איל וולדמן - נשיא ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות

7:00– מתעורר, שותה קפה ומתעדכן בעיתונות מהארץ ומהעולם.

7:30- בהתאם להנחיות משרד הבריאות מתחיל יום עבודה מהבית – פתחתי משרד על השולחן בסלון - עובר על מיילים ועל הלו"ז היומי המתוכנן.  

9:00 – שיחת ועידה עם חברי הנהלה של החברה על נושאים שוטפים וגם על בחינת השפעת התפשטות נגיף הקורונה על פעילות החברה; התאמת הפעילות למציאות וההגבלות החדשות, וחיפוש דרכים להמשך הספקת המוצרים ללקוחות החברה והגדלת פעילותינו. מוצרי מלאנוקס תומכים במגוון פלטפורמות חברתיות מקוונות המאפשרות לציבור בכל רחבי העולם לשמור על קשר בימים אלו, ואף במחשב העל SUMMIT של המעבדה הלאומית OAK RIDGE בארה"ב, הנמצא בחזית המרוץ למציאת חיסון עבור הקורונה. 

10:00 – שיחות ועידה עם צוותי פיתוח של החברה. למרות המצב אנחנו ממשיכים כרגיל ובמלוא המרץ על פיתוח הדורות הבאים של מוצרנו. 

12:00 – מקיים שיחה עם חמ"ל הקורונה בחברה. כחלק מפעילות החברה לתמיכה, קידום ועזרה לקהילה, הקמנו מרכז חמ"ל קורונה, המורכב ממנהלים ומנציגי מחלקות שונות בחברה, אשר פועל סביב השעון לצורך ארגון ותיאום תרומות והספקת ציוד לבתי חולים, בהתאם לצרכים וסדרי עדיפויות של בתי החולים. 

13:00 – ארוחת צהרים בבית

14:00 – שיחות עבודה שונות ובימים אלו גם שיחות עם גופים ממשלתיים הפועלים לעצירת התפשטות נגיף הקורונה ובכלל זה עם משרד הבריאות, משרד הבטחון -  לעדכון בנוגע לצרכים לסיוע במשבר הקורונה.  

15:00- צוות צילום של כנס שיווק מגיע לצלם ריאיון שהייתי אמור לתת על הבמה. בימים אלו יותר ויותר אירועי שיווק הופכים לאירועי אונליין. 

16:00- שיחות וידאו עם עובדי החברה בישראל, אירופה ואסיה לשם העברת עדכונים שוטפים על פעילותינו העסקית ובימים אלו גם על הקורונה - הנחיות חדשות ועדכון על פעילות החברה ומענה לשאלות העובדים.

17:00– מקיים שיחות וידאו עם חברי ההנהלה היושבים בארה"ב לעדכונים שוטפים בנוגע לפעילות העסקית של החברה ועל התפשטות נגיף הקורונה בארה"ב, בחינת הנחיות הממשל והתאמת הפעילות להנחיות לשם המשך והגדלת הפעילות.

18:00 – מתפנה לשעת כושר - קרוספיט או משקולות

19:00- שיחות וידאו עם עובדי החברה בארה"ב לשם העברת עדכונים שוטפים על הקורונה, הנחיות חדשות ועדכון על פעילות החברה ומענה לשאלות העובדים.

20:00 – שיחות טלפון עם הילדים, משפחה וחברים, מתעדכן בחדשות וארוחת ערב

21:00- בהתאם לעדכוני ההנחיות המקומיות מנסה להעריך את המהלכים הבאים כדי למקסם את הפעילות של החברה בימים ובתקופה הקרובה. 

איל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)
איל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)

 

רינת קליין מנכ"לית 'סלוצקי אפיקי תקשורת' ועורכת ראשית הוט 8.

החברה אחראית על ארבעה ערוצי טלוויזיה (הוט 8, הוט בידור, הוט ריל, וקידז) וכוללת גם זרוע הפקה. היות והטלוויזיה רק נצרכת יותר בימים אלה, אנחנו מנסים להמשיך לעבוד כרגיל כשרוב העובדים עובדים מהבית וההנהלה במשרד. 

09:00-12:30  שדרות ההשכלה: יום צילום מיוחד לרגל המצב של ״שיחת בידוד״ של הוט 8 עם פרופסור יורם יובל . זה מצב חירום ואני עורכת את התוכנית בפועל , כמו בתחילת הקריירה.

13:00-14:00 ישיבת עדכונים במרפסת, כדי לשמור על ההנחיות, עם בעלי החברה חיים סלוצקי ודרי שי ומור בכר סמנכ"לית הכספים. 

16:00- 14:00 צפיית ראפקאטים של הסדרה 'ערות' שאמורה לעלות בהוט 8 ושיחה טלפונית לסיכום הצפייה עם  צוות הפקות המקור : דורית הסל ועידית פנקס, שצפו בראפקטים בבית.

16:00-16:30 שיחת ועידה טלפונית עם נדב חנין סמנכ"ל התוכן בהוט, ועם מיכל ריבלין מנהלת מחלקת ערוצים, על היערכות הערוצים לימי החירום והעלאת תכנים מיוחדים .

16:30-17:30 ישיבה עם מנהל הוט בידור וקידז - איתן בראון, על שינוי תוכניות העבודה ודחיית צילומים, של 'כפולה' למשל, לרגל המצב. 

17:30-18:00 קריאת מיילים 

18:00-19:00 אישור הראפקטים של שיחת בידוד שצולמה בבוקר ומשודרת כל ערב בהוט 8 

19:00- יוצאת הביתה

20:30 אימון בחצר שמעבירה הבת שלי רוני שהיא גם מאמנת כושר .

 

רינת קליין (צילום: אור גפן)
רינת קליין (צילום: אור גפן)

ספיר בלוזר, בת 29, מנכ"לית התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, הארגון המייצג של 350,000 הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, שמטרתו לייצר הזדמנויות לכל צעיר וצעירה להגיע לאקדמיה, ליהנות מתקופה אקדמית איכותית, ולהשפיע על החברה הישראלית.

07:30 -  קמה (מסתכלת בחלון, רואה שהשמש זורחת. כבר יודעת שיהיה יום טוב). עוברת זריז על עדכוני חדשות מהפוליטיקה בארץ (פייסבוק) ובעולם (אינסטגרם). 

07:40 – מתיחות - יוגה בוקר וריצה (בימים האלה במדרגות של הבניין. לכל השכנים, מחילה).

08:15 – שיחת סנכרון עם שלומי, יו"ר ההתאחדות, על הסוגיות המרכזיות של היום. בודקת זריז אם יש מיילים דחופים מהלילה. בין לבין ארוחת בוקר.

08:30 – שיחת הנהלה. בתקופה הנוכחית עוסקת כל יום בסוגיה נוספת של זכויות אקדמיות וכלכליות לסטודנטים שאנחנו צריכים להיאבק עבורן. יש 350,000 כאלה, אז הנושאים מגוונים, התקציבים שאנחנו דורשים להניע גדולים, וחשוב לנו להיות מחוברים כל הזמן לשטח, אבל גם להסתכל שבועיים-שלושה קדימה.

09:00 – ZOOM עם הצוות המוביל של מערך ההתנדבות שלנו. בשבועיים האחרונים הצטרפו למעלה מ-2,000 סטודנטים מתנדבים, שאנחנו מפנים ל-20 הארגונים שעובדים עם קשישים וצוותים רפואיים ומשרדי הממשלה. (המובילה של המערך, מעין, מספרת סיפור קורע. הוכחה שאפשר לשמור על ישיבות כיפיות גם בימי ZOOM)

09:30 – הרצף האופרטיבי – אינסוף שיחות, ווטסאפים ומיילים שכוללים החלטות מהירות ורתימת שותפים למהלכי ההתנדבות שלנו. היום התרכז בפתרון לתכנית המלגאים שלנו, שפועלת לחיזוק הזכויות של סטודנטים עם וללא מגבלות, והכסף לא מגיע מהממשלה כבר חצי שנה; הרחבת מערך הארגונים שאנחנו מפנים אליהם מתנדבים כדי שיכלול גם מענה לילדים עם צרכים מיוחדים, ומציאת פתרונות משפטיים לאחריות הביטוחית (העולם היה יותר טוב בלי טפסי ביטוח) ; תכנון סדר פסח וירטואלי שיכלול אלפי קשישים וסטודנטים, במטרה לחגוג ביחד את ליל הסדר בזמן הסגר. (מתרגשת מהמחשבה על הסטודנטים שייקחו אחריות, ויקפצו לזוג הקשישים מהקומה למעלה לפני ליל הסדר, לעזור להם עם התחברות ל'זום המשפחתי')

11:30 –סטטוס כנס הצעירים והצעירות. שיחת ZOOM עדכונים אחרונים רגע לפני הכנס שיתקיים היום (!) - אירוע שאנחנו מקיימים מדי שנה, שמגיעים אליו מעל 1,500 סטודנטים. השנה, בגלל הקורונה, חשבנו לבטל מחשש שאנשים לא יגיעו, אבל לפני שבועיים החלטנו שהתוכן כל כך טוב, שאנחנו מקיימים אותו דיגיטלית. 

12:00 – מיילים לאישורי כספים (חודש אחרי שנכנסתי לתפקיד העברתי את רוב האישורים האלה למנהלות התחומים אצלנו, כדי שתהיה הלימה בין אחריות ניהול לאחריות כלכלית. השארתי אצלי רק אישורים להוצאות גדולות או מורכבות. זה מצמצם לי את הקשב לנושא לשעה-שעתיים בשבוע פלוס ישיבות רבעוניות עם כל המנהלות)

12:30 – חותכת / מחממת ארוחת צהריים

12:31 – שיחת מטה של ישראל 2050, תנועה הפועלת לקידום ההשתתפות האזרחית בדמוקרטיה כדי לטפל בבעיות הכלכליות העמוקות של ישראל. הקמנו את התנועה לפני כ-7 שנים, כשהשתחררתי מהצבא, שנתיים אחרי המחאה של 2011. אנחנו עסוקים בימים האלה בבניית 15 צוותי פעילות שמקדמים מדיניות כלכלית-דמוקרטית לפתרון בעיות שלא מדברים עליהן. המטה מתרכז בהכוונה של הפעילות של הצוותים, ובימים האלה בזיהוי הזדמנויות לעשייה בתקופת הקורונה. בנוסף, אנחנו בונים תכנית למדיניות ליום שאחרי הקורונה, במטרה למנף את ההזדמנויות, בעיקר הטכנולוגיות שהתפתחו בתקופת האחרונה, כדי להניע קדימה את שוק העבודה  (להכניס תפיסה של עבודה מרחוק, גם במגזר הציבורי וגם בפרטי) ולחזק את ההשפעות החיוביות של הטכנולוגיה על התחבורה והסביבה בישראל. 

14:00 – לא יכולה לשבת יותר בבית, אז מוצאת תירוץ לצאת לסיבוב (לרוב כדי לקנות אוכל. היום זו הייתה עוגת יום הולדת לשלומי). תוך כדי הסיבוב חוזרת לשיחות טלפון שלא נענו, משתדלת שנסיים כל שיחה בחיוך, אחד הדברים החשובים בימים האלה.

14:30 – שיחת תכנון דרישות עתידיות מהממשלה הנכנסת, יחד עם מנהלת קשרי הממשל וראש תחום מחקר בהתאחדות. אנחנו מבינים שחוץ מהתכנית הכלכלית שהגשנו לממשלה והפעולות בשוטף מול המל"ג, אנחנו רוצים להניח מסמך מגובש עם דרישות צופות פני עתיד עבור הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. 

כרגע הסטודנטים נפגעים קשות מהקורונה גם בהיבטים האקדמיים וגם בהיבטים הכלכליים, אבל בהסתכלות ארוכת-טווח ייפגעו ממדיניות שלא לוקחת בחשבון את הדורות-הבאים ואת האפשרות להפוך את האקדמיה לרלוונטית הרבה יותר (המוסדות האקדמיים בישראל הצליחו תוך שבועיים להעביר את רוב הלימודים לתצורה מקוונת, מה שבמשך עשור לא הצליחו לעשות)

15:30 – ישיבת תקציב עם המנכ"ל של החברה הכלכלית ועם מנהל הכספים שלנו. לפני שלושה שבועות התחלנו להיערך להשלכות של הקורונה, מה שמאפשר לנו תכנון ארוך טווח ותגובתיות גבוהה לשינויים במצב.

16:30 – גיוסי משאבים מקרנות חדשות שמציעות תמיכות לארגונים אשר פועלים לסיוע בזמן הקורונה. (מחפשת את המילים כדי להסביר להן את עומק ההשפעה של מערך סטודנטיאלי של עשרות-אלפי מתנדבים, אשר יהווה את העתודה המתנדבת ארוכת-הטווח של משרדי הרווחה והבריאות.)

17:00 – התחלת כנס הצעירים והצעירות הארצי. הזמנו אליו 30,000 סטודנטים וסטודנטיות, וחצי שעה לפני הכנס גילינו שאחד מערוצי הצפייה המרכזיים קרס בגלל העומס. תוך רבע שעה כל הצופים מועברים לשידור בפייסבוק, ואנחנו קולטים שזה הגדיל את כמות המשתתפים יותר משחשבנו, ובזכות התגובות של הסטודנטים על הפוסט, הגענו גם אל חברים שלהם, ולחברים של החברים שלהם.

21:00 – סיכום כנס עם מיכל, מנהלת תחום מעורבות חברתית שהובילה את הפרויקט בחצי השנה האחרונה.

21:30 – שיחה עם שי, מנהל החברה שבונה לנו (בהתנדבות!) אפליקציה שתחבר בין אלפי מתנדבים למקומות ההתנדבות, ועם אוריין מהתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות לרפואה. מתעדכנים על מצב האפליקציה, חושבים על פתרונות אפשריים לבעיות שעולות מהשטח ואומרים המון תודה אחד לשני על השותפות  לדרך בימים האלה. (שי מספר על הבעיות ההזויות שהעסקים הקטנים מתמודדים איתן בימים האלה, ואני שמחה לשלוח לו את העדכון מערוץ 12 על הדרישה שהעבירה ההתאחדות לנתניהו ולגנץ לצמצם את מספר התיקים בממשלה, ולהשקיע את הכסף במערכת הבריאות ובתמיכה בעסקים הקטנים). 

22:00 – תה נענע של סוף יום, עם ספר. כרגע "ופלים לימון" של יהודה גזבר. הספר הבא, "כלכלה בימי משבר".

ספיר בלוזר (צילום: אילת פלור)
ספיר בלוזר (צילום: אילת פלור)

תומר דביר, מנכ"ל ומייסד סולוטו וסגן נשיא מוצר באשוריון. 

7:00  מתעורר בין 7 ל 8 כשתום בן השנתיים מחליט להתעורר. אני ובת זוגי נועה, קמים עימו בתורנות. כשתורי, אני קם, מארגן את תום, ומכין ארוחת בוקר. 

8:00 ארוחת בוקר עם תום. 

8:30 מעבר על מיילים מהלילה מארה"ב

9:00 שיחות ועידה ראשונות עם הצוות בישראל מפינת העבודה המאולתרת בסלון על נושאים שוטפים ובוערים. יש אתגר במציאת פינות עבודה סבירות בדירה שתוכננה במקור כדירת רווקים פתוחה וכשחדר העבודה הפך להיות החדר של הילד. אתגר לא פשוט. 

10:00 פגישת ZOOM עם כל עובדי החברה. שיחת תחילת יום שבה מעדכנים על דברים חשובים. זהו תחליף לישיבה הקבועה שאנו עושים באופן קבוע בימים רגילים במשרדנו. חייב לציין שזו חוויה לראות למעלה ממאה אנשים בחלונות וידיאו קטנים, כל אחד ואחת עם הבגד הביתי שבחר וסביבת העבודה שהצליח לאלתר בבית - לפעמים בסלון, לפעמים בחדר עבודה עם קירות ערומים, לפעמים במטבח ולרגע עוברים להם בן/בתזוג, חיות הבית, ילדים, שליחים ועוד. 

10:05-11:00– טיפול בנושאים הבוערים. מעבר על פיתוח, תכנון ועיצוב המוצרים שלנו. 

11:00-12:00 שיחות אחד על אחד עם עובדים.

12:00 הכנת או הזמנת ארוחת צהריים יחד עם זוגתי ובני. 

13:00 - שיחה יומית קצרה עם מנהלת משאבי האנוש על מנת לבדוק את מצבם של עובדי החברה, ואיך ניתן לסייע ולהקל עליהם בהתאם למצב ולהתפתחויות האחרונות.

14:00-16:00 – שיחות פרטניות עם צוותי פיתוח ומוצר בנוגע לתכנון המוצרים בפועל. 

16:00 התחלת יום עם צוותי אשוריון - חברת האם שלנו שמרכזה בארה"ב. שרק התחילו את היום. תיאום בין הצוותים השונים. תכנון מוצר. בחינת כיוונים ורעיונות חדשים. כמו גם, התאמת המוצרים שלנו למצב הנוכחי. 

18:30 – עזרה בהכנה והאכלה של בני תום. 

19:00 הכנה לקראת שינה. מקלחת, הקראת סיפור ושינה. אם הוא יירדם לפני תשע הצלחנו. 

20:00-20:10 – מנסה לשכנע את נועה לכבות את החדשות. כי לטעמי זה לא עושה טוב ותפקידם למלא את הזמן. טוב עבורם אבל פחות עבורנו.  

20:30 שיחת וידיאו עם צוות מתל אביב וצוות מארה"ב העוסקים בהדגמת מוצר שפיתחנו עקב המצב לאחד השותפים שלנו בארה"ב. תוך כדי הכנת ארוחת ערב. מדובר במוצר שעוזר לסייע לשותפים בארה"ב לקדם את העסקים שלהם במציאות שבה כל החנויות שלהם סגורות. מוצר דיגיטלי שנותן פתרון מקוון בעת שבה אין חנויות פיזיות.

21:30 ארוחת לילה מאוחרת. 

22:30 מעבר על מיילים וחזרה לשיחות עדכון בוידיאו עם אשוריון בארה"ב. 

23:00 חצי שעה כושר. עם האביזרים המאולתרים בסלון הבית. 

23:00 -2:00 זמן איכות עם זוגתי. צפייה בסדרות בנטפליקס. בימים אלו משלימים את נרקוס.

תומר דביר (צילום: באדיבות סלוטו)
תומר דביר (צילום: באדיבות סלוטו)