המסיבה הגדולה שתוכננה לאשת העסקים תמי מוזס לרגל יום הולדתה העגול בשנה שעברה, נדחתה בשל הקורונה. בדיוק שנה אחרי - בני משפחתה וחבריה של מוזס התכנסו בסוף השבוע לחגוג לה את יום ההולדת האבוד. על הבמה עשו שמח: עומר אדם ועינת שרוף. 

הסופרניות חוזרות
בחזרה לשגרה של קולטורה. התרגשות גדולה נרשמה לקראת סוף השבוע, כאשר על במת האופרה הישראלית עלה המופע "הסופרניות" – שבמסגרתו מבצעות סולניות האופרה, בליווי תזמורת האופרה, להיטים גדולים מהאופרות האהובות. הגיעו להאזין בשמחה לאחר הפוגה ארוכה: חתן שמחת החזרה לשגרה של עולם התרבות - שר התרבות והספורט חילי טרופר, טובה וסמי סגול, לינדה ויצחק סגול, ענבר ומריוס נכט ואימו אנטה נכט, ג׳ניס ודני גילרמן, עליזה יפו, רז פרוייליך - מנכ"ל משרד התרבות, יעל ורון חולדאי, טליה וגד זאבי, יהודה זיסאפל, פנינה דבורין ועוד. הבאים התקבלו בחום על ידי צח גרניט – מנכ"ל האופרה.

רון חולדאי וצח גרניט (צילום: יוסי צבקר)
רון חולדאי וצח גרניט (צילום: יוסי צבקר)

ענבר ומריוס נכט (צילום: ערן בארי)
ענבר ומריוס נכט (צילום: ערן בארי)

רז ואלעזרא על הסט
 ליאור רז, כוכב הסדרה פאודה, הצטלם לפרסומת חדשה של חברת הרכב אלבר, מקבוצת אלעזרא. במסגרת הצילומים השתתף רז בסצנות אקשן שכללו: חשיפה ראשונה בישראל של רכב האטלס היוקרתי מבית פולקסווגן, חטיפת דיקטטור באמצעות מסוק, גניבת מזוודה עם אורניום (לא יצא לנו לבדוק אם מועשר או לא), ופעלולים שהשחקן התעקש לבצע בעצמו. על הסט נכח אורן אלעזרא - מנכ"ל אלבר.

אורן אלעזרא וליאור רז  (צילום: ניר פקין)
אורן אלעזרא וליאור רז  (צילום: ניר פקין)

קלינשטיין זמר נודד
רשת הריהוט 'ביתילי', השיקה את קולקציית האביב החדשה, ברוח התקופה, עם הופעות מצומצמות של הזמר והיוצר רמי קליינשטיין, שכללה את מיטב שיריו בגרסאות פסנתר אינטימיות. בשל מגבלות ההתקהלות, קליינשטיין הופיע בשש מהחנויות המובילות ברשת, כשאת הבמה החליף סלון מעוצב שנדד בין הסניפים.

בהופעה שנערכה בסניף הדגל של הרשת בראשל"צ בפני 40 אדריכלים, נכחו עופר איתני מבעלי הרשת, ומנכ"ל קבוצת כרמל גרופ, והוריו חיים ואורה איתני, מייסדי הרשת, להם הקדיש קליינשטיין את השיר "שתישאר צעיר לנצח".

עופר איתני והוריו אורנה וחיים  (צילום: לנס הפקות)
עופר איתני והוריו אורנה וחיים  (צילום: לנס הפקות)

מעודדות לקידום

בכנס מקוון לעידוד וקידום נשים בעולמות הקריירה, שיזמו eBay ו Wize בשיתוף עם עמותת itworks, צפו למעלה מ – 500  משתתפות. המשתתפות נחשפו לשורה של תכנים שנוגעים לקידומן התעסוקתי, כולל דרכים למציאת העבודה הנכונה, כיצד מנהלים נטוורקינג בעידן הקורונה, הקמה וניהול פרופיל אפקטיבי בלינקדין ועוד. 

נפגשו במקוון: ליזו גילינסקי מובילת יוזמת women at eBay  בישראל; יפעת ברון מנכ"לית עמותת itworks ; אסתר ברק-לנדס נשיאת עמותתProwomen משקיעת הון סיכון ודירקטורית בחברות; נעמה גלעדי חברת ועד מנהל של itworks סמנכ"לית קשרי-חוץ ואחריות תאגידית ב'פרוקטר אנד גמבל'; ושירה ויינברג-הראל מייסדת שותפה בארגון  .  Lead with

ליזו גילינסקי ויפעת ברון (צילום: איציק שוקל,ליאת מנדל)
ליזו גילינסקי ויפעת ברון (צילום: איציק שוקל,ליאת מנדל)

צים לאיחוד הצלה

חברת "צים אורבן לייף" בבעלות רני צים, סייעה לארגון 'איחוד הצלה' להקים מוקד פעילות אזורי במרכז המסחרי של 'צים אורבן לייף' בכפר קאסם. החברה משקיעה במיזם במטרה להרחיב את פעילות אנשי הרפואה המתנדבים של 'איחוד הצלה' בעיר הערבית. בנוסף, הסיוע של צים אורבן לייף, יאפשר הקמת "בית מתנדב" שישמש מרכז הכשרה קהילתי, ומרכז הצטיידות רפואית עבור 'איחוד הצלה'.

מוקד הפעילות בכפר קאסם יהיה רק הסנונית הראשונה, שכן "צים אורבן לייף", בעיקר באמצעות מותג הבת לחברה הערבית - 'רשת מרכזי Seven', רואה עצמה בית לארגון ההצלה בכל ישוב שבו היא פועלת. נכון להיום פועלת הרשת בפריפריה היהודית והערבית וכן בשכונות מבוססות במרכז הארץ. בטקס ההשקה של המרכז החדש נכחו: רני צים, יו"ר 'צים אורבן לייף', ואלי ביר, נשיא 'איחוד הצלה'.

רני צים, אלי ביר (צילום: יחיאל גורפיין)
רני צים, אלי ביר (צילום: יחיאל גורפיין)

נפלאות סופהשבוע
>סטטיק ובן-אל הופיעו לצד אמן החושים ליאור סושרד בחגיגה של חברת ההייטק Melio, המעסיקה מעל ל- 220 עובדים, ולפני חודשיים הגיעה לשווי של 1.3 מיליארד דולר. מייסדי החברה אילן אטיאס, מתן בר, וזיו פז, אירחו את האירוע שהתקיים בפארק אריאל שרון באוויר הפתוח. העובדים צפו במופע בקונספט 'דרייב אין' כשהם מחולקים לקבוצות ברכביהם והחברה שכרה רכבים שישמשו את העובדים שאין ברשותם רכב פרטי. אוכל ושתיה עם אפשרות למנות כשרות או טבעוניות הוגשו עד לרכבי העובדים, כדי שלא תיווצר התקהלות בבר. בין הרכבים נפתח ערוץ ווקי-טוקי לתקשורת בין הקהל. 

אילן אטיאס, מתן בר, זיו פז (צילום: מיכאל תומרקין)
אילן אטיאס, מתן בר, זיו פז (צילום: מיכאל תומרקין)

>משה בר סימן-טוב שכיהן כמנכ"ל משרד הבריאות בתקופה המאתגרת של הקורונה מסמן גם הוא חזרה לשגרה ובילה במסעדת 'סטאיה' הירושלמית. בר סימן-טוב לא שכח לצלם לעוקביו בטוויטר את השלט בכניסה המבהיר שהכניסה למחוסנים בלבד.