רינת קליין, מנכ"לית 'סלוצקי אפיקי תקשורת' ועורכת ראשית של ערוץ הוט 8, הגשימה חלום אישי והוציאה לפועל פרויקט שעליו חלמה שנים. מדובר בסדרה בת שלושה פרקים אותה מובילים הזמר עברי לידר ופרופ' יורם יובל, שיצאו למסע בעקבות הלב השבור. השניים עברו בין מדענים וזמרים במטרה לשפוך אור על תופעת הלב השבור וחשפו את סיפורי הפרידה מאוחרי השירים המוכרים. קליין עצמה יצאה לשטח וביימה את הסדרה שתעלה השבוע בהוט 8. 

גמזו רץ את תל אביב
בשישי בבוקר, בגשם שוטף, הוזנק 'מרתון סמסונג תל-אביב' שנערך השנה במתכונת דיגיטלית, ובהשתתפות למעלה מ-20,000 רצים. בשונה משנים קודמות ובשל מגבלות הקורונה, הזנקת הרצים על ידי ראש העיר המארחת - רון חולדאי, וסמנכ"ל השיווק של סמסונג - רונן סלם, התקיימה באמצעות האפליקציה הייעודית של המרתון. חרף כל המגבלות והקשיים המרתון יצא לדרך בזכות שיתוף הפעולה בין עיריית תל אביב - יפו וחברת ההפקה "כפיים". בין הרצים ניתן היה למצוא את פרופסור רוני גמזו - מנהל בית החולים איכילוב, שהיה גם פרויקטור הקורונה, את משה בר סימן-טוב - מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, את יואב צוקר - סמנכ"ל חדשנות ואקוסיסיטם בחברת נטורל אינטלג'נס, וכן שגרירים ונציגים ישראלים מכל העולם שהשתתפו במרתון הדיגטלי בסיוע של משרד התיירות ומנהלת 'עיר עולם ותיירות'.

רוני גמזו  (צילום: באדיבות חברת כפיים ומרתון סמסונג תל אביב)
רוני גמזו  (צילום: באדיבות חברת כפיים ומרתון סמסונג תל אביב)

משה בר סימן טוב  (צילום: באדיבות חברת כפיים ומרתון סמסונג תל אביב)
משה בר סימן טוב  (צילום: באדיבות חברת כפיים ומרתון סמסונג תל אביב)

השגריר מתקבל ומצייץ 
 מוחמד אל-חאג'ה - השגריר הראשון של איחוד אמירויות בישראל, החל לתחזק חשבון טוויטר ומיד זכה לקבלת פנים דיגיטלית חמה. אל חאג'ה צייץ בשישי האחרון: "אני נרגש לקבל 22,000 עוקבים תוך 48 שעות. זהו מסר חזק של נורמליזציה בין איחוד האמירויות הערביות לישראל. אנו זקוקים ליותר דיאלוג, יותר למידה ויותר מעורבות. כך אנו בונים שלום חם. תודה על קבלת הפנים לטוויטר. שבת שלווה ונינוחה לכולם. שבת שלום".

אל חאג'ה (צילום: צילום מסך)
אל חאג'ה (צילום: צילום מסך)

על הסט עם משקפיים

באולמי 'אווניו' שבאיירפורט-סיטי, נערכו בשבוע שעבר צילומי הקיץ של מותג המשקפיים 'קרולינה למקה ברלין'. הפרזנטורים של המותג, בר רפאלי ואסי עזר, התייצבו על הסט שם פגשו את אורן בר-גיל שותף וסמנכ"ל קבוצת קרולינה למקה. הצילומים לקולקציית הקיץ של משקפי השמש, החלו רק לאחר שכל הצוות על הסט כולו, בלי יוצא מן הכלל, עבר בדיקת קורונה בכניסה עם תוצאות מיידיות.

בר רפאלי, אורן בר גיל ואסי עזר  (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי, אורן בר גיל ואסי עזר  (צילום: רפי דלויה)

פלס בחמש שניות
בתחילת משבר הקורונה, הוציא משרד הבריאות הודעה כי יש לשטוף את הידיים במשך 40 עד 60 שניות, אולם מעטים בציבור מקפידים לעשות זאת. לשם כך פיתחה קבוצת ד"ר פישר את מדקס (Medex) - אל סבון אקטיבי ייחודי בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות בלבד. מכיוון שהקורונה עוד לא מאחורינו, גוייסה לקמפיין טלוויזיוני חדש בנושא קרן פלס, הפרזנטורית של החברה.

קרן פלס (צילום: תום אבימור)
קרן פלס (צילום: תום אבימור)

נפלאות סופהשבוע 

>חמישי האחרון, הרצליה פיתוח. ביתם של רמי ורונית שבירו לבש חג לרגל יום הולדתה של רונית. הבית כולו עוטר בסידורי פרחים מרהיבים וקומת המרתף עוצבה כדיסקוטק משנות ה-70. המוזמנים נהנו מהופעה חיה של שלישית 'מה קשור' וקייטרינג מפנק ומושקע במיוחד.

רונית שבירו (צילום: אסף גולן)
רונית שבירו (צילום: אסף גולן)

>חברי אגודת הידידים של מרכז פרס לשלום, בראשות מנהלת האגודה יונה ברטל, נהנו מסדנת בישול מקוונת עם השפית נוף עתמאנה. 

בכירים מתחסנים | תומר רייזברג מנכ"ל מגנוליה

תומר רייזברג (צילום: יחצ)
תומר רייזברג (צילום: יחצ)

"זכות האדם על גופו היא זכות קדושה. גם זכות החיים היא קדושה, שלי, שלך, שלנו. מחלת הקורונה יצרה ליקוי מאורות עולמי, שכמותו לא נראה עשרות שנים. חיים של מיליוני אנשים נגדעו ושל מאות מיליונים השתבשו בצורה כזו שייקח להם מהלך של חיים שלמים לתקן את מה שעברו.

המדע, מאז ומעולם היה פורץ דרך. כאשר קופרניקוס אמר שכדור הארץ מסתובב סביב השמש כמעט והוציאו אותו להורג. שהיה ליקוי חמה והיום הפך לילה, אמרו שהאלים כועסים. ושגילו את קרני הרנטגן חשבו שמדובר במעשה כשפים. מדע החיסונים קיים זמן רב וללא ספק, הקצב של העידן בו אנו חיים יכול לסחרר ראשים ובצדק לגרום לנו לא להאמין שאכן לא מדובר במעשה כשפים. אינני מאמין בכפיה, כלל ידוע הוא שהרשות נתונה. לכו להתחסן. זה פשוט הדבר הנכון לעשות".