1. הפקה העולמית של תדמור

שישים שנים לאחר משפטו של הבכיר הנאצי אדולף אייכמן, שהורשע בישראל בפשעים נגד האנושות, והוצא להורג, יפיקו חברת MGM העולמית, "כאן" - תאגיד השידור הציבורי, תדמור אנטרטיינמנט, ואליס תקשורת, סדרה דוקומנטרית על המשפט ההיסטורי. הסדרה תכלול גילויים חדשים וחומרי ארכיון שלא נחשפו עד היום, ותחשוף מקרוב את דמותו של אייכמן ואת אופן ודרכי החשיבה שלו בעת שהיה האדריכל ליישום תכנית ההשמדה - "הפתרון הסופי", של יהדות אירופה.  בסדרה ישולב ראיון נדיר עם אייכמן שנעשה במקום המחבוא שלו בארגנטינה שנים ספורות לפני שנחטף. בראיון זה אייכמן פורש את משנתו האידיאולוגית ואף מצדיק את תפקידו המשמעותי בביצוע הפתרון הסופי. 

גדעון תדמור היו"ר, ואמיליו שנקר מנכ"ל 'תדמור אנטרטיינמנט" מסרו שהם מתרגשים ונלהבים להתחיל לעבוד על ההפקה המשותפת הראשונה שלהם יחד עם אולפני  MGM – לדבריהם, "זהו פרויקט אמיץ וחשוב, שמבטיח לחשוף עדויות חדשות הקשורות למשפטו של אייכמן, שרבים מחשיבים אותו למשפט המשמעותי ביותר שנערך במאה ה-20". את הסדרה יוצרים יריב מוזר - שיצר בין היתר את הסרט "בן גוריון אפילוג", עליו זכה בפרס אופיר, והמפיק קובי סיט. הסדרה צפויה להיות משודרת במהלך שנת 2021. 

גדעון תדמור ואמיליו שנקר (צילום: דניאל קמינסקי)
גדעון תדמור ואמיליו שנקר (צילום: דניאל קמינסקי)

קובי סיט (צילום: באדיבות לשכת המסחר ישראל קנדה)
קובי סיט (צילום: באדיבות לשכת המסחר ישראל קנדה)

2. שטראוס אורחת הכבוד

בארגון JASMINE (יסמין), לקידום עסקים בבעלות נשים יהודיות וערביות, ממשיכים לבנות שדרת ניהול נשית כלכלית, ובימים האחרונים ציינו שם  את סיום המחזור הרביעי של תכנית "איזון – דירקטוריות משפיעות". מטרת התכנית הינה לבנות שדרת מנהיגות כלכלית נשית איתנה. עד כה סיימו את התכנית 100 בוגרות, מהן 45 כבר השתלבו כדירקטוריות בחברות ובארגונים מוניציפאליים ואזרחיים. עופרה שטראוס - יו"ר קבוצת שטראוס, ולשעבר נשיאת ארגון JASMINE, הייתה אורחת הכבוד באירוע הסיום המקוון של התכנית. לדבריה, במסע שלה עם כיראם בלעום- מנכ"לית הארגון, היא הכירה חברות נפש, והגיעה לחלקים שלא הכירה באוכלוסייה הישראלית, והכל בזכות פעילותה בארגון. היא הוסיפה כי חזון הארגון הפועל לקידום נשים, יהודיות וערביות כאחד, הינו מיוחד ומתאים למרקם החיים הישראלי. 

כיראם בלעום ועופרה שטראוס   (צילום: צילום מסך)
כיראם בלעום ועופרה שטראוס (צילום: צילום מסך)

3. מנכ"לית מתחסנת לדוגמה

קופת חולים מאוחדת החלה בקמפיין בפייסבוק, להגברת המודעות לצורך להתחסן נגד הקורונה, וזאת באמצעות עובדי הקופה המצהירים שגם הם יתחסנו. ראשונים לתת דוגמא אישית היו המנכ"לית סיגל רגב-רוזנברג, סמנכ"ל הרפואה - ד"ר דודי מוסינזון, והאחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד - מלי קושא.

סיגל רגב-רוזנברג  (צילום: פייסבוק)
סיגל רגב-רוזנברג (צילום: פייסבוק)

4. הכרם של ברבדו

חברת המשקאות האלכוהוליים המובילה - "הכרם", תציין בשנת 2021 מאה שנים להיווסדה.  בימים אלה חתמה החברה הסכם הפצה עם יקבי ברבדו של זורי ארקין - הבעלים המנכ"ל והיינן של יקב ברבדו (מהיקבים הוותיקים והמוערכים ביקבי הבוטיק בישראל) ועם נטע – יקב "יוצא חלציו" של יקב ברבדו, שהוקם לא מכבר.  "הכרם", שהוקמה בשנת 1921 היא מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות. היא הוקמה על-ידי ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות בני משפחתו. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – אריאל אפשטיין, יו"ר הדירקטוריון שכיהן כמנכ"ל עד תחילת השנה; נורית שמיר (לבית אפשטיין), המנכ"לית הנוכחית; ורונית אבנר (לבית אפשטיין), סמנכ"לית השיווק ואם המשפחה חנה אפשטיין הפעילה בעסק.

