1.יממה לפני עליית העונה השלישית של "בית הנייר", נטפליקס בחרה בעיר תל אביב לקיים מסיבת צפייה פומבית ראשונה בעולם. על הרמת האירוע הופקדה השותפה פרטנרTV ,אשר הפיקה בחמישי שעבר מסיבת חוף ענקית עם יותר מאלף מעריצים שצפו בפרק על גבי מסך עצום. בין המעריצים בקהל היו המארח - מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, שגריר ספרד גומז אסבו, אייל קיציס, שמככב בימים אלו בקמפיין של פרטנר TV ונטפליקס בטלוויזיה, ואחרים.

במקביל, בצד השני של העיר מתי פולק - מנכ"ל ובעלים של דיזל ישראל - אירח בסוף השבוע האחרון את רנצו רוסו, מייסד ובעלי החברה הבינלאומית, וחיימה לורנטה, כוכב הסדרה הספרדית המצליחה המגלם את השודד דנוור - לרגל פתיחת חנות דיזל בקניון TLV והשקת קולקציית הקפסולה הייחודית של המותג עם "בית הנייר".

מתי פולק, רונצו רוסו וחיימה לורנטה (צילום: אלירן אביטל)
מתי פולק, רונצו רוסו וחיימה לורנטה (צילום: אלירן אביטל)



2. איש יחסי הציבור יוני וולף חגג בסוף השבוע האחרון אירוע כפול: יום הולדתו ה־40 והשקת משרד יחסי הציבור שלו, במסיבה פרטית לחברים בגלריה ״דובנוב״ בתל אביב. בקרב 300 האורחים שחגגו במקום היו עשרות אנשי תקשורת, אנשי עסקים, בני משפחה וחברים קרובים, בהם חנה ובני פרי־זן, יושבי הראש של אגודת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב - ג'ייסון ואליטל אריסון, איתן שוורץ ורעות חפץ, גדי אונגר ורעייתו מאיה, ועוד רבים ואחרים.

גייסון ואליטל אריסון ויויני וולף (צילום: אביב חופי)
גייסון ואליטל אריסון ויויני וולף (צילום: אביב חופי)

3. מנכ"לים ובכירים במשק הישראלי, פורום מטכ"ל ומפקדים הגיעו בשני האחרון לאירוע ההוקרה השנתי לפרויקט "אמץ לוחם" של "יחד למען החייל". במסגרת הפרויקט, שמציין את שנתו ה-14 ,מאמצים גופים עסקיים וחברות במשק 2,016 יחידות וגדודים בצה"ל, ומאז הקמתו הועברו ליחידות השונות יותר מ-200 מיליון שקל. בין המשתתפים באירוע שאירח הרמטכ"ל אביב כוכבי: ד"ר סאמר חאג' יחיא, יו"ר בנק לאומי באירוע ציבורי ראשון מאז כניסתו לתפקיד, אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות ונשיא "אמץ לוחם", אלוף (במיל') יורם יאיר (ייה), יו"ר "יחד למען החייל", אלוף (במיל') אבי מזרחי, ועוד רבים ואחרים.

אבי פישר סאמר חאג יחיא (יהה) (צילום: סיון פרג)
אבי פישר סאמר חאג יחיא (יהה) (צילום: סיון פרג)

4.חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל קבוצת גזית גלוב, השיק אתמול את G CITY פארק בראשון לציון, פארק הדינוזאורים המחודש במתחם, אשר הוקם להנצחת מורשתו ופועלו של לאון אדרי ז"ל, ממקימי 'סינמה סיטי' והראשון שהביא את פארק הדינוזאורים לעיר ראשון לציון. "עוד לפני שלאון אדרי נפטר ישבנו הוא ואני ודיברנו על חידוש פארק הדינוזאורים. בפגישה לאון ממש הצביע ובחר דינוזאורים שאהב וכעת הגשמנו את חלומו והפכנו את חלומו למציאות. הרעיון שעמד מאחורי חידוש הפארק היה לקחת את פארק הדינוזאורים 10 שנים קדימה וזה מה שיצרנו" אמר ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל.

בין הנוכחים שהיו: רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, חיים כצמן, מייסד ומנכ״ל קבוצת גזית גלוב, ירון אשל, מנכ״ל קבוצת גזית גלוב ישראל, משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי, ובניו של לאון אדרי ז״ל- אבי ואייל אדרי.

5. נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל זכתה בראשון בערב באליפות אירופה עד גיל 20 ,זו השנה השנייה ברציפות, והסבה לנו גאווה גדולה. עם השותפים לשמחה הגדולה נמנה בנק הפועלים, נותן החסות הראשי של הקבוצה, המלווה כבר כמה שנים את נבחרות הכדורסל של ישראל בטורנירים בעולם ומשלב את הספורטאים באירועים ובפרסומים שלו. מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו צפה במשחק בשידור חי מהמגרש והניף את הגביע עם שחקן הנבחרת דני אבדיה.

דני אבדיה ואריק פינטו (צילום: אביב גוטליב)
דני אבדיה ואריק פינטו (צילום: אביב גוטליב)

6. בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים, הושקה השבוע בתל אביב חנות הקונספט החדשה של ענקית האופנועים האמריקאית הארלי דוידסון, על פני שטח של כ-1,000 מ"ר. במתחם, מלבד אופנועים תוכלו למצוא חנות אופנה ענקית של מאות פריטים של הארלי דוידסון אחת מ 10 חברות האופנה המובילות והגדולות בעולם ממוצרי תינוקות, נשים, גברים. 

הגיעו להתרשם: אלי אלעזרא יו"ר קבוצת אלעזרא, נסים בנימין מנכ"ל אלבר מוטו הארלי דוידסון בישראל, ליאור רז כוכב פאודה והארליסט , אורן אלעזרא, מנכ"ל קבוצת אלבר, אור אלעזרא, מנכ"ל קבוצת אלעזרא.

 אלי אלעזרא, נסים בנימין, ליאור רז, אורן אלעזרא, אור אלעזרא (צילום: רונן טופלברג)
אלי אלעזרא, נסים בנימין, ליאור רז, אורן אלעזרא, אור אלעזרא (צילום: רונן טופלברג)

7. עשרות אנשי עסקים ונכבדים הגיעו ברביעי לקונצרט מיוחד של בית הספר רימון למוזיקה במוזיאון תל אביב לאומנות כשכל ההכנסות מהערב הוקדשו למלגות עבור תלמידי מגמת ההלחנה, העיבוד והניצוח ברימון, אותה מוביל המנצח ירון גוטפריד. התזמורת הקאמרית הקיבוצית נתניה הפליאה לנגן את יצירות בעיבודים חדשים ומקוריים של תלמידי רימון, עם זמרים ונגנים של בית הספר, בניצוחו של גוטפריד. הריעו ומחאו כפיים: הדסה פתאל ומאיר אוזן, שבתו לילי לומדת ברימון, רמי שלמור ורעייתו אירינה, שהיא יו"ר אגודת ידידי רימון; עו"ד ברוריה לקנר ובן זוגה ד"ר רוני אמיד; מיכל גאון וקארן אוברזון ועוד רבים.

מאיר אוזן והדסה פתאל, עוד' ברוריה לקנר ודר' רמי אמיד, רמי ואירינה שלמור (צילום: אסף לב)
מאיר אוזן והדסה פתאל, עוד' ברוריה לקנר ודר' רמי אמיד, רמי ואירינה שלמור (צילום: אסף לב)