1. הפרזנטורית צוקרברג

חברת 'סודהסטרים', מותג המים המבעבעים, השיקה אתמול (ג'), לרגל יום כדור הארץ, שיחול בעוד יומיים, קמפיין סביבתי תחת הכותרת: Don't just Share, Care". הקמפיין הוא בכיכובה של אשת העסקים רנדי צוקרברג - אחותו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג. במסגרת הקמפיין קוראת צוקרברג לצופים שלא להסתפק בדאגה עבור כדור הארץ רק בגבולות הרשתות החברתיות, אלא  לנקוט בצעדים אמיתיים. היא מציגה  את האתר החדש שהקימה סודהסטרים, המאפשר לאנשים לראות כיצד שינויים קטנים באורח ובשגרת חייהם, יכולים להביא לתמורות גדולות בתחום השמירה על איכות הסביבה. כמו כן היא מכריזה על שורה של התחייבויות סביבתיות לשנת 2021.

רנדי צוקרברג (צילום:   באדיבות סודהסטרים)
רנדי צוקרברג (צילום: באדיבות סודהסטרים)

2. טרי טרי מקופלר

לאחר שנתיים של פיתוח, השיקה בשלישי הנהלת סופר-פארם את רשת Daily's. מדובר בקונספט חדש כולל לראשונה שילוב של מזון טרי ואיכותי, תחת השם DAILY'S בשילוב עם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. 

באירוע שנערך בסניף הראשון, במתחם הבורסה ברמת גן השתתפו: ליאון קופלר- בעלי רשת סופר-פארם, ניצן לביא- מנכ"ל רשת סופר-פארם, דני לוזון- משנה למנכ"ל ועמוס אפל- יועץ הקולינרי של הרשת בעלי המסעדה רביבה וסיליה.

ליאון קופלר, דני לוזון, עמוס אפל וניצן לביא (צילום: חן גלילי)
ליאון קופלר, דני לוזון, עמוס אפל וניצן לביא (צילום: חן גלילי)

3. בפאב של בר

ז'ק בר - יו"ר ומנכ"ל טמפו משקאות; יואש בן אליעזר - משנה למנכ"ל טמפו משקאות; ואורי אלדר - מנהל השיווק של מותג הבירה 'גולדסטאר', השיקו בשני האחרון את הפאב המקצועי של "גולדסטאר". עלות ההשקעה בפאב החדש מוערכת בכשני מיליון שקלים. במהלך האירוע שהתקיים בפאב החדש, הממוקם במפעל טמפו בנתניה, נחשפה בירה במהדורה מוגבלת של המותג, תחת השם: גולדסטאר  WILD BATCH.

ז'ק בר ויואש בן אליעזר (צילום: רפי דלויה)
ז'ק בר ויואש בן אליעזר (צילום: רפי דלויה)

4. בר-דוד בין המטוסים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ערך בשני סיור מיוחד במפעלי התעשייה האווירית, בליווי מזכיר ארגון עובדי התעשייה האווירית, יאיר כץ. בר דוד קיבל סקירה רחבה ממנכ"ל החברה בועז לוי ומהצוות המקצועי, בין היתר, על פרויקטים בתחום החלל, מטוסים ללא טייס, והסבת מטוסי נוסעים למטוסי מטען. כמו כן, הצוות סייר בקו ייצור מטוס המנהלים G280.

התלוו לסיור: מנכ"ל ההסתדרות וראש מטה היו"ר - עו"ד אופיר אלקלעי; מ"מ יו"ר ההסתדרות - רועי יעקב; המשנה למזכיר ארגון העובדים - אליעזר נגר; יו"ר מועצת העובדים - אילן אטל; משנה למנכ"ל תע"א - אייל יוניאן; וסמנכ"ל ההון האנושי בתע"א - ברק שטרוזברג.

בהמשך, נפגש יו"ר ההסתדרות בר-דוד, עם נציגות מועצת העובדים וקיבל סקירה על פעילותם. 

ארנון בר-דוד (צילום: מוריס טהר)
ארנון בר-דוד (צילום: מוריס טהר)

5. הקיץ של הילפיגר

קבוצת האופנה 'פקטורי 54' השיקה בשלישי בבוקר את קולקציית אביב-קיץ החדשה של המעצב האמריקני טומי הילפיגר (TOMMY HILFIGER.). 

ההשקה הקייצית נערכה בחנות הדגל של המותג בקניון רמת-אביב. רשמו נוכחות: דור אירני - מבעלי קבוצת פקטורי 54, רפאל ארט - מנהל המותג בארץ, שחקן הכדורסל עומרי כספי עם אשתו שני; מלי לוי, המוסיקאים שחר סאול ועדן מאירי, ונועם בוהדנה.