נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל הביאה שוב כבוד ענק וזכתה בראשון בערב באליפות אירופה עד גיל 20, זו השנה השנייה ברציפות. בין החוגגים היה גם בנק הפועלים, נותן החסות הראשי של הנבחרת, אשר מלווה זה מספר שנים את נבחרות הכדורסל של ישראל בטורנירים בעולם ומשלב את הספורטאים באירועים ובפרסומים שלו. מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו צפה במשחק בשידור חי מהמגרש והרים את הגביע עם שחקן הנבחרת דני אבדיה.

בר אהרון מגשימים חלומות

מה שהחל כהודעה קטנה בפייסבוק, לגבי בקשה לספקים שמוכנים לסייע בהגשמת משאלתה של ילדה חולה אחת, הפך תוך מספר חודשים להפקת ענק של Make A Wish בישראל בשיתוף מלון ריץ קרלטון וחברת ההפקה HM, עם למעלה ממאה ספקים, אמנים ומתנדבים שהרימו יחד – בהתנדבות מלאה – אירוע שעסק בהגשמת משאלות ל-25 ילדים המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים.



במהלך הערב הוכתרו ילדות לנסיכות, חולקו חופשות משפחתיות, גורים אומצו והוגשמו שלל משאלות לב כמו זו של סול, אשר חולמת על קריירה של זמרת וזכתה להופיע לצד שירי מימון על הבמה המרכזית. השתתפו: מנכ"לית ומייסדי עמותת Make A Wish בישראל, דניס ואבי בר אהרון; מנכ"ל מלון ריץ קרלטון בהרצליה, גיא קליימן; יו"ר עמותת Make A Wish בישראל בהתנדבות,דביר בנדק; הבעלים של חברת ההפקה HM , חגי מגידו; סגנית ראש עיריית הרצליה, עפרה בל; עדי ועירית שטראוס, מבעלי המלון ריץ קרלטון וכן הופיעו בהתנדבות: שירי מימון, תובל שפיר, להקת דמנטה, איזי, מני ממטרה ועוד.

יובל פומרנץ, חגי מגידו, אבי בר אהרון, דניס בר אהרון (צילום: מנש כהן)
יובל פומרנץ, חגי מגידו, אבי בר אהרון, דניס בר אהרון (צילום: מנש כהן)

סול ושירי מימון
סול ושירי מימון

האקזיט והחגיגה שאחרי

אחרי שנמכרו במאי האחרון במאות מיליוני דולרים לחברת "פאלו אלטו" האמריקאית, החליטה חברת הסייבר טוויסטלוק הישראלית, המתמחה בתחום אבטחת קונטיינרים וירטואליים המשמשים לפיתוחי תוכנה לארגן מסיבת אקזיט מטורפת ב"בית השמחות" בתל אביב. שני מייסדי החברה בן ברנשטיין ודימה סטופל, בירכו את 100 עובדי החברה על המכירה המוצלחת והביאו את רד בנד שאירחו את אסף אמדורסקי להופיע על הבמה. על הקולינריה הופקד השף אסף גרניט וצוות שפים מבית ״אגריפס מחניודה״, שהאכילו את האורחים מהכף לתוך הפה.

 בן ברנשטיין ודימה סטופל (צילום: תומר פולטין)
בן ברנשטיין ודימה סטופל (צילום: תומר פולטין)

פארן מחפש את הכוכב הבא

ביום ראשון האחרון, חברת ההפקות, דורי מדיה פארן בשיתוף קניוני עזריאלי, השיקו את THE BOX, תכנית האודישנים הגדולה המחפשת את הכוכב הבא לילדים בגילאי 2-15, במטרה לתת במה לכישרונות הרבים ברחבי הארץ. שלושת המנצחים בתוכנית יזכו לחוזה טאלנט וניהול אישי בדורי מדיה דרסט והזוכה הראשון ישתתף באחת מסדרות הטלוויזיה המובילות, שתפיק דורי מדיה פארן וב"כפולה" 5 בכיכובה של נועה קירל.

האירוע נערך בנוכחות יוני פארן בעלים של דורי מדיה הפקות, יניב בן חקון מפיק ובעלים של חברת אלטרנטיבה 1, איתן בראון מנהל ערוץ KIDZ, עדי קרום מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים ואחרים. הריאליטי החדש ישודר בערוץ KIDZ ובערוץ היוטיוב של .THE BOX

איתן בראון ויוני פארן (צילום: אור גפן)
איתן בראון ויוני פארן (צילום: אור גפן)

תפסו גוב

>מעין טירנגל מונה למנכל החדש של חברת BUYME ויחליף את יונתן אלון, לאחר קדנציה של שבע שנים.

>דוד גל מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל אחרי 10 שנים בענקית התרופות האמריקאית Elli Lilly , בה מילא שורה של תפקידים בכירים.

דוד גל (צילום: פביאן קולדורוף)
דוד גל (צילום: פביאן קולדורוף)

>שי סימקין, ראש תחום הסייבר בקבוצת האודן העולמית, מצטרף לדירקטוריון חברת ROBIN המציעה טכנולוגיית ענן לשירות וניהול ביטוחים ופנסיה.