1. חגיגות יום הולדתו ה-60 של מתיו ברונפמן, המיליארדר היהודי-קנדי ובעל השליטה ב'איקאה ישראל', נערכו השבוע גם בישראל. ברביעי בערב הזמין ברונפמן את חבריו ושותפיו לחגוג עימו ביקב הבוטיק 'פלם' שבהרי ירושלים. הערב נערך באווירה איטלקית, עם מטעמי גורמה סטייל ארץ המגף, מעשה ידיו של ארז קומורובסקי, ובליווי הרכב מוזיקלי. ברכו וחגגו : רעייתו של חתן השמחה - מלאני ברונפמן, שולם פישר, זיו אבירם, איל וולדמן, יוסף צ'חנובר, רני והילה רהב, אביב ופרי גלעדי, עופר ורווית נמרודי, מירי והרצל חבס, וחברי הנהלת 'איקאה' ישראל.

2. בשני האחרון התקיים כנס ארגון בוגרי הטכניון במתחם 'כוכב הים' שבקיסריה. סיגל פירסט יו"ר הארגון שהיא גם מנכ"לית חברת כצ"ט, קיבלה את פני האורחים בהם נשיא אינטל לשעבר ויועץ חדשנות וטכנולוגיה ראשי בבנק הפועלים - מולי אדן ורעייתו ריטה, נשיא 'פיליפס ישראל' לשעבר וחבר בחבר הנאמנים של הטכניון - גווידו פרדו רוקואס, ומנכ"ל עיריית חיפה איתן שטיאסני. במהלך הערב נערך טקס הפרידה הרשמי מהנשיא היוצא של הטכניון פרופ' פרץ לביא שהעביר את השרביט לנשיא הנכנס פרופ' אורי סיון, וכן חולקו מדליות למספר בוגרים על עשייתם ותרומתם לחברה. את הטקס הנחתה לוסי אהריש, אשר זכתה לאהבה מהבוגרים ואנשי הסגל שהצטלמו איתה לסלפי, והתעניינו מתי תחזור למסך.

פרץ לביא, לוסי אהריש ואורי סיון (צילום: איתי סיון)
פרץ לביא, לוסי אהריש ואורי סיון (צילום: איתי סיון)


ריטה ומולי אדן
ריטה ומולי אדן

3. שאול קוברינסקי, יו׳ר דירקטוריון דיסקונט, אירח בשני בבוקר את חברי הדירקטוריון וההנהלה של קבוצת דיסקונט, לכנס שנערך תחת הכותרת ״הדבר הבא״, ועסק באתגרי העתיד של תעשיית הבנקאות. בכנס נכחו מנכ"לית הבנק היוצאת לילך אשר-טופילסקי והמנכ"ל הנבחר, אורי לוין. במהלך המפגש דיבר קוברינסקי על מימד ה- adversity quotient AQ- ויכולת ההסתגלות של מנהלים ודירקטורים בעולם משתנה. 

עוד התארחו בכנס: המפקחת על הבנקים - ד׳ר חדווה בר שדיברה על טכנולוגיה וחדשנות בתעשיית הבנקאות; גיל שויד - מייסד ומנכ"ל חברת צ'ק פוינט שסיפר על פתרונות חברת צ'ק פוינט בתחום הסייבר ,ומנחה הכנס דרור גלוברמן שעסק בנושא השפעת הטכנולוגיה, הרשתות, והמובייל, על הקשב שלנו ועל ההתנהגות שלנו.

אורי לוין, לילך אשר טופילסקי, חדוה בר ושאול קוברינסקי (צילום: סיון פרג')
אורי לוין, לילך אשר טופילסקי, חדוה בר ושאול קוברינסקי (צילום: סיון פרג')

גיל שויד
גיל שויד

4. אגדת הכדורסל האמריקני מג'יק ג'ונסון, חגג השבוע את יום הולדתו ה-60. סביב היומהולדת העגול יצא ג'ונסון לחופשה של חמישה שבועות עם משפחה וחברים בריביירה הצרפתית, ושכר את היאכטה האולטרה-יוקרתית – 'אקווילה', שעלותה כמיליון דולר לשבוע. בין אלו שהוזמנו לחגוג עם ג'ונסון ועם רעייתו קוקי, בניקי ביץ' בסן טרופה נצפו: סמואל ל. ג'קסון, ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז, ומיקי אריסון - יו"ר קבוצת 'קרניבל' - תאגיד ספינות שיט התענוגות הגדול בעולם, ובעלי קבוצת הכדורסל 'מיאמי היט'.

מיקי אריסון ומג'יק ג'ונסון (אינסטגרם)
מיקי אריסון ומג'יק ג'ונסון (אינסטגרם)




5. הזמר עברי לידר והאמנית לירון קרול, קיימו בשני האחרון מופע חד-פעמי משותף, במוזיאון תל אביב לאמנות. הכנסות המופע הוקדשו כתרומה לפעילות החברתית של PHOTO IS:RAEL ארגון ללא מטרות רווח, המפעיל בין היתר את פסטיבל הצילום הבינלאומי השנתי בתל אביב. לצד זה, מקיים הארגון פעילות חברתית בכל רחבי הארץ במסגרתה מדריכים-מתנדבים מטעמו מנהלים מפגשים קבוצתיים שבמסגרתם הם מלמדים את חברי הקבוצות להביע את קולם באמצעות שפת הצילום. הגיעו לתמוך ולשיר: יעקב אנגל, בני לוין, מתי קרפ, שי בייליס, דפנה מיתר, אלכס לנדסברג, דוד תדמור ועוד.

יעקב אנגל (צילום:  מושיקו טישלר)
יעקב אנגל (צילום: מושיקו טישלר)

6. בני משפחת אירני, יפעת אירני, ובעלת מותג הקוסמטיקה מימי לוזון, השיקו באירוע שנערך ברביעי בצהריים, את שיתוף הפעולה: FACTORY54*MIMI LUZON GLOW TO GO. לכבוד המאורע לבשה חנות 'פקטורי 54' בקניון רמת אביב, חג וצבעי זהב. במקום הושק בחגיגיות מתחם הפופ אפ: "GLOW TO GO", אשר יציע טיפול ביוטי מהירים, כולל 'מסיכת הזהב' המפורסמת של מימי לוזון, שממנו נהנות כוכבות בינלאומיות מפורסמות מרחבי העולם. כחלק מהשת"פ יימכרו המוצרים של לוזון בבלעדיות, ברשת פקטורי 54.

מימי לוזון ויפעת אירני (צילום: רפי דלויה)
מימי לוזון ויפעת אירני (צילום: רפי דלויה)

7. ניצה בילט, יו"ר קבוצת לילית קוסמטיקה, וילדיה- אורי בילט - מנכ"ל 'לילית קוסמטיקה' ויעל צין-בילט - סמנכ"לית השיווק, השיקו השבוע את הבושם החדש לגבר 'BAD BOY' מבית קרולינה-הררה באירוע חגיגי, שנערך בבר ה- GIGI בתל-אביב. מאר רו – מנהלת מותג קרולינה-הררה הגיעה ארצה לכבוד האירוע ופגשה במקום את ראשי חברות הפארם ואת הדוגמן עומר דרור, אשר נבחר להיות השגריר המקומי של הבושם בישראל. באמנותי: הופעת ג'אז של הזמרת סיון טלמור.

מאר רו, עומר דרור ויעל צין-בילט (צילום: אלירן אביטל)
מאר רו, עומר דרור ויעל צין-בילט (צילום: אלירן אביטל)

8. ג׳ון קליז, אחד מששת מייסדי חבורת 'מונטי פייטון' ומי שחתום על סדרת המופת ״המלון של פולטי״, ועל סרט הקאלט ״דג ושמו וונדה״, הגיע ארצה למופע סטנד-אפ הנושא את השם "Last Time To See Me Before I Die". טרום ההופעה התארח קליז במסעדת "טופולופומפו" של השף אבי קונפורטי, בתל-אביב.

אבי קונפורטי ג׳ון קליז (צילום: מתוך אינסטגרם)
אבי קונפורטי ג׳ון קליז (צילום: מתוך אינסטגרם)

9. רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה, אירח את ילדי העובדים למסיבת סוף הקיץ שכללה הופעה של סטטיק ובן אל.

שיק | רוני רוס

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

חשבה על כל הפרטים כשבחרה ללבוש שמלת כתפיות מרהיבה באורך הברך, בהדפס שכולל דוגמאות פרחים ועיטורים גאומטריים בצבעי קיץ פסטליים. מעבר למשקפיים האדומים, שמחמיאים עם השעון הכתום ולצבע הציפורניים התואם, שילבה גם סנדלים בעלי רצועות שחורות וקריצה צהובה שמדגישה את הגוון הזורח של האאוטפיט.