1. הבוגרים בועד המייעץ 

נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' אריאל פורת ממשיך בהגשמת חזון הארגון לטיפוח וחיזוק הקשר עם הבוגרות והבוגרים לדורותיהם, המשמשים שגריריה של האוניברסיטה ובין הבוגרים לבין עצמם ליצירת נטוורקינג. 

בהובלתו, וביחד עם ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשות סיגלית בן חיון, הוקם ועד מייעץ, המורכב מבוגרות ובוגרים מובילים, מתחומי עשייה שונים ומייצגים את כל הפקולטות באוניברסיטת תל אביב, אשר יתמכו ויתנו מזמנם, מרצם ומכישוריהם למען גיבוש קהילה שמשפיעה ומשנה עולם. 

חברי הוועד המייעץ של ארגון בוגרות ובוגרי  אוניברסיטת תל אביב שנפגשו לראשונה פיזית ודנו בדרכים לגייס תרומות מבוגרים למען הסטודנטים הם: אודי דנינו מייסד ומנכ"ל SAIPS  (שנמכרה לחברת הרכב  פורד), דביר בנדק שחקן, קומיקאי ומנחה הטלוויזיה, גלעד ארדיטי מייסד שותף ו- COO בחברת התיירות Alice  , ד"ר יעקב פרנד ראש היחידה לכירורגיה פלסטית בבי"ח וולפסון , קארן שווק  בעלים ומנכ"ל Lucid  השקעות בע"מ  ,רן פורר -סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם וחבר דירקטוריון  מטעם גרעין השליטה בבזק, קרן שקד בעלים ומנכ"ל B-Pro  ותומר בלושטיין – מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי רשת בית בכפר. עוד נמנים  עם חברי הוועד ד"ר אודי דהן מנכ"ל  UBS -Wealth Management  בישראל וענת סטריק דהאן-  מנכ"ל משותף  של רשת מלונות טמרס (שנפקדו הפעם).

אודי דנינו וסיגלית חיון  (צילום: יעל צור)
אודי דנינו וסיגלית חיון (צילום: יעל צור)

קארן שוור וקרן שקד (צילום: יעל צור)
קארן שוור וקרן שקד (צילום: יעל צור)

רן פורר ויעקב פרנד (צילום: יעל צור)
רן פורר ויעקב פרנד (צילום: יעל צור)

2. בית מנדל עשייה וזיכרונות

קרן מנדל ישראל קיימה בראשון בערב את אירוע הפתיחה של בית קרן מנדל בירושלים, אשר הוקם בהשקעה של 25 מיליון דולר. במהלך הטקס הוקרן סרט על  פעילויותיה של הקרן מנדל בארץ, תוך שילוב תמונות מחייו של מורט מנדל ז"ל ודברים שאמר. באירוע נכחו : משה ליאון - ראש העיר ירושלים, משה ויגדור, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל, איציק לארי – מנכ"ל עיריית ירושלים, בני משפחת מנדל בהשתתפות מקוונת,  פרופ' יהודה ריינהרץ – נשיא קרן מנדל, סטיב הופמן – יו"ר קרן מנדל, וכל חברי הועד המנהל של קרן מנדל וחברי מועצת המנהלים של חברת פרקווד, קליבלנד.

משה ויגדור ומשה ליאון  (צילום: סיון פרג')
משה ויגדור ומשה ליאון  (צילום: סיון פרג')

3. רזיאלה נפרדת מדיזינגוף 

מעצבת האופנה רזיאלה גרשון בעלת המותג רזיאלה פרסמה פוסט של סוף תקופה בפייסבוק וזכתה להמון תגובות מפרגנות ומרגשות: 

לא קל לעזוב ממלכה, אבל הגיע הזמן.

״הלאה, צריך ללכת הלאה״ אומר השיר, ואני הולכת.

חנותי בדיזינגוף 255 תיסגר בסוף חודש יולי.

אני נפרדת מכל הדגמים היפים במכירה ובמחירים מיוחדים. 

אתן מוזמנות.

רזיאלה גרשון תמונת ארכיון (צילום: אביב אברמוב)
רזיאלה גרשון תמונת ארכיון (צילום: אביב אברמוב)

4. בורגר עם ראש העיר

כחלק ממהלכי החזרה לשגרה, השיקה השבוע  רשת בורגראנץ' את הסניף הראשון שלה בעיר קרית אונו, הממוקם בקניון. השקת הסניף היא חזרתו המיתולוגית של סניף בורגראנץ' אשר פעל בעיר לפני מעלה משני עשורים ונחשב בשנות ה-80 וה- 90 לאחד ממוסדות הבילוי של העיר.  לפתיחה המשמחת הגיע גם ראש עירית קרית אונו,  ישראל גל, שבירך את אלי אורגד, מבעלי הרשת על החזרה לשגרה ופתיחת עסקים בעיר.

ישראל גל ואלי אורגד (צילום: דנה מור)
ישראל גל ואלי אורגד (צילום: דנה מור)

הקבינט 

יוסי אריה, מנכ"ל המכון הישראלי לאנרגיה וסביבה:

לאורך השנים ובממשלות "קטנות" אשר מנו לכל היותר 20 שרים, התקבלו אינספור החלטות פופוליסטיות שפגעו בתעשייה ובמשק האנרגיה כשמטרתן הייתה זכייה בקרדיט הציבורי. התגברות הרגולציה הפופוליסטית וקבלת החלטות נטולות שיקולים מקצועיים, יצרו מצגת מוטעה בה התעשייה הינה נטל על המדינה והביאו אותה למשבר הנוכחי בנקודת נחיתות. כדי לייצר תעשייה משגשגת, שמייצרת מנועי צמיחה ומבטיחה את יציבותו של המשק, חובה לקדם רגולציה אחידה, מקצועית ומסודרת בדומה לקיים במדינות המתקדמות בעולם. צריך לוודא שהקמת הממשלה החדשה והגדלת המערכת הבירוקרטית לא ימנעו מהסקטור העסקי להתאושש רק ממניעים פופוליסטיים.

יוסי אריה (צילום: המכון הישראלי לאנרגיה וסביבה)
יוסי אריה (צילום: המכון הישראלי לאנרגיה וסביבה)

עסק קטן

סימן עובדיה – מנכ"ל ובעלים חברת קרוז תור 

שם העסק:   פרסום פרינס 

מיקום:  פרץ קרלן לוי 16, ראשון לציון

המלצה: היכרותי עם דב פרינס, הבעלים של פרסום פרינס מגיעה שנים אחורה כשעוד התחלתי את דרכי בענף התיירות.
איש מקסים, מקצועי אמין וצנוע, שיעשה ככל שביכולתו על מנת להשיג לקהל לקוחותיו את העסקה המשתלמת ביותר.
היום, 20 שנה אחרי שבבעלותי חברת טיולי קרוזים מאורגנים, אני עדיין שומר את נאמנותי לדב שעובד במסירות ותמיד עם חיוך על הפנים.

סימן עובדיה (צילום: אבי לוי)
סימן עובדיה (צילום: אבי לוי)

פרסום פרינס (צילום: באדיבות דב פרינס)
פרסום פרינס (צילום: באדיבות דב פרינס)