מימי לוזון המומחית לבריאות העור ודוגמנית העל הבינלאומית אירינה שייק, חברו יחד לשיתוף פעולה יחיד במינו, במסגרתו השיקו יחד מהדורה מיוחדת של טיפול המעניק זוהר מיידי לשפתיים, בשילוב חומרים כולל זהב 24 קראט. לוזון ושייק יצרו טיפול שפתיים יוקרתי המבוסס על עלי זהב טהור 24 קראט, יחד עם מסכה לשפתיים EPIC LUSH לשמירה על השפתיים רכות, מלאות וזוהרות. השת"פ הנוצץ זכה לשיתופים רבים ברשתות החברתיות ואף הגיע לעמוד האינסטגרם הנחשק של מגזין האופנה ווג. 

המשאב האנושי של שוחט
ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשותה של סיגלית בן חיון, הזמין את חבריו לאירוע  מקוון בנושא שהפך להיות מאתגר בקרב ארגונים גדולים – "שימור וניהול המשאב האנושי". בשיח ששודר און-ליין, השתתפו שלושה בוגרי האוניברסיטה – ד"ר שושי חן - חוקרת ומרצה בפקולטה לניהול ע"ש קולר - בוגרת הפקולטות לניהול ומדעי החברה באוניברסיטת תל אביב, שהתמקדה בהגדרה החדשה של המונח "חוסן ניהולי"; קרין טוקר - מנהלת משאבי אנוש אמדוקס ישראל, בוגרת  הפקולטות למשפטים ולניהול באוניברסיטת ת"א; ואייל שוחט - מנכ"ל סודהסטרים בוגר הפקולטות למשפטים ולניהול כולל לימודי חשבונאות באוניברסיטת ת"א.

לדברי שוחט: "במצב כמו הקורונה, כאשר אין תכנית עבודה – התרבות הארגונית היא תוכנית העבודה. ככל שקיימת תרבות ארגונית בריאה יותר ומוטמעת יותר – כך הארגון יוכל להישען עליה בזמנים של חוסר ודאות. כפי שציין אחד מאבות האסטרטגיה העסקית פיטר דרוקר – Culture Eats Strategy for Breakfast".

רשמו נוכחות בכירות ובכירי עולם משאבי האנוש מכל הקשת התעשייתית והעסקית ובהם: אפרת שפירא – סמנכ"לית מש"א חברת "נס"; ארז אורלי – סמנכ"ל משאבי אנוש "הפניקס חברה לביטוח"; גלעד קהת – סמנכ"ל ומנהל אגף מש"א ומטה ב"לאומי קארד"; עינת מנחם–אמיתי – סמנכ"לית מש"א "דלתא גליל";  גלית מורג – סמנכ"לית מש"א "סוויספורט"; שלמה פארי -  מנהל אגף מש"א "”'NDS; יפתח יופה - מנהל מש"א "צ'ק פוינט"; אירית וייצמן – סמנכ"לית מש"א "ההסתדרות "; מורן קינן - מנהלת מש"א בנק הפועלים ועוד. 

אייל שוחט (צילום: צילום מסך)
אייל שוחט (צילום: צילום מסך)

שושי חן (צילום: ישראל הדרי)
שושי חן (צילום: ישראל הדרי)

קרין טוקר (צילום: שרון לייבל)
קרין טוקר (צילום: שרון לייבל)

הסולטן והברית

ישראל הצטרפה כחברה לברית "דרכון הלוגיסטיקה העולמית" (WLP). מדובר בברית בינלאומית, שמובילה דובאי, אשר נועדה להגדיל את היקפי הסחר בשווקים שונים בעולם, ותאפשר לחברות ישראליות להרחיב את היקפי המסחר עם המדינות בחצי הכדור הדרומי. ישראל היא המדינה העשירית החברה בברית, לצד מדינות כמו הודו, דרום אפריקה, אינדונזיה, ברזיל, קולומביה ועוד.

טקס החתימה המקוון התקיים במעמד ובחתימת סולטן אחמד בן סוליים - יו"ר תאגיד הנמלים, המכס ואזור הסחר החופשי של דובאי (PCFC), ואמיר שני - סגן נשיא איגוד לשכות המסחר בישראל, כמו גם חברים נוספים בלשכת המסחר.

אמיר שני  (צילום: צילום מסך)
אמיר שני  (צילום: צילום מסך)

סולטן אחמד בן סוליים (צילום: צילום מסך)
סולטן אחמד בן סוליים (צילום: צילום מסך)

הסטארט אפ של זוגלובק

רונית דוידוביץ' מנכ"לית 'וונדרס', ואלי זוגלובק - יו"ר זוגלובק, השיקו בניצוחו של השף ניר צוק אתWonders of Nature  - סטארט אפ ישראלי חדש בתחום תחליפי הבשר. הסטראט אפ הושק במטרה לפרוץ לשוק תחליפי הבשר, עם סדרת מוצרים שתשווק תחילה בישראל.

ניר צוק, רונית דוידוביץ' ואלי זוגלובק (צילום: רפי דלויה)
ניר צוק, רונית דוידוביץ' ואלי זוגלובק (צילום: רפי דלויה)

נפלאות סופהשבוע

>השף ישראל אהרוני דגמן בהפקת אופנה מרשימה של רשת פקטורי 54.

>אשת העסקים נורית דאבוש ובתה ליאב, ביקרו בפסטיבל 'דרום אדום' בקיבוץ בארי. השתיים נהנו מהנוף, מרכיבה על אופניים, שוק ירקות ועזרה לעסקים המקומיים הקטנים. 

ליאב ונורית דאבוש (צילום: פרטי)
ליאב ונורית דאבוש (צילום: פרטי)

בכירים מתחסנים | שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב - יזמות ופיתוח נדל"ן

שמחה גריידינגר (צילום: אוראל כהן)
שמחה גריידינגר (צילום: אוראל כהן)

"כבר בחודשים הראשונים להתפרצות הקורונה, עקבתי בדריכות אחר הפרסומים שזרמו מהארץ מהעולם. הייתי קשוב למידע ולהערכות המדעיות והגעתי למסקנה שהפעילות העסקית של החברה חייבת להימשך. כשהבנתי את הסיכון הממשי שכרוך במחלה, לעומת הסבירות האפסית לתופעות לוואי קשות מהחיסון, היה לי ברור מבחירה רציונלית, שאני מתייצב לקבל את החיסון. הבחירה להתחסן הוכיחה את עצמה כנבונה ואחראית - החברה שבבעלותי ובניהולי כוללת מספר רב של פרויקטים ברחבי הארץ, עם צוות גדול של עובדים, אדריכלים, ומאופיינת במפגשים עם רוכשים ובביקורים תכופים בשטח. החיסון מעניק לי ביטחון בעבודה, מאפשר לי להמשיך ולנהל את הפעילות השוטפת של החברה ואת שגרת העסקים היומיומית.

סיבה נוספת שבגללה בחרתי להתחסן, היא המשפחה. כסב לנכדים ולנינים, המשפחה מהווה עבורי עולם ומלואו, ומאחר שסכנות הנגיף ידועות, החיסון מעניק לי את הביטחון והרגשה של מעט יציבות אחרי שנה כה מתעתעת. לסיכום, בזכות החיסון, ובמסגרת המגבלות הקיימות, אני מצליח לשמחתי לשמור על איזון הגיוני בין חיי הנפש, המשפחה ועסקי החברה".