בשלישי בבוקר קיימה חוה זינגבוים אירוע השקה מקוון במסגרתו השיקה את סדרת New Essential החדשה. הסדרה פותחה בהתאם לשינויים, ההרגלים והאתגרים המאפיינים את העידן החדש בו אנו חיים. במהלך האירוע חשפה זינגבוים, לצד בתה הבכורה ומנהלת חטיבת ההדרכה של החברה, בת אל גרוס זינגבוים, את המוצר הראשון בסדרה – סרום בשם Anti Poluttoin  שבאמצעות פיתוח טכנולוגי מדמה את פעולתו הטבעית של ויטמין ה-D על העור ומספק הגנה מפני קרינת האור הכחול ושלל גורמים מזהמים נוספים. זינגבוים שיתפה בהשקה אודות האתגרים בתהליך הפיתוח הייחודי בצל הסגרים. 

פינס וחנות התיאטרון הראשונה 

דווקא בתקופה מאתגרת זו, שבה עולם התרבות משותק כשנה, מרחיב תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, את פעילותו ופותח חנות מקוונת. בחנות יימכרו פריטים שונים, דוגמת חולצות עם סלוגנים של הצגות, חולצות עם חתימות של שחקנים, אקססוריז ייחודיים ופריטים לאספנים מהצגות התיאטרון.

בין הפריטים לאספנים שיימכרו ניתן למצוא שמלות שהשחקניות לבשו בהצגות שונות כמו השמלה של נינט טייב אותה לבשה במחזמר "אביב מתעורר"; שמלתה של מגי אזרזר בהצגה "אנשים, מקומות ודברים"; השמלה של אגם רודברג במחזה הישראלי "לילה אחד, מרקוביץ'", ועוד ועוד. פתיחת החנות נעשית כחלק מהפעילויות שהתיאטרון מקיים במהלך השנה, לכבוד שנת ה-40 שלו.

ציפי פינס, מנהלת תיאטרון בית ליסין סיפרה כי היא שמחה לפתוח את החנות המקוונת הראשונה בתיאטרון הישראלי ולהציב בקדמת הבמה את עבודתם של מעצבי התלבושות. התיאטרון הודיע כי עשרה אחוזים מן מההכנסות יועברו לטובת הספרייה המרכזית לעיוורים ובעלי לקויות ראיה, לצורך מימון של כתיבת תסריטי הנגשה לעיוורים.

ציפי פינס (צילום: איתן טל)
ציפי פינס (צילום: איתן טל)

החגיגה האיטלקית של שוסטר
חברת הקנאביס IMC הפועלת בישראל ובאירופה, נרשמה השבוע למסחר בנאסד"ק לפי שווי של כ-315 מיליון דולר. IMC השלימה הליך רישום כפול והיא חברת הקנאביס הישראלית הראשונה להיסחר בארה"ב לצד מסחר בבורסת ה-CSE בקנדה. הרישום למסחר יסייע ל-IMC להמשיך ביישום אסטרטגיית הרכישות כאמצעי נוסף להאצת הצמיחה ולהרחבת הפעילות בשוק הקנאביס הרפואי ובשוק הקנאביס לפנאי. 

את האירוע החגיגי ציינו אורן שוסטר מנכ"ל IMC ועובדי החברה , במשרדי החברה בגליל ים,  בארוחת ערב איטלקית אותנטית אותה בישל זוכה העונה החמישית של מאסטר שף, מסימיליאנו די מטאו.

אורן שוסטר ומסימיליאנו די מטאו  (צילום: אהרון גדליה)
אורן שוסטר ומסימיליאנו די מטאו  (צילום: אהרון גדליה)

מצולמים עם המנכ"לית
בשני בערב אירחה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט, השקה מצומצמת לעונה החדשה של הסדרה 'מצולמים 2'. באירוע ההשקה שנערך ב'ריברסייד' בתל אביב נכחו כוכבי הסדרה: שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך, המגלמים ב"מצולמים" שש דמויות מתוסרטות, שמצלמות את עצמן בצילום עצמי בשלל סיטואציות קומיות ומרגשות. עוד הגיעו: רם לנדס - בעלי 'קודה' והיוצר של מצולמים; עמי טיר - העורך הראשי; נדב חנין - סמנכ"ל תוכן וחדשנות של הוט, וכוכבים נוספים שהצטרפו לעונה החדשה, ביניהם  נועה קולר, גברי בנאי, קובי פרג', ג'ייד דייכס וויקס ועוד.

אסי ישראלוף, טל גרנות-גולדשטיין, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי (צילום: רפי דלויה HOT)
אסי ישראלוף, טל גרנות-גולדשטיין, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי (צילום: רפי דלויה HOT)

החדשים של ניקולטי
מותג הרהיטים האיטלקי "ניקולטי" התחדש החודש בשני סניפים חדשים, בקרית אתא ובירושלים. מי שהופקד על עיצוב הקונספט של אולמות התצוגה הוא המעצב האיטלקי ז'אנקארלו ניקולטי, שהגיע לארץ באופן מיוחד לאחר שקיבל אישור מועדת חריגים. רפאל עובדיה בעלי הרשת אירח את ביקור העבודה של פרנקו שכלל גם טיול בצפון הארץ. 

 רפאל עובדיה וז'אן פרנקו (צילום: באדיבות ניקולטי)
 רפאל עובדיה וז'אן פרנקו (צילום: באדיבות ניקולטי)

אוזנה פותח

חברי הנהלת חברת ACE פתחו בשני האחרון את המסחר בתל-אביב, לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך. רשת החנויות שמפעילה החברה מספקת מוצרים מגוונים הקשורים בתחזוקה ושדרוג הבית, החצר והרכב. לחברה 34 חנויות ושלושה אתרי אונליין בהם נמכרים שלושת מותגיה ACE, AUTODEPOT, ו- ACE ELECTRIC.

 החברה מעסיקה כאלף עובדים ומובילה עם מועדון לקוחות המונה למעלה מ-900 אלף חברים.  מניית החברה צפויה להיסחר בתחילת אפריל 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות ותיכנס למדדי הבורסה: ת"א צמיחה ות"א רימון. פתחו את המסחר:  אורי עינן, יו"ר ACE; איציק אוזנה, מנכ"ל ACE; דוד מור, סמנכ"ל כספים בחברה וחני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.

אורי עינן, איציק אוזנה, דוד מור וחני שטרית-בך (צילום: יח''צ הבורסה לניירות ערך)
אורי עינן, איציק אוזנה, דוד מור וחני שטרית-בך (צילום: יח''צ הבורסה לניירות ערך)

פנטזיה ונציאנית בפתח תקווה 

תערוכת הצילומים "פנטזיה ונציאנית" של אומן הצילום סיון פרג', נפתחה השבוע בהיכל התרבות בפתח-תקווה. בעוד קרנבל המסכות המפורסם של העיר ונציה בוטל השנה בשל מגפת הקורונה, השיקו פרג' וראש עיריית פתח-תקווה רמי גרינברג, את תערוכת הצילומים שצולמו בפילים ושקופיות ללא עיבודים דיגיטאליים. בתערוכה מוצגות 45 תמונות מלאות בצבע ואווירה.

רמי גרינברג וסיון פרג' (צילום: באדיבות סטודיו פרג')
רמי גרינברג וסיון פרג' (צילום: באדיבות סטודיו פרג')