1. הגוד לייף של איתני

למרות הסגר, קבוצת "כרמל גרופ" אשר בבעלות בני משפחת איתני, פתחה השבוע באזור התעשייה ראשון-לציון, את "גוד לייף" - רשת חדשה וייחודית המתמקדת בעולמות ובצרכים של אוכלוסיית הגיל השלישי.

את הסניף הראשון של הרשת, שתהיה פתוחה גם בימי הסגר עקב הגדרתה כחיונית, חנך אב המשפחה - חיים איתני בן ה-93. כמיטב המסורת הנהוגה בפתיחת חנויות ומתחמים שמנהלת "כרמל גרופ", נערך עם הפתיחה טקס קביעת מזוזה בהשתתפות ניצן שקל - מנכ"ל הרשת. 

ניצן שקל וחיים איתני (צילום: הילה דפי)
ניצן שקל וחיים איתני (צילום: הילה דפי)

2. אמיר והמובילים

כבוד ישראלי: מדריך הדירוג הבריטי היוקרתי -  (Who’s who legal (WWL, בחר בחמישה עורכי דין ישראליים כמובילים עולמיים בתחום המיזוגים והרכישות. מדובר בעורכי הדין:  שרון אמיר - שותף בכיר בנשיץ-ברנדס-אמיר; אשוק צ'נדרשיקר - שותף בגולדפרב זליגמן; קליפורד פליד ודן שמגר - שותפים במיתר; וחיים פרידלנד - שותף במשרד גורניצקי. לדברי אחד המדורגים – שרון אמיר, המשמש כעורך הדין של קרן פימי: "אם היו מציעים לי להמר בתחילת חודש מרץ 2020 - כאשר עסקאות נעצרו, התבטלו ו/או נדחו בעקבות הקורונה, על הסיכוי שכמות המיזוגים והרכישות בשנת 2020 תהיה כפי שהייתה בפועל, לא הייתי נותן לזה סיכוי של 1:10. המציאות הוכיחה שקשה להתנבא כך שנותר רק לקוות שהשנה הקרובה לא תהיה גרועה יותר".

שרון אמיר (צילום: אייל פרידמן)
שרון אמיר (צילום: אייל פרידמן)

3. המיתוג החדש של גרוס ושות'

פירמת עורכי הדין הגדולה גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, שנהב ושות' (GKH), יוצאת במהלך מיתוג מחדש לפירמה, במסגרתו שונה השם ולוגו המשרד. המשרד הוותיק, שנוסד לפני למעלה מ-40 שנים, ומונה כיום 170 עורכי דין, מאמץ מראה חדש וממתג עצמו תחת השם החדש גרוס ושות' עורכי דין. עו"ד איה יופה - השותפה המנהלת במשרד גרוס הסבירה את המהלך: "עדכון השם אינו רק הצהרה על התחדשות מול עולם משתנה, אלא מסר של אחדות וחיבור. כולנו יחד תחת שם אחד. שינוי השם יכלול גם לוגו ושפה עיצובית חדשה שתואמים את הרוח העדכנית של המשרד ומתחברים לערכים שלנו: מסורת של חדשנות, תוך מחויבות ללקוח, פרקטיות ומצוינות". למשרד מגוון לקוחות בולטים כגון הפניקס וכלל ביטוח, בנק לאומי, דסק"ש, שפיר, דואר ישראל, מקורות, שיכון ובינוי, צים, קרן אינסייט, גט טקסי, היפו, פאפאיה, אקו ועוד. 

איה יופה (צילום: אוסנת רום)
איה יופה (צילום: אוסנת רום)

4. תפסו ג'וב 

חבר הכנסת לשעבר עו"ד חגי מירום מונה לתפקיד יו"ר קרן ברל כצנלסון. כחבר כנסת שימש מירום כיו"ר ועדת חוץ וביטחון ויו"ר ועדת הכנסת. מאוחר יותר שימש כגזבר הסוכנות היהודית ויו"ר אוצר התיישבות היהודים. בנוסף כיהן כיו"ר מכללת אורנים ויו"ר סמינר הקיבוצים. קרן ברל כצנלסון היא קרן רעיונית חינוכית הפועלת להתחדשות השמאל הציוני בישראל, באמצעות קידום רעיונות ומדיניות, הפעלת תכניות מנהיגות לקהלים שונים ופעולה בזירה הציבורית. הקרן פועלת לאור חזונו של ברל כצנלסון וערכי תנועת העבודה. הקרן חולשת על מקרקעין ונכסים רבים באיזור דרום השרון הידועים כמתחם בית ברל, אותם היא משביחה ומפתחת לטובת קידום מטרותיה.

חגי מירום (צילום: מקבי מירום)
חגי מירום (צילום: מקבי מירום)

מינויים חדשים בהנהלה של חברת 'מטריקס':  דליה רובינסון מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית של החברה, ואמיר שרי מונה למנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות.

אמיר שרי ודליה רובינסון  (צילום: עידן גרוס)
אמיר שרי ודליה רובינסון (צילום: עידן גרוס)

נעם גפני מונה כסמנכ"ל הכספים החדש של 'צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן'. ב-11 השנים האחרונות תפקד נעם כסמנכ"ל הכספים בחברת  JDBH שהיא חברת בת בבעלות ענקית הציוד החקלאי ג'ון דיר.

המשאב האנושי |שלי לב אמדו, מנהלת ה-HR באקסנצ'ר ישראל 

מגפת הקורונה אילצה חברות רבות לייצר מציאות עבודה חדשה עבור העובדים שלהן. כחברת הייעוץ, הטכנולוגיה והשירותים מהגדולות בעולם, אפשר לומר בביטחון שהקורונה לא תפסה אותנו בלתי מוכנים. מתודולוגיות עבודה מרחוק ושעות עבודה גמישות הן דבר שבשגרה אצלנו, ובעזרתן אנו מנהלים בהצלחה יותר מחצי מיליון עובדים סביב העולם.  

ובכל זאת, בין לילה, כלל עובדי החברה מצאו עצמם מקימים משרד ביתי, תוך מעבר מתקשורת פרונטלית לתקשורת דיגיטלית; כל תהליכי ההכשרות נעשו מרחוק, כמו גם ייעול וקיצור זמני הפגישות והתמקדות בניהול התפוקות על פני תהליכים ארוכים.

רווחת העובד ומשפחתו עברה להיות בראש סדר העדיפויות של הארגון והושקעה בה מחשבה ומאמץ רב. הקפדנו על שימת דגש על שמירת קשר רציף בין ההנהלה לעובדים ומתן מסרים אחידים, פעילויות חברה מקוונות, מתן הרצאות על ניהול אורח חיים בריא ושיעורי מיינדפולנס שבועיים. כל אלו סייעו לנו לצלוח את האתגר הכי גדול שידעה 2020."

שלי לב אמדו (צילום: אלעד גוטמן)
שלי לב אמדו (צילום: אלעד גוטמן)