נערכה תצוגת האופנה "REAL WOMEN MAKE FASHION", שרווחיה נתרמו לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל. התצוגה התקיימה במסגרת יריד הלייף סטייל "ABOUT US" בהובלתה של קרין לאופר-דיין, יזמית ובעלת חנות הקונספט 'קרינה - בית לתוכן ואופנה'. בתצוגה דגמנו לקוחות ותיקות של היריד ומובילות דעת קהל שנרתמו למטרה, ביניהן: קרן שפילשר, מרטין דפני- גל, הילה נבו ועוד, לצד נשים המתמודדות עם סוכרת נעורים.

אל האירוע, שהתקיים במתחם "מערבה" שבקיבוץ געש הגיעו קרן קופילוב-היינש - יו"ר האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל; אלונה דרבש - מנהלת פיתוח משאבים באגודה, טל מקובר - בעלי חברת "טינקינג מרקטינג" וחברת הועד המנהל באגודה; יפית קרת - מנכ"ל ובעלי חברת פרוקסימו וחברת הועד המנהל באגודה; רמי ברכה, דני פדרמן שהגיע לפרגן לבת זוגו דפני-גל , וגם אהוד בן ש"ך ואלה בן ש"ך שהגיעו לפרגן לבתם המעצבת איה.

רמי ברכה (צילום: אביב חופי)
רמי ברכה (צילום: אביב חופי)

דני פדרמן
דני פדרמן

אהוד בן ש"ך ואלה בן ש"ך
אהוד בן ש"ך ואלה בן ש"ך

קרין לאופר דיין,אלונה דרבש ויפית קרת
קרין לאופר דיין,אלונה דרבש ויפית קרת

עו"ד יחסי מסחר

פירמת עורכי-הדין הגלובאלית DLA PIPER בשיתוף עם פירמת רואי החשבוןPwC, קיימו בשבוע שעבר כנס בנושא יחסי המסחר ישראל-רוסיה. לרגל הכנס הגיע לארץ עו"ד ליאו בטלוב משלוחת DLA PIPER במוסקבה. בטלוב סיפר כי "חברת יאנדקס - ה'גוגל' של רוסיה - שעד לפני כשנה וחצי כלל לא ניסתה לפעול מחוץ לגבולות רוסיה, שינתה באחרונה אסטרטגיה, ונכנסה לפעילות בישראל, באפריקה ובאמריקה הלטינית. השתתפו: רון מזוריק - שותף בפירמת PwC ישראל, אנה משה - יו"ר לשכת המסחר ישראל-רוסיה, עו"ד ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס, DLA PIPER; מארק רוזנבאום, שותף ב-PwC; ירון קנטי - מנהל כספים של טאבולה; רחל אפרת - יועצת משפטית של GETT; ביל אור - יועץ משפטי של צ'קמרקס ונוספים.

מארק רוזנבאום, ליאו בטלוב, ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס (צילום: מאי בינסטוק אורון)
מארק רוזנבאום, ליאו בטלוב, ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס (צילום: מאי בינסטוק אורון)

הבחירה הגאה של CNN

איתן שוורץ מנכ"ל 'עיר עולם ותיירות תל אביב', העלה לחשבון הפייסבוק שלו פוסט מפרגן לליאון אביגד, בעקבות הכתרת מלון 'בראון' בעיר לאחד המלונות הטובים ביותר בעולם לקהילה הגאה. וכך כתב: "לפני עשר שנים בערך, כשעוד גרתי ברחוב קלישר ליד השוק, פגשתי את ליאון אביגד. ליאון היה יזם, מלונאי צעיר, שעשה מעשה מטורף - המיר בניין ישן ולא יפה של בנק, ברחוב צדדי ליד אלנבי, למלון. זה היה מעשה אמיץ ודי מופרך אבל בזכות עיצוב מעולה, מחירים מצוינים ובעיקר הקפדה אישית על כל פרט, המלון שלו הפך תוך זמן קצר להצלחה מטורפת.

היום, עשר שנים אחרי, רשת מלונות "בראון" היא כבר אימפריה עם סניפים בישראל ובחו"ל, וליאון הוא אחד המלונאים המובילים בישראל. לא על הכל אנחנו מסכימים, והוא גם אוהב לסנוט בעירייה לא פעם (לפעמים גם בצדק), אבל על התרומה שלו לעיר אי-אפשר לערער. בטח לא כש-CNN -מכתירה את בראון בתור אחד המלונות הטובים ביותר בעולם לקהילה הגאה".

איתן שוורץ (צילום: כפיר זיו)
איתן שוורץ (צילום: כפיר זיו)

ליאון אביגד (צילום: יחצ)
ליאון אביגד (צילום: יחצ)

דאבוש ואברהם בממ"ד

נורית דאבוש אירחה במוצאי שבת האחרונה, בבית אחותה אילנה רוקח שבאשקלון, ולקראת יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, ערב של 'אחים מספרים'. במסגרת זו התארחה באירוע אפרת אברהם, דוברת האוניברסיטה הפתוחה, וסיפרה על אחיה בני אברהם ז"ל שנחטף בהר דוב. הערב התקיים כמתוכנן חרף המצב המתוח בדרום, ועל אף שהנוכחים בילו בממ"ד בשל האזעקות שנשמעו בעיר הדרומית.

)נורית דאבוש ואפרת אברהם (צילום מתוך פייסבוק
)נורית דאבוש ואפרת אברהם (צילום מתוך פייסבוק