חברת פלייטיקה - ענקית ה'גיימיניג', בראשות המנכ"ל רוברט אנטוקול, השלימה את ההנפקה והחלה להיסחר בשישי בנאסד"ק לפני שווי של 11 מיליארד דולר. בחברה ציינו את ציון הדרך החשוב בחיי החברה בגאווה גדולה, והעלו לעמוד הפייסבוק תמונות של המנכ"ל והעובדים על מסכי הענק. 

מרחפים בין יבשות עם הצ'ייסר
בחברת הרחפנים האוטונומיים - Airobotics החליטו שעל אף מגבלות הקורונה הם יקיימו יום כיף לעובדים. ההתקהלות – 'אאוט', אך הכיף – בהחלט 'אין'. לטובת העניין הוזמן איתי הרמן, המוכר יותר בכינויו ״הצ׳ייסר״, להעביר על גבי הרשת, חידון טריוויה אינטראקטיבי, חוצה יבשות, לכל עובדי החברה בישראל, בארה״ב ואפילו למנכ״ל רן קראוס השוהה כרגע בדובאי. בזכות האירוע כל העובדים הצליחו סוף סוף להיפגש במקום אחד – והצ'ייסר גם הוא למד משהו על רחפנים.

 רן קראוס (צילום: צילום עצמי)
 רן קראוס (צילום: צילום עצמי)

 פרימן והפטנטים 

בחמישי בערב שעון ישראל, עלה לאוויר קמפיין חדש של חברת תדיראן, בכיכובו של פרזנטור החברה מזה כשלוש שנים, השחקן ההוליוודי - מורגן פרימן. הקמפיין מתמקד הפעם בפתרונות טיהור אוויר, שבהם תתרכז החברה במהלך השנים הקרובות. הקמפיין, בבימויו של רני כרמלי, חושף את הפטנטים שהחברה רשמה בתחום הטיפול בטיהור אוויר, והסכום שיושקע בו נאמד במיליוני שקלים.

מדובר בהפקה 'כמעט הוליוודית' בוודאי כשמדובר בקמפיין פרסומי. היא נערכה בשיא תקופת הקורונה, צולמה בחווה גדולה בלוס אנג'לס - תחת מגבלות הקורונה והריחוק החברתי, ועם שובם נאלצו חברי הצוות הישראלי שלקחו בו חלק להיכנס לבידוד. 

מורגן פרימן (צילום: באדיבות תדיראן)
מורגן פרימן (צילום: באדיבות תדיראן)

לפחד בחוכמה באימפקט 

 עשרות בוגרי תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), הוזמנו לאירוע מקוון, במסגרתו התקיימה הרצאתו של כפיר יצחקי: 'לפחד בחוכמה' – שימוש נכון במנגנון הפחד.

יצחקי, הוא בעצמו בוגר תכנית IMPACT! , ומחבר הספר - 'נשק לא קונבנציונלי'. הוא  סיפר במהלך ההרצאה את סיפורו האישי ויוצא הדופן הכולל שירות צבאי ביחידת המסתערבים 'דובדבן', הקמת ארגון בינלאומי להדרכת הגנה עצמית, כיצד מנע אונס צעירה כאשר רדף אחרי האנס, ואיך רדף אחרי מחבל והביא לניטרולו, לאחר שזה פצע שלושה אנשים בפיגוע דקירה בראשון לציון. במהלך ההרצאה אף חשף יצחקי שהיה על סף איבוד ראייה כתוצאה מניתוח לייזר שהשתבש ואיך איבד זמנית את הזיכרון לטווח קצר בעקבות תאונת אימונים בצה"ל. בעקבות מעשיו זכה יצחקי בפרס 'מגן ישראל' ושני עיטורי גבורה אזרחית. ההרצאה הועברה במסגרת מועדון הבוגרים של תכנית המלגות IMPACT! של ארגון FIDF, המונה כיום למעלה מ-11,600 בוגרים, שסיימו בהצלחה את לימודיהם והשתלבו בכל תחומי המשק בישראל.

כפיר יצחקי  (צילום: צילום פרטי)
כפיר יצחקי  (צילום: צילום פרטי)

 נפלאות סופהשבוע 

> אלונה ברקת עשתה הזמנה של פירות וירקות של 'השוקה' והעלתה 'סטורי' מפרגן על פירות וירקות סופר טריים. עוד עדכנה ברקת כי המשלוחים יתחילו לפעול גם בבאר שבע החל משלישי. 

אלונה ברקת  (צילום: רפי דלויה)
אלונה ברקת (צילום: רפי דלויה)

>בשישי בבוקר ביקרה פנינה רוזנבלום באתר הבניה של פרויקט הנדל"ן Port TLV של קבוצת חג'ג', כשהיא מלווה באחד הבעלים - עידו חג'ג'.

פנינה רוזנבלום (צילום: מאיר כהן)
פנינה רוזנבלום (צילום: מאיר כהן)
 

 ערבות הדדית | עו"ד שגיא גרוס, שותף במשרד ברנע

עו''ד שגיא גרוס (צילום: נמרוד גליקמן)
עו''ד שגיא גרוס (צילום: נמרוד גליקמן)

"המשרד בחר ללוות את עמותת 'משפחה תומכת' מתוך הזדהות מלאה והערכה לפעילותה המבורכת ומטרותיה, שעיקרן גיוס כספים לצורך סיוע במימון טיפולים לחולי סרטן כמו גם יצירת ספרייה רפואית מקוונת של מחלות הסרטן למיניהן. מיד בשיחה הראשונה עם אסתי-לי, אחת ממייסדות העמותה, ניתן היה להבין את הרקע והכוונות האותנטיות שעל בסיסם הוקמה. במהלך הסיוע לעמותה, נחשפנו גם לסיפוק הרב שניתן לשאוב מפעילותה. זאת, לצד התחושות והחוויות המורכבות הכרוכות באינטראקציה עם חולי סרטן ומשפחותיהם בעתות לא פשוטות. אנו רואים חשיבות עצומה לקדם ערכים של נתינה לזולת וסיוע לאחר, בפרט כשמדובר במצבים פיסיים ורגשיים קשים. אנו כמשרד, מאמינים שלכל חולה סרטן ומשפחתו מגיע טיפול ראוי ואנושי. קשה לחיות בשלום עם מצב שבו חולים ומשפחות שידם אינה משגת לא יזכו לטיפולים הרפואיים. מעבר לכך, אנו מאמינים שבעידן ה"ביג-דאטה", יצירת מקור מידע נגיש, שקוף ומלא עבור מאות סוגי סרטן – הוא צעד חשוב ומתבקש. גם נושא חשוב זה מקבל ביטוי בפעילות העמותה".