1. שעת נעילה מתחת לאלונקה

עמותת נט"ל המטפלת בנפגעי טראומה לאומי עולה בקמפיין מיוחד במסגרתו היא מזמינה את הציבור הרחב "להיכנס תחת האלונקה" כדי לסייע ללוחמים וישראלים הסובלים מפוסט טראומה בעקבות אירוע לאומי בו לקחו חלק. לטובת הקמפיין התגייסו כוכבי הסדרה "שעת נעילה" המתארת את ימי הקרבות הראשונים במלחמת יום הכיפורים בגזרה צפונית של המלחמה. השחקנים לי בירן, עופר חיון, אמרי ביטון, שחר טבוך ורענן פז התנדבו לקחת חלק בקמפיין והשתתפו ביום צילומים מיוחד בו כל אחד מהם מייצג דמות - לוחם משוחרר או אזרח שהשתתפו במלחמה או נכחו בפעולת איבה ומאז ועד היום, לא מצליחים להשתחרר מהמראות, הריחות והקולות של האירוע. לאורך הצילומים נכחה על הסט עו"ד אפרת שפרוט מנכ"לית נט"ל שם פגשה גם ירון זילברמן במאי הסדרה המדוברת.

אפרת שפרוט וירון זילברמן (צילום: שוקה כהן)
אפרת שפרוט וירון זילברמן (צילום: שוקה כהן)

2. פיתוח כחול לבן לפנים

חברת Sofwave בבעלותו של היזם ואיש העסקים ד"ר שמעון אקהויז, קיבלה את אישור אמ"ר (אגף ציוד רפואי) במשרד הבריאות, לשימוש בטכנולוגית אולטרסאונד חדשנית פרי פיתוחה, בתחום האסתטיקה.

טכנולוגיית האולטרסאונד שפיתחה החברה אמורה לטפל בקמטוטים ובקמטים בעור הפנים ובצוואר ללא פעולה פולשנית, ובטיפול אחד. טכנולוגיה זו תושק לראשונה בישראל במרפאתו של פרופ' אייל גור - מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית במרכז הרפואי איכילוב ובעלים של מרפאה פרטית בתל אביב. ד"ר רותי אמיר - דירקטורית קלינית ורגולציה בחברת Sofwave  , ציינה כי מדובר בפרי פיתוח כחול לבן אשר החל את דרכו בחממת אלון מדטק ונצ'רס, ויהווה לטענתה game changer  בקטגוריה, הודות לחדשנות ולתוצאות הייחודיות שהוא משיג בטיפול אחד בלבד והתאמתו אף כטיפול מונע. 

שמעון אקהויז (צילום: תומר שלום סטודיו תומאס)
שמעון אקהויז (צילום: תומר שלום סטודיו תומאס)

רותי אמיר  (צילום: תומר שלום סטודיו תומאס)
רותי אמיר  (צילום: תומר שלום סטודיו תומאס)

3. מהסופר לקהילה

רשת המרכולים יוחננוף בבעלות איתן יוחננוף דיווחה בראשית השבוע לבורסה  כי ברבעון האחרון לבדו תרמה לקהילה 8 מיליון שקל בפרויקטים שונים. הרשת מובילה שורה של פרויקטים קהילתיים כשהעיקרית ביניהן היא תכנית "כולנו משפחה אחת". במסגרת הפרויקט הרשת תורמת סלי מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ בנוסף לפרויקטים נוספים בהם היא לוקחת חלק.

איתן יוחננוף (צילום: גבע טלמור)
איתן יוחננוף (צילום: גבע טלמור)

4. לפידות וויצמן טייק 4

אילן לפידות - מנכ"ל קבוצת לפידות, הודיע לאחרונה כי מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן תמשיך להוביל, זאת השנה הרביעית, את הקמפיינים של "ספאטון" - תוסף ברזל בנוזל המשווק בישראל על ידי הקבוצה. לדברי לפידות, ויצמן מייצגת מבחינתו בצורה נהדרת את קהל הצרכנים של ספאטון המקפיד על אורח חיים בריא ושחשוב לו להשתמש בתוספי תזונה איכותיים ממקור טבעי.

לירון ויצמן (צילום: רפי דלויה)
לירון ויצמן (צילום: רפי דלויה)

5. גלבוע בבורסה

בורסת היהלומים הישראלית הוציאה לאחרונה מכרז לאבטחת שלושת הבניינים במתחם הבורסה - "שמשון", "יהלום" ו"מכבי". בשבוע שעבר בישרה הבורסה כי בחרה בחברת 'צוות 3' בבעלות המנכ"ל ניר גלבוע, המציינת בימים אלה 30 שנות פעילות. בהתאם לתנאי המכרז, תעמיד חברת 'צוות 3'  לרשות משימת האבטחה באחד המקומות הרגישים בארץ, קרוב ל-50 מאבטחים, לרבות שירותי מוקד וסיור. 

ניר גלבוע (צילום: באדיבות צוות 3)
ניר גלבוע (צילום: באדיבות צוות 3)

המשאב האנושי | יעל נדב – סמנכ"לית משאבי אנוש, חברת הביטוח AIG

כבר יותר מחצי שנה שכלל העובדים והמנהלים ב-AIG ישראל עובדים מהבית, מה שהופך את ניהול המשאב האנושי למורכב במיוחד ומחייב פיתוח כישורים חדשים ושכלול מיומנויות ניהוליות ומקצועיות. כארגון המגייס עשרות עובדים בחודש, למדנו מהר לזהות אילו מועמדים הינם בעלי הסיכוי הטוב להתמיד בעבודה עצמאית מהבית ושכללנו את היכולת שלנו לנהל את כל תהליך הקליטה וההכשרה מרחוק.

ברמת חוויית העובד, המיקוד עבר ליצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית מהבית, דרך פיתוחים טכנולוגים ואספקת הציוד הדרוש לעובדים, לצד הפתעות בחבילות מפנקות, העשרה בהרצאות בזום והופעת סטנד-אפ לכל המשפחה. בפן הניהולי אנו עורכים מפגשים אישיים וקבוצתיים  בתדירות גבוהה, כאשר למנהלים ניתנו כלים למפגשי צוות חווייתיים. המציאות החדשה היא גם הזדמנות  לחשיבה יצירתית, לשינוי פרדיגמות ולשכלול של מיומנויות תקשורת בין-אישיות  החיוניות מאוד בארגון גלובלי כמו AIG.

יעל נדב (צילום: סיון פרג')
יעל נדב (צילום: סיון פרג')