איל הנדל"ן הניו-יורקי-ישראלי רותם רוזן, זכה בכבוד להדליק נר ראשון של חנוכה בחנוכייה הגדולה בעולם אשר נבנתה על ידי האמן, יעקב אגם, והוצבה על ידי אגודת חב"ד בעיר ניו-יורק - בכיכר הצופה אל מלון 'פלאזה' והסנטרל-פארק במנהטן. אל טקס ההדלקה הגיעו מאות משתתפים, והוא נערך תחת אבטחה כבדה ובהתאם למגבלות הבריאות. על מנת להדליק את הנר הראשון הועלה רוזן באמצעות מנוף אל ראש החנוכייה. 

 צוקרברג מתנחם בסופגניות
מארק צוקרברג - מייסד פייסבוק, התחבר ברוח החג לשורשים היהודיים והעלה פוסט שבו איחל חנוכה שמח, והוסיף כי חנוכה השנה הוא זמן טוב לחגוג את ההתגברות על המצוקות על ידי טיגון סופגניות טעימות עם ריבה.

הקונדיטוריה של ברקת
ח"כ ניר ברקת שיתף את חבריו בפייסבוק, בדבר הגאווה שהוא חש לנוכח פועלה של בתו:  "היום אני אבא גאה ומתרגש. אחרי לימודים ב״קורדון בלו״ בפאריז, בתי, עמית, הקימה בעמל רב ובמקצוענות, קונדיטוריה ירושלמית חדשה למוצרים ללא גלוטן, וזאת למרות תקופת הקורונה. מוזמנים. עמיתי, אני מאחל לך הצלחה רבה. אוהב אותך!". 

חבר הכנסת ניר ברקת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
חבר הכנסת ניר ברקת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

טרופר משדרג

שר הספורט, חילי טרופר, הגיע למכון וינגייט להשקת פרויקט שדרוג המתקנים והתשתיות במכון, כחלק מפרויקט האצת הצמיחה במשק. במסגרת הפרויקט יוקם, בין היתר, בניין עתידני ורב תכליתי אשר ישמש משכן לאומי עבור נבחרות ישראל בענפי הספורט השונים, בעלות של 162 מיליון שקלים.  

 השר טרופר כבר אישר לצורך הפרויקט תוספת תקציב של 56 מיליון שקלים ממשרדו,  שנועד למטרת שדרוג מתקנים קיימים והקמת מתקני בית לאומי לאיגודי האתלטיקה, הטניס, השחייה, ההתעמלות, הג'ודו, כדורעף החופים והטיפוס. במהלך אירוע ההשקה הציג מנכ"ל מכון וינגייט - שי אברהמי, את ההדמיות למיזמים השונים שיבוצעו במסגרת הפרויקט, אשר ישדרגו משמעותית את מכון וינגייט, ויהפכן אותו למשכן ספורט בסטנדרטים בינלאומיים, כפי שמצפה עולם הספורט בישראל. בסיום האירוע העניקו יקי אנוך-  יו"ר המכון,  ואברהמי, תעודת הוקרה לטרופר על פועלו למען קידום הספורט ההישגי בישראל.  

חילי טרופר, יקי אנוך, ושי אברהמי (צילום: אלי מנדלבאום)
חילי טרופר, יקי אנוך, ושי אברהמי (צילום: אלי מנדלבאום)

לתת עם ההתאחדות לכדורגל 
באווירת חג החנוכה, הגיעו עובדי ועובדות ההתאחדות לכדורגל, למרכז הלוגיסטי של ארגון "לתת", כדי לסייע באריזת יותר מ-3,000 סלי מזון לטובת מי שנפגעו כלכלית מנגיף הקורונה וזקוקים לעזרה, וזאת במסגרת מיזם "#מחויבים_לכם". 

עד כה גויסו כמיליון שקלים במסגרת המיזם, בשיתוף קרן LAPS בהובלת לאפו אלקן; ההתאחדות לכדורגל ושחקני הנבחרת הבוגרת; בית ההשקעות אלטשולר-שחם; יבואנית הרכב סמל"ת; ואזרחים מן השורה שתרמו מכספם. מבצע גיוס הכספים נמשך וכל ההכנסות יופנו לטובת סיוע בסלי מזון למשפחות נזקקות.


אורן חסון - יו״ר ההתאחדות לכדורגל, הודה על  הזכות גדולה כהתאחדות וכנבחרת, לסייע בשעה זאת למי שהקורונה פגעה בהם אנושות והוסיף כי הוא  משוכנע כי רבים נוספים - ארגונים ואנשים פרטיים, יתרמו לטובת מי שצריכים את העזרה וההכרה שלא הושארו לבדם מאחור.

אורן חסון (צילום:  באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
אורן חסון (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

החידושים של בארכה
מנכ״ל חברת בארכה איברהים באשיר ומטליה סיון סמנכ״לית שיווק טחינה בארכה,  הציגו הפרסומת הטלוויזיונית החדשה של המותג בארכה לסדרת מוצרי הפטנט של  טחינה מעודנת בבקבוק לחיץ.  בנוסף השיקו השניים מוצר חדש בסדרה, טחינה מעודנת משומשום מלא בתיבול זעתר. בפרסומת מככבים השף אורן אסידו מנצח משחקי השף והזמר לואי עלי במסעדת שוק אותנטית.

אורן אסידו, מטליה סיון ולואי (צילום: שוקה כהן)
אורן אסידו, מטליה סיון ולואי (צילום: שוקה כהן)

 שיח של אחדות | שרון חן נוימן, מנהלת שיווק של חברת Eaton בישראל

שרון חן נוימן (צילום: ניב קנטור)
שרון חן נוימן (צילום: ניב קנטור)

 "ב-Eaton אנחנו שואפים להוות מודל להכללה וגיוון בתעשייה במטרה ליצור סביבה שבה כל העובדים מקבלים הזדמנות להיות הכי טובים שהם יכולים להיות. לכן אנו מקפידים כי בצוות שלנו באיטון ישראל יעבדו צערים ומבוגרים, חרדים, חילוניים, עולים חדשים וותיקים ומכל הקבוצות באוכלוסייה. במהלך עבודתי למדתי כי הכללה וגיוון פירושם הכרה, הערכה ומינוף של ההבדלים בהשקפות שלנו וברקע ממנו הגענו, אותם דברים שהופכים כל אחד מאיתנו ליחיד ומיוחד. פתיחות אל האחר והשונה מרחיבה את הגישה שלנו אל הכישרונות הטובים ביותר, והכלה מאפשרת לנו למצות את הכישרונות הללו בצורה מיטבית. 

 אני מאמינה כי לאור משבר הקורונה, היום יותר מאי פעם, חשוב להכיל ולקבל את כל אלו ששונים מאיתנו בחברה שסביבנו ולהתייחס לשוני של כל אחד מאיתנו כיתרון שאפשר ללמוד ממנו. כחלק מהקידום לאחדות יש לנו אחריות חברתית לתמוך בנפגעי הקורונה הכלכלית בלי קשר למגזר אליו הם משתייכים.  אנו מאמינים שהשיח חייב להוביל גם למעשים ולפיכך החלטנו במסגרת מבצעי סוף השנה שלנו לתרום לעמותות חברתיות ברחבי הארץ".