פינת חמד | מעצבי פנים מציגים את פינת החמד בה הם מוצאים שלווה בביתם

בני מורן, מעצב פנים ומבעלי RENBY

בני מורן  ופינת העבודה  (צילום: ליאור גורדמן)
בני מורן ופינת העבודה (צילום: ליאור גורדמן)

התקופה האחרונה לוותה בצונאמי של שינויים בענף הנדל"ן והעיצוב. עבורי ועבור המון מלקוחותיי מדובר בהזדמנות לשינוי ולהתחדשות. מצאתי את עצמי מבלה לא מעט בפינת העבודה שלי, שם מצאתי שלווה אבל בעיקר מקום מעורר השראה לרעיונות חדשים ושיתופי פעולה. עיצבתי את פינת העבודה ברוח המותג האהוב עלי- פורנסטי האיטלקי. בחרתי בסקרטר אייקוני שעיצב פיירו פורנסטי אליו שידכתי כסא וצלחות בעלות משמעות עבורי. אחת מהן חתומה, ניתנה לי באופן אישי ע"י ברנבאה פורנסטי - בנו של פירו פורנסטי וממשיך דרכו, והיא מסמלת את החברות ביננו. הפינה בעיצובה המדויק נושאת עבורי רומנטיזציה לאיטליה, למילאנו ולימים בהם יכולנו להסתובב בבירות העיצוב החשובות בעולם.

פינת העבודה  (צילום: ליאור גורדמן)
פינת העבודה (צילום: ליאור גורדמן)

 

תגלית | סמנכ"לים מתחומים שונים הוזמנו ללאונג' להמליץ על תכנים ושירותים שגילו בתקופת הקורונה 

לאנה אושר, סמנכ"לית לקוחות בחברת הייעוץ התקשורתי הבינלאומית APCO Worldwide

לאנה אושר  (צילום: רז אטיאס, יח''צ)
לאנה אושר (צילום: רז אטיאס, יח''צ)

בזמן שרציתי במשך חודשים לקרוא את ספר זיכרונותיה של מישל אובמה ""Becoming, העבודה והשגרה עשו את שלהם ולא הייתה לי הזדמנות לעשות זאת - עד הקורונה והסגר שהגיע בעקבותיה. גמעתי את כל הספר בסוף שבוע אחד. מצאתי את עצמי פשוט מרותקת לתפיסתה הגולמית של מישל אובמה על חייה לפני ובזמן תקופתה בבית הלבן. מהפתיחות שלה לגבי האתגרים בחיי הנישואין, להשקפתה החדה על החיים - את יכולה רק לשלוט במה שאת יכולה. דבריה מעצימים נשים ומדגישים כי זה בסדר לסטות מהדרך שלך, להסתגל ולשנות את המטרות שלך תוך כדי. התחלתי גם להאזין לפודקאסט המרתק שלה בערבים, אשר שנוגע בכל נושא אפשרי, החל מבריאות, נישואין, גידול ילדים וחברות. הקול והפרספקטיבה שלה מחזקים אותי ועוזרים לי לזכור את מה שחשוב בחיים בתקופה מאתגרת זו.

צילום רז אטיאס

כלל המשחקים הפראלימפיים
שנה לפתיחת המשחקים הפראלימפיים ביפן, מצטרפת חברת 'כלל ביטוח ופיננסים' לוועד הפראלימפי הישראלי, ולהתאחדות לספורט נכים, ומעניקה חסות ראשית לספורטאי סגל הזהב, בהכנותיהם לתחרויות טוקיו 2021. התמיכה בספורט הפראלימפי נעשית במסגרת מדיניות הקבוצה לתרום למען הקהילה, במיוחד בימים אלה שבהם ההתמודדות עם משבר הקורונה השפיעה רבות על משאבי הספורט הפראלימפי והיכולת של הספורטאים להמשיך במסלול האימונים שלהם, בענפי הספורט השונים.

טקס החתימה על ההסכם נערך בהשתתפות מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים - יורם נוה; המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה - גלי שבד; יו"ר הוועד הפראלימפי - ד"ר שוקי דקל; יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים - אלי בירנבאום; המנכ"ל - ניסים סספורטס, וספורטאי סגל הזהב של הוועד הפראלימפי - החותרת מורן סמואל, השחיינים מרק מליאר ועמי דדאון, הקלעית יוליה צ'רנוי, ובנות נבחרת הכדורשער: ליהיא בן דוד, אלהאם מחמיד, אורי מזרחי, גל חמרני ורוני אוחיון.

שוקי דקל, יורם נוה. עמי דדאון ואלי בירנבאום (צילום: קרן איזיקסון)
שוקי דקל, יורם נוה. עמי דדאון ואלי בירנבאום (צילום: קרן איזיקסון)

פנגו למשחק

קבוצת הכדורסל מכבי Playtika תל אביב החלה בשיתוף פעולה חדש עם חברת החניה 'פנגו' שיימשך במהלך עונת המשחקים הקרובה. במסגרת שיתוף הפעולה יופק קמפיין מיוחד עם שחקני הקבוצה, 'פנגו' תציע הסדרי חניה מיוחדים לאוהדי הקבוצה, ויתקיימו פעילויות נוספות במהלך העונה, שיקבלו נראות רחבה בפלטפורמות הדיגיטל של מכבי, בתוכנית רשת שונות ובמסגרת הפעילות הקהילתית של הקבוצה. רועי אלבז - מנכ"ל פנגו; שמעון מזרחי - יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב; עדלי מרכוס - מנכ"ל המועדון; ודורון ג'מצ'י - סמנכ"ל השיווק והמכירות, נפגשו לסכם את השת"פ. 

עדלי מרכוס, רועי אלבז ודורון ג'מצ'י (צילום: מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית)
עדלי מרכוס, רועי אלבז ודורון ג'מצ'י (צילום: מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית)

 הבוגרים מתגייסים

תמר איש-שלום ודביר בנדק, שני טלנטים מהשורה הראשונה שהם גם בוגרי אוניברסיטת תל אביב, נעתרו בשמחה לבקשתה של ראש  ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב - סיגלית בן חיון, ונרתמו למסע התרמה למען מלגות סיוע לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב.
בן חיון ציינה כי סטודנטיות וסטודנטים שאיבדו במהלך החודשים האחרונים את פרנסתם, יעמדו בקרוב בפני הבחירה הכואבת בין השכלה לפרנסה מיידית, ועל כן יש מקום לתמוך בהם. 

בנוסף שחרר הארגון איגרת המצדיעה לבוגרות ולבוגרים העומדים בחזית המאבק בנגיף הקורונה ובכלל זה פרופ' רוני גמזו - מנכ"ל ביה"ח איכילוב והממונה על המאבק בנגיף הקורונה בישראל; פרופ' איתמר גרוטו - משנה למנכ"ל משרד הבריאות; וד"ר שרון אלרעי - ראשת שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ועוד רבים אחרים.

תמר איש שלום (צילום: צילום מסך)
תמר איש שלום (צילום: צילום מסך)

פרופ' רוני גמזו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
פרופ' רוני גמזו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

סיגלית בן חיון (צילום: יעל צור)
סיגלית בן חיון (צילום: יעל צור)
 

שחם לתרבות
לאור הפגיעה הנרחבת והקשה שעמה מתמודד ענף התרבות בחודשים האחרונים, ובפרט כעת עם חידוש והידוק הסגר, בחר בית ההשקעות אלטשולר-שחם לתמוך במאות שחקנים, אמנים, יוצרים, תאורנים, טכנאי סאונד ועוד, אשר נפגעו ממשבר הקורונה ולתרום מאות אלפי שקלים לעובדי תעשיית התרבות. במסגרת היוזמה תרם בית ההשקעות אלטשולר שחם סכום של כ-550,000 ש"ח לכ-550 מפרנסים המשתייכים לארגון שח"ם, ואלו יחולקו כשוברי קנייה לרשתות מזון. אורי רשטיק - רכז פעילות שח"ם, ביקש להודות לבית ההשקעות על התרומה שאותה יחלקו בארגון  עם איגודים נוספים מתעשיית התרבותובכלל זה: אמ"י, בת"י - ארגון במאי התיאטרון, ארגון האמרגנים, עמותת פעימת להב, צלילים - איגוד המוזיקאים ועמותת הכוריאוגרפים.

תפס ג'וב 

>אופיר זילביגר, מנהל מרכז הגנת הסייבר ב- BDO ישראל מונה למוביל פעילות הסייבר של BDO העולמית. במקביל ימשיך בתפקידו כראש המרכז הישראלי. זילביגר מחליף את גרגורי גארט מהפירמה האמריקאית, שמילא את התפקיד בשלוש השנים האחרונות.   זילביגר עומד בראש מרכז הגנת הסייבר ושותף ב-BDO ישראל בארבע השנים האחרונות, לאחר שפעילות חברת ייעוץ הסייבר ואבטחת המידע SECOZ אותה ייסד, נרכשה על ידי BDO. הוא בעל ניסיון עשיר קודם כיזם, מנהל בחברות סייבר, ויועץ בכיר עבור ארגונים רבים ברחבי העולם.

זילביגר מסר שהמינוי להובלת פעילות הסייבר העולמית של BDO הוא ביטוי להערכה הרבה שיש בפירמה הגלובלית לעבודת מרכז הגנת הסייבר הישראלי. מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל כולל 70 עובדים, ביניהם אנליסטים, חוקרי סייבר, מומחים להתמודדות עם משברי סייבר, מומחי תקיפה, יועצי פרטיות מידע ועוד. המרכז הישראלי מוביל בחדשנותו הטכנולוגית וכן מוביל את מרכז הניטור והתגובה הגלובלי של BDO שמופעל ומפותח בישראל. המרכז המשרת לקוחות רבים ברחבי העולם נמצא כעת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

אופיר זילביגר (צילום: נתי חדד)
אופיר זילביגר (צילום: נתי חדד)