בשעה שאתם עמדתם בפקקי חול המועד ביום חמישי האחרון, יזם ההיי-טק ד"ר אורי אלון, בעלי חברת תיווך הנדל"ן 'קומפאס', הגיע לוול-סטריט לטקס פתיחת המסחר בבורסה האמריקנית, וזאת לרגל הנפקת החברה בשווי של כ-9 מיליארד דולר. אלון הנרגש העלה פוסט שבו הודה לכל עובדי החברה שעבדו קשה, וראויים להרגיש גאווה ולתודה, עם ציון הדרך המשמעותי בחייה של החברה. 

ברק לילדים ביוזמת יד ושם
עם פתיחת השבוע שבמהלכו מציינים את יום השואה, העלתה אסתר ברק-לנדס, יזמית ומשקיעת הון סיכון, לעמוד הפייסבוק שלה המלצת צפייה. ברק-לנדס, בתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרון ברק, כתבה: 'יד ושם' עושים עבודת קודש להעברת מורשת השואה. הכינו סרטונים לילדים על ניצולי שואה. אבא שלי, ניצול שואה, אשר מי כמוני יודעת כמה דמותו עוצבה בצל סיפורו הקשה והמרגש. על אנשים שהיו מוכנים לסכן את חייהם וחיי ילדיהם למען אנשים זרים שלא הכירו, בעלי דת אחרת, על טהרת האנושיות המדהימה שהייתה להם. על צלם אנוש וכמה קל לאבד אותו וכמה חשוב לשמור עליו. קל להבין איך נושא ״כבוד האדם״ הוא נר לרגלי אבא בצל הסיפור האישי שלו. ואולי רק משפחתו באמת יודעת כמה כבוד הוא נותן למושג ״כבוד האדם״, ועד כמה הוא מיישם בעצמו מושג זה לא רק במסגרת מערכת המשפט והכתיבה המשפטית שלו אלא ברמה היום יומית מול כל אדם ואדם באשר הוא. שווה להראות לילדי בית הספר. תודה ל'יד ושם' ולשירה פליקס על היוזמה החשובה".

אסתר ברק לנדס (צילום: שיר חסין)
אסתר ברק לנדס (צילום: שיר חסין)

אהרון ברק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אהרון ברק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אדוני כשר ביוון
באווירת כמעט פוסט קורונה, ועם הפנים לתכנון החופשה הבאה, השף מאיר אדוני משתף ברשת כי הוא שותף בפרויקט חדש ביוון. מדובר במסעדה במלון יוקרתי בחלקידיקי שם יגיש השף מטעמים ממטבח כשר. השקת המלון מיראג'יו, הממוקם על חוף פרטי בפלויורי, תתקיים עם הפתיחה הרשמית של עונת קיץ 2021, במהלך ימי חג השבועות. 

מאיר אדוני  (צילום: אמיר מנחם)
מאיר אדוני (צילום: אמיר מנחם)

שוורצברג בפרק ב'

דדי שוורצברג, מי שייסד בעבר את מותג 'עדיקה', מייסד כעת מותג חדש, מעבר לים, ומעדכן את חבריו בפייסבוק: "היה נחמד וזה, והקמנו לפני עשור מותג חמוד בשם עדיקה. עכשיו הגיע חלק ב' עם המותג החדש והמרענן שלנו, אבל הכי חשוב עם האנשים שהקימו איתי את עדיקה או שהצטרפו במהלך הדרך, שהם באמת הכי מוכשרים בעולם". שוורצברג יזם מותג חדש תחת השם Edikted שנועד להיות מותג אופנה בינלאומי חדש וטרנדי הפונה לדור ה-Z. 

המותג האינטרנטי החדש הוא פרי פיתוח של צוות מייסדי עדיקה, ובשלב זה לא ניתן לבצע הזמנות שלו לישראל. לדברי המייסדים השם Edikted מסמל את תרבות ה- ECOMMERCE ADDICTION האופיינית לתקופה, והפריטים באתר מתכתבים עם הטרנדים הכי חמים ברשתות החברתיות ומסלולי האופנה. 

דדי שוורצברג (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
דדי שוורצברג (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

נסרין בסלוני

 חברת "צים אורבן לייף", בניהולו של רני צים, השיקה לאחרונה סניף מרכזי של מותג הרהיטים הטורקי "סלוני". הסניף החדש משתרע על פני 800 מ"ר, במרכז המסחרי של צים, בנוף הגליל. מדובר במותג ריהוט טורקי, אשר משווק באמצעות 234 סניפים ברחבי העולם, המציע למכירה  חדרי אוכל, סלונים, חדרי שינה ושידות.

אל טקס ההשקה, שהתקיים על-פי כללי התו הירוק, הגיעו: בני חליף, סמנכ"ל נכסים ושיווק של צים אורבן לייף; מת'קאל חלבי, בעלים וזכיין ראשי של "סלוני" בישראל; זועבי אשרף, זכיין של החנות "סלוני" בצים אורבן; רונן פלוט, ראש העיר נוף הגליל; עלי סאלם, ראש העיר נצרת; וחאלד דרוויש מנהל המתחם של צים ועוד. מי שהפתיעה בנוכחותה והגיעה להשתתף בשמחה הייתה הזמרת נסרין קדרי, חברה של בעלי הרשת, ולקוחה ותיקה.

חאלד דרוויש, בני חליף ונסרין קדרי (צילום: לואי זועבי)
חאלד דרוויש, בני חליף ונסרין קדרי (צילום: לואי זועבי)

נפלאות החג 

>איש העסקים אבנר קז, מבעלי חברת 'מאיר' המייבאת לישראל את רכבי וולוו, בילה את החג בדוחא בירת קטאר. קז שרכש לאחרונה חלק מקבוצת מרוצים אמריקאית AMERICAN RACING  נמצא במקום עם הקבוצה, במסגרת פתיחת עונת המרוצים. 

אבנר קז (צילום: אביב חופי)
אבנר קז (צילום: אביב חופי)

>נגה ארז, זמרת האינדי הישראלית העולה, השיקה בסוף השבוע את אלבומה החדש KIDS בהופעת לייב סטרימינג מושקעת עולמית. ארז זוכה להצלחה בינלאומית וכבר קטפה מחמאות מהזמרת המפורסמת בילי אייליש. במקביל לעבודה על אלבומה כתבה ארז בשנה האחרונה, שיר נושא להובלת קמפיין, לפרויקט נדל"ן בשימושים מעורבים, שמקימות חברת הנדל"ן אזורים ומגדל ביטוח.  הפרויקט יוקם על הקרקע שעליה עמד מפעל השוקולד המיתולוגי של 'עלית', בכניסה לרמת גן, ובצמוד למתחם הבורסה. השיר נושא את שם הפרויקט -  EXCHANGE והוא נכתב יחד עם היוצר אורי רוסו.

נגה ארז (צילום: מעיין ריינס)
נגה ארז (צילום: מעיין ריינס)

>אריאל פרדו, בעל השליטה בחברת גיבוי אחזקות, וארוסתו השחקנית דנה פרידר, בילו את החג ביעד הנוצץ סנט בארט'ס.