 נורית שמיר, זורי ארקין, חנה אפשטיין ורונית אבנר (צילום: באדיבות חברת הכרם)
 נורית שמיר, זורי ארקין, חנה אפשטיין ורונית אבנר (צילום: באדיבות חברת הכרם)

5. סטנד אפ לחג

עובדי ביוטכנולוגיה כללית (BTG ישראל) שמחו לגלות שהנהלת החברה בחרה לפנק אותם לרגל החג, במופע סטנדאפ של ערן זרחוביץ' בזום, עם דמותו האהובה "ראובן". מנכ"ל BTG טל לוי בירך את העובדים, וסיפר על המאמצים הכבירים שנעשים על מנת להמשיך בפעילות השוטפת למרות תקופת הקורונה המאתגרת. בנוסף נשלחו לעובדים מפתחות לפסטיגל 2020 וערכה מיוחדת לחנוכה שכללה אבקה להכנת סופגניות ומגוון ציפויים וקישוטים. 

טל לוי (צילום: אלה טל)
טל לוי (צילום: אלה טל)

  
6. דאבוש בראש הקרן

קרן המלגות עבור השחקנים הצעירים במועדוני הכדורסל בישראל יצאה לדרך. הקרן תעניק מלגות לספורטאים שהוריהם נקלעו למצוקה כלכלית בשל הקורונה.
לקרן שהושקה בבית הנשיא, בברכת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שותפים: משרד התרבות והספורט, הפילנתרופ סילבן אדאמס, ואיגוד הכדורסל. בהמשך תורחב הקרן להענקת מלגות גם לשחקנים צעירים במועדוני הכדורגל. בראש הקרן עומדת נורית דאבוש שהתחייבה שהמלגות יחולקו כבר השנה.

7. מנפצים סטיגמות בקמפיין

סמנכ"לית השיווק של 'קימברלי קלארק' בישראל - לילך כהן-שולומון, קפצה לצילומי הקמפיין החדש של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית - קוטקס (Kotex). המותג משיק בימים אלה סדרה חדשה של מוצרי היגיינה לנשים, ומוצר ייעודי שפותח במיוחד עבור נערות. הקמפיין החדש, תחת השם "דור חדש של בנות", יעסוק בסטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן ויציג את סיפורן האישי של הפרזנטוריות: אגם בוחבוט, ענת ליליאור, אור שפיץ ובר מיניאלי, בהתמודדות מול הסטיגמות שנתקלו בהן בדרך להצלחה הגדולה.

המשאב האנושי | ענת גיל, מנהלת משאבי אנוש בסיילספורס ישראל

"תקופת הקורונה והמעבר לעבודה מהבית, דרשו מאיתנו התאמות מהותיות. לקחנו את השינויים הגלובליים שנעשו במדיניות ובהטבות לעובדים והתאמנו אותם לעובדים שלנו, כדי לוודא שהעובדים לא רק פרודוקטיביים, אלא גם בריאים ושמחים.

עם פרוץ המגיפה, הדגשנו לעובדים עד כמה השמירה על הבריאות הפיזית והנפשית שלהם ושל משפחותיהם נמצאת בראש סדר העדיפות שלנו, עם ההנחה הברורה ש: It's ok not to be ok. תמכנו בצרכים של העובדים, אפשרנו שעות עבודה גמישות, ועודדנו את העובדים לחסום שעות ביומן כדי לטפל בצרכיהם האישיים. על מנת להפחית את המתח והחרדה. חשוב לנו גם לשמור על שגרת תקשורת שוטפת: אנחנו מקפידים לעדכן את העובדים בתוכניות עבודה והטבות המשתנות בהתאם למצב. כדי להבין את המצב של העובדים, אנחנו מבצעים סקרים ויוזמים הטבות בהתאם. לדוגמא ימי ראשון ללא פגישות, בו העובדים יכולים להתאוורר. בעוד שה-"נורמלי החדש" כאן כדי להישאר, אנחנו מקפידים לספק לעובדים חוויות נהדרות כמו תוכנית ווירטואלית מותאמת לעובדים בישראל, במסגרתה אומנים מפורסמים יצרו תכנים ייחודיים עבורנו".

ענת גיל (צילום: ענת שניג)
ענת גיל (צילום: ענת שניג)