אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב, בראשות נשיא האגודה, אמנון דיק והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט, המשיכה במסורת האירוח והראיונות שהיא מקיימת עם דמויות מפתח. בשבוע שעבר התארח באירוע של האגודה לריאיון מקוון, שגריר ארצות הברית בישראל- דוד פרידמן.

הריאיון התקיים בביתו של  השגריר בהרצליה פיתוח, ושודר באופן מקוון לידידי האוניברסיטה בחמישי בערב. במהלכו התייחס השגריר, בין היתר, להנהגה הפלסטינית, ליחסי ארצות הברית-ישראל, לשינויים הצפויים מצד מדינות ערביות בעקבות הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין, ולשיתוף הפעולה האקדמי הצפוי בין אוניברסיטת תל אביב-ארצות הברית ואבו דאבי. את הריאיון הנחה פרופ' עוזי רבי - ראש מרכז משה דיין ללימודי המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל אביב.

מזון לצוותים
מבצע חלוקת מוצרי פינוק לאנשי הצוותים הרפואיים ב-20 בתי חולים ברחבי ישראל, שאותו מובילות יצרניות המזון הישראליות, הגיע לבית החולים וולפסון. אל המרכז הרפואי וולפסון שבחולון, בראשותה של  ד"ר ענת אנגל, הגיע משאית עמוסת כל טוב וממנה נפרקו מוצרים מפנקים אשר חולקו לאנשי רפואה מצוות הקורונה ומצוות החירום של הבית החולים. המבצע מתקיים במטרה להודות לאנשי הצוותים הרפואיים על עבודת הקודש שאותה הם עושים, לילות כימים. 

נכחו: פרויקטור הקורונה - פרופ' רוני גמזו; נשיא התאחדות התעשיינים - ד"ר רון תומר; יו"ר איגוד יצרניות המזון בהתאחדות התעשיינים - דודי מנביץ'; עו״ד קרן שינמן - סמנכ״לית רגולציה ואחריות תאגידית בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים; שי ביאליק - מנהלת קיימות גלובלית לאתיקה, קבוצת שטראוס; אורית קינן - סמנכ"לית שיווק אסם-נסטלה; חן ריבנר - מנהלת אחריות תאגידית אסם-נסטלה; עינת גונן - מנהלת תקשורת פנים ארגונית, יוניליוור, ליאת לביא - מנהלת תקשורת, קשרי חוץ וקיימות ביוניליוור; נטע בן מנחם - מנהלת אחריות תאגידית בתנובה; ועו"ד גליה שגיא-גזית - מנכ"לית איגוד יצרניות המזון בהתאחדות התעשיינים. 

דודי מנביץ', רון תומר, ענת אנג'ל, רוני גמזו וגליה שגיא    (צילום: יח''צ וולפסון)
דודי מנביץ', רון תומר, ענת אנג'ל, רוני גמזו וגליה שגיא   (צילום: יח''צ וולפסון)

בדיקה בקמפוס

הנהלת האוניברסיטה העברית והפקולטה לרפואה, יחד עם המרכז הרפואי הדסה עין-כרם, הקימו תחנות ייעודיות לביצוע בדיקות קורונה, עבור סטודנטים הלומדים באוניברסיטה. המיזם יצא לדרך בשבוע שעבר בקמפוס הר הצופים. בבדיקות הראשונות השתתפו נשיא האוניברסיטה העברית - פרופ' אשר כהן; סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה - ישי פרנקל; סגן נשיא לבינלאומיות - פרופ' אורון שגריר; יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה - שי פודולר; וסטודנטים ישראלים ובינלאומיים שנרשמו מראש לבדיקה.

אשר כהן  (צילום: יוסי זמיר)
אשר כהן  (צילום: יוסי זמיר)

שחקן חיזוק לכידון ומלמוד

קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, מרחיבה בימים אלה את פעילותה לתחום המרכזים הלוגיסטיים בארה"ב ומשביחה את צוות הרכישות שלה, כך שיתמוך ביישום האסטרטגיה החדשה. לחברה הצטרף לאחרונה אנדרי קיאני, שעבד בשמונה השנים האחרונות בקרן ברקלי פרטנרס - קרן נדל"ן מסן-פרנסיסקו המתמקדת ברכישה ובניהול נכסים תעשייתיים ברחבי ארצות הברית. במסגרת תפקידו בברקלי פרטנרס סייע קיאני לחברה בהגדלת ה- AUM מ- 50 מיליון דולר למיליארד דולר, וצבר ניסיון רב ברכישות, מימון, ניהול נכסים, ליסינג ומימושים. לקיאני תואר ראשון בכלכלה, שאותו סיים בהצטיינות באוניברסיטת קולומביה. בקרן מקווים שהרקורד הרחב שלו לצד הבנתו בשוק הנדל"ן התעשייתי בארה"ב, יסייעו בפיתוח תיק הרכישות של ALTO לטובת רכישת נכסים תעשייתיים בנוסף למרכזי קניות פתוחים. 

מודי כידון ויניב מלמוד (צילום: ניר שמולי)
מודי כידון ויניב מלמוד (צילום: ניר שמולי)

 נפלאות סופהשבוע

>אמנם סניפי ענקית הריהוט השבדית 'איקאה' בישראל, עדין סגורים, אך בחופי תל אביב נצפה מבלה בעלי הרשת בארץ - מת'יו ברונפמן. 

>סמסו מזל טוב למעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו ובעלה עומר דנקנר על לידת הבת.

לי גרבנאו ועומר דנקנר (צילום: אביב חופי)
לי גרבנאו ועומר דנקנר (צילום: אביב חופי)

 המשאב האנושי | גליה אקשטיין, מנהלת משאבי אנוש, פאלו אלטו נטוורקס 

גליה אקשטיין (צילום: טל גבעוני)
גליה אקשטיין (צילום: טל גבעוני)

"מקום עבודה כידוע, אינו רק משרד או משכורת בסוף החודש. זה מכלול שלם של אלמנטים המרכיבים חבילה העוטפת את העובד, לבטח בתחום ההייטק שם יש תחרות בין החברות על עובדים ולכן, הערך צריך להיות ברור ומוגדר. מגפת הקורונה שינתה את חבילת המרכיבים הזו משמעותית בתחום ההייטק, ולמעשה בכל שוק העבודה. אם בעבר הסתכלנו על תנאי השכר, סביבת העבודה, ההון האנושי, אופק תעסוקתי, תרבות ארגונית, הזדמנויות ללמידה ולצמיחה – כמעט כל אחד מהם השתנה בצורה כזו או אחרת. במעבר מהעבודה במשרד לעבודה מבית, איבדנו חלק גדול מהערך שאנחנו מביאים לעובדים שלנו – וזה קרה בין לילה!

אנחנו בוחנים מחדש את הערך שאנחנו מביאים לעובדים שלנו לאורך כל מסלול הקריירה שלהם, מה צריך להשתנות, וכיצד. השקנו את מדיניות FlexWork ששמה את העובדים במרכז, מאפשרת את התנאים המתאימים להמשך העבודה גם מרחוק, ומתאימה לאורך החיים שהמציאות כפתה עלינו. מטרת התוכנית היא לאפשר גמישות ובחירה לא רק סביב המיקום, אלא גם למידה והתפתחות אישית, הגדרת יעדים, מערך הטבות, ועוד". 

 אחדות | יותם גוטמן סמנכ"ל שיווק חברת הסייבר 'סנטינל וואן'

יותם גוטמן (צילום: סטנסיל וואן)
יותם גוטמן (צילום: סטנסיל וואן)

"אנו עוברים תקופה קשה ברמה האישית, משפחתית וחברתית. קל מאוד להסתגר בעולמנו הצר (משפחה, חברים) ולהתעלם מהקולקטיב (או להיכנע לשיח המפלג והאלים). אשמח להציע גישה אחרת. כאיש שיווק אני יודע שהדרך הטובה ביותר לשווק מוצר או שירות הינה להציג את היתרונות שאותו מוצר מעניק לצרכן.  אז בואו נדבר רגע על אחדות. היכולת שלנו לקיים שיח של אחדות יחזק כל אחד ואחת מאיתנו, יסייע במיגור של המגיפה וגם יבנה בסיס איתן יותר ליום שאחרי״, שבו נצטרך לנסות לאחות את השברים ולחזור לחיות כקולקטיב".