צחי כהן מנהל החטיבה העסקית בבנק הפועלים, וג'קי כהן מנהל האגף העסקי בחטיבה, אירחו בראשון האחרון כ-500 לקוחות של האגף העסקי יחד עם בני זוגם, לאירוע שנערך באולם OCEAN בתל אביב.  בערב נכחו: יו"ר בנק הפועלים  עודד ערן, ומנכ"ל הבנק אריק פינטו, לצד חברי ההנהלה הבכירה של הבנק: ארז יוסף - משנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת אסטרטגיה, משאבים ותפעול; ידין ענטבי - משנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית; גולן שרמן - משנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת החדשנות; אסף אזולאי - ראש מטה השיווק בבנק; ודנית ניצן-כהן - מנהלת מועדון הפלטינום.

הגיעו ליהנות מהערב שכלל ארוחה והופעה נוסטלגית של להקת תיסלם: נחשון קיוויתי - הבעלים של קבוצת ב.ס.ר, רני צים - בעלי מרכזי הקניות צים, יגאל לנדאו - מנכ"ל רציו, אבי מוסלר - מנכ"ל אמות השקעות, נחום ביתן - בעלי רשת יינות ביתן, צבי סטפק - מבעלי בית ההשקעות "מיטב דש", שאול לוטן - מנכ"ל ומבעלי משולם-לוינשטיין, איש הנדל"ן מני וייצמן, אבי זמיר - מנכ"ל מתחם גינדי TLV , נדב פלטי - יו"ר מפל תקשורת ומנכ"ל דורי מדיה ורעייתו דגנית פלטי - סמנכ"לית הכספים באל-על; דפנה הר-לב - מבעלי קבוצת אביב, יזם הנדל"ן - יעקב בריגה ועוד.

 רני צים ונחום ביתן (צילום: אביב גוטליב)
רני צים ונחום ביתן (צילום: אביב גוטליב)



מצביעים לשעשוע

צוות חברת 'מובילאיי' בראשות פרופ' אמנון שעשוע, מנכ"ל ומייסד החברה, נבחר כמועמד לפרס הממציא של משרד הפטנטים האירופי לשנת 2019, זאת בזכות פיתוחי מובילאיי בתחום מערכות מצילות חיים לרכב. בעמוד הפייסבוק של החברה מעודדים את החברים להצביע עבור החברה בעמוד התחרות.

אמנון שעשוע (צילום: יעל צור)
אמנון שעשוע (צילום: יעל צור)

רמזים משקד

יועצים משפטיים בכירים וראשי משרדי עורכי דין, נפגשו אתמול בתיאטרון הבימה בכנס השנתי של ה- ACC ארגון היועצים המשפטיים הפנימיים בישראל. את הכנס פתח עו"ד ניב פולני, מנהל הפיתוח העסקי של בנק הפועלים ונשיא ה- ACC שבירך את המגיעים וסיפר בגאווה כי האיגוד קיים יותר מ- 40 כנסים השנה. שרת המשפטים היוצאת איילת שקד שהגיעה להשתתף בכנס רמזה לנוכחים על כוונתה להתמודד בבחירות הקרובות.

איילת שקד וניב פולני (צילום: ניסו חוגי)
איילת שקד וניב פולני (צילום: ניסו חוגי)

נרגעים בטרקלין

עדכון מרגיע למי שכבר הזמין כרטיסי טיסה לחופשת הקיץ בחו"ל: חברת אל-על חתמה על הסכם עם חברת 'לאופרד הוספיטליטי החזקות בע"מ' - הבעלים והמפעילה של 'ספא בראון' מקולקציית מלונות בראון, לקבלת שירותי ספא

בטרקלין 'המלך דוד' של אל-על בנתב"ג. במסגרת ההסכם, לקוחות הטרקלין יוכלו לתאם לזמן המתנתם לטיסה טיפול של כ-20 דקות, שיינתן כשירות ללא תשלום. נפגשו בחדר הטיפולים לברך על המוגמר: ליאון אביגד - מייסד ושותף במלונות בראון, מירה פיזיצקי - ראש אגף שירות בטיסה של אל-על, ושלומי טחן - מנכ"ל מלונות בראון.

ליאון אביגד, מירה פיזיצקי ושלומי טחן (צילום: סיון פרג')
ליאון אביגד, מירה פיזיצקי ושלומי טחן (צילום: סיון פרג')

הברמונדי הישראלי של ללוש

מורדי ללוש מנכ"ל חברת אקוואטק פישריז, אירח אתמול (ג') אירוע בוקר תחת הכותרת: חשיפת דגי הברמונדי. מדובר בדגים המשווקים תחת המותג 'ברמונדי ישראלי' שגדלים בחווה בנגב אותה מפעילה חברת אקוואטק פישריז – מהמובילות בישראל בטכנולוגיות לגידול מבוקר של דגי מאכל. המפגש כלל הדרכה מטעמו של השף צ'ארלי פדידה וכללה בישול פרונטלי של מנות על טהרת הברמונדי הישראלי. הגיעה לטעום: מיכל אנסקי פרזנטורית המותג.

צ'ארלי פדידה, מיכל אנסקי ומורדי ללוש (צילום: איציק בירן)
צ'ארלי פדידה, מיכל אנסקי ומורדי ללוש (צילום: איציק בירן)

חמניות מהבנק

השחקן דבל'ה גליקמן חוזר בדמות המיתולוגית של שאול בעל חנות הפרחים, לצד הפרזנטור דביר בנדק - בקמפיין חדש לבנק מזרחי-טפחות. השניים צולמו לקמפיין, ובתום יום הצילומים הועברו אלפי פרחי חמניות שהוזמנו לצורך תפאורת הסט, כתרומת הבנק לבתי חולים ובתי אבות באזור המרכז. על הסט נכחה גם דינה נבות - סמנכ"לית השיווק של הבנק.

דבל'ה גליקמן, דינה נבות ודביר בנדק (צילום: אילן בשור)
דבל'ה גליקמן, דינה נבות ודביר בנדק (צילום: אילן בשור)

דורנר בצפת

ראש עיריית צפת - שוקי אוחנה, הוביל סיור של מועצת העיתונות בעיר. עיתונאים בעבר ובהווה, בהובלתה של יו"ר המועצה - השופטת בדימוס דליה דורנר, הגיעו לעיר צפת, סיירו במכללה האקדמית, ביקרו בעיר העתיקה, שוחחו עם בני הנוער, ונפגשו עם ראש העיר המארחת. אוחנה אמר לנוכחים שישמח אם יחזרו לבקר בעיר בקיץ במסגרת פסטיבל הלאדינו ופסטיבל הכליזמרים שיערכו בה.

 שוקי אוחנה ודליה דורנר (צילום: שלום אלבז)
שוקי אוחנה ודליה דורנר (צילום: שלום אלבז)