בערבה התיכונה נערך בחמישי אירוע חנוכת שלוחה של חברת הסייבר הבינלאומית NSO Group. באירוע נכח מנכ"ל NSO - שליו חוליו שגזר את הסרט. ב'קליקה' - מתחמי העבודה המשותפים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הודיעו כי בקרוב יחל הליך גיוס העובדים מהאזור. 

סיבוני והעובדים מציינים
קבוצת 'הראל ביטוח ופיננסים' ציינה בחמישי, את היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות - וזאת במסגרת פעילות הקבוצה בתחום האחריות התאגידית לאורך כל השנה, לקבלת האחר כשווה בין שווים. במהלך יום העבודה ביום חמישי, הועברו לכלל העובדים סדנאות ייחודיות שבהן ניתן היה להתנסות במעט מן התחושות שאותן חווים אנשים עם מוגבלויות שונות, ובכלל זה סדנאות ללימודי שפת הסימנים שאותן העבירה עמותת 'נגישות ישראל'.  

במהלך השנים קבוצת הראל בראשות המנכ"ל מישל סיבוני פועלת לקדם רבות את המסר ארגון נגיש = ארגון רגיש. בהתאם, עובדי הראל מתנדבים עם אוכלוסיות המתמודדות עם מגבלות נפשיות, חושיות ופיזיות. בנוסף, הראל פועלת לקדם שיווק פוליסות ייחודיות כגון פוליסת אחריות מקצועית למורשי נגישות השירות, ופוליסת נסיעות לחו"ל המכסה אביזרים רפואיים הכוללים כסאות גלגלים ותותבות במקרה של אובדן או גניבה. 

מישל סיבוני (צילום: פלאש 90)
מישל סיבוני (צילום: פלאש 90)

קרן שמש ושגשוש מויזה

חברת Visa וקרן שמש - העוסקת בהכוונה ליזמים/ות, בעלי/ות עסקים קטנים ועמותות, משיקות תוכנית שנתית לתמיכה בעסקים קטנים בישראל. במרכז התוכנית עומדת סדרת הרצאות וכלים לפיתוח עסקים קטנים, בדגש על מעבר לצמיחה ולשגשוג באמצעות פעילות מקוונת – תחומים רלוונטים במיוחד בעת הזו.

התוכנית הושקה על ידי מנכ"ל Visa בישראל - ברק מלניק, ביחד עם מנכ"לית קרן שמש - מוניקה לב-כהן, במסגרת אירוע מקוון  בהשתתפות יזמים ובעלי עסקים קטנים הרשומים בקרן שמש. במרכז אירוע ההשקה נערך שיח מעצים עם הג'ודוקא אלוף העולם - שגיא מוקי. המשתתפים שמעו על צמיחה מתוך משבר והתמודדות עם מצבים קיימים חדשים, דרך עיניו של הספורטאי הצעיר ורב המדליות. כזכור,  שגיא מוקי נבחר להיות הישראלי הראשון בנבחרת Team Visa למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים שיערכו בטוקיו בשנת 2021.

שגיא מוקי וברק מלניק (צילום: נוגה גור אריה)
שגיא מוקי וברק מלניק (צילום: נוגה גור אריה)

קרוואן הבדיקות מסינופסיס

סינופסיס - חברת התוכנה מהגדולות בעולם, הנסחרת בנאסד"ק, ועובדי שלוחת החברה בישראל המונה כ-160 עובדים, תרמו לארגון מגן דוד אדום למעלה מ-215,000 שקלים כדי לסייע לארגון ההצלה לרכוש קרוואן חדש לבדיקות קורונה, שהוא מבצע בשיתוף עם קופות החולים, משרד הבריאות ופיקוד העורף. רכישת הקרוואן תסייע להקל על העומס הצפוי בבדיקות קורונה לקראת החורף.

התרומות הן חלק מהמאמצים המתמשכים של סינופסיס העולמית לספק מענה לצרכים קהילתיים. אהוד לוונשטיין - מנכ"ל 'סינופסיס ישראל', זכה לתודה ולהערכה על התרומה הנדיבה  ממנכ"ל מד"א - אלי בין. 

 אהוד לוונשטיין ואלי בין (צילום: ליאור קליינברג)
 אהוד לוונשטיין ואלי בין (צילום: ליאור קליינברג)

שוטפים עם כגן ולוי

אורי יעקובוב בעלי ״סיטי וואש אקספרס״ - רשת שטיפת הרכבים המתקדמת, אירח בשבוע שעבר את השחקן אודי כגן  ואת הזמר איתי לוי בתחנת השטיפה המשוכללת של הרשת, לצילום פרק של 'קאר-פול קריוקי' שישודר בכאן 11. כגן ולוי נכנסו עם הרכב למכונת השטיפה המשוכללת ואת הראיון ההורס מצחוק תוכלו לראות בקרוב.

איתי לוי, אודי כגן ואורי יעקובוב (צילום: סיטי וואש אקספרס)
איתי לוי, אודי כגן ואורי יעקובוב (צילום: סיטי וואש אקספרס)

נפלאות סופהשבוע

>עמוס שפירא המכהן כיושב ראש אלו"ט, לקח חלק כשופט בפרויקט ה'אקוטיזם 2.0' שנועד לפתח יזמות וחדשנות בתחום האוטיזם. מדובר במרתון טכנולוגי מיוחד שמטרתו להצמיח מיזמים שיפתחו פתרונות אמיתיים שישפרו את חייהם של ילדים על הרצף האוטיסטי ויקלו על משפחותיהם.

עמוס שפירא (צילום: דרור סיתהכול)
עמוס שפירא (צילום: דרור סיתהכול)

 >הזמר אביב גפן הופיע מרחוק בפני עובדי חברת צ'קפוינט. 

המשאב האנושי | רנית גל עוז, מנהלת משאבי אנוש ברשת מרפאות פרופורציה

רנית גל עוז (צילום: לביא מג'ר)
רנית גל עוז (צילום: לביא מג'ר)

"רבות נאמר על שנת 2020, ועל השפעתה על האנושות ועל חברות בכל העולם. פרופורציה הינה חברה הנותנת שירותים וטיפולים פרונטליים ללקוחות, כך שעבודת החברה לא התאפשרה במהלך הסגר והעבודה מהבית אינה אופציה. בהתאם לכך, רוב עובדי החברה יצאו לחל"ת בן 6 שבועות במהלך כל אחד מהסגרים. במהלך החל"ת דאגו המנהלים בחברה לשמור על קשר שוטף עם עובדיהם, להתעניין בשלומם ולסייע בכל עניין ודבר.

  בימים אלו שבהם לא ניתן לערוך אירועים, ימי כיף או לקיים כל התכנסות, אנו דואגים לקיים פעילות הפגתית דוגמת: happy hour, מתן פרסים על תחרויות, שליחת תמריצים קבוצתיים ואישיים בגין השגת יעדים ועוד. היות ולא ניתן לכנס את עובדי הסניפים לישיבות עם הנהלת החברה, כפי שנהגנו לעשות עד לפני קורונה, אנשי ההנהלה יוצאים לביקורים בכל אחד מהסניפים על מנת לפגוש את עובדנו ולסייע להם בעבודה השוטפת ולהקשיב לאתגרים המתעוררים בשטח. תקופת הקורונה הצריכה שינויים מהירים בשירותי החברה ותהליכיה, וכיום אנו מוכנים יותר מתמיד להגיב מהר לצרכי הלקוחות והעובדים, ולספק פתרונות מותאמים. אנו מאמינים שהשינויים שהביאה עמה התקופה, יתרמו רבות להמשך צמיחת החברה ושגשוגה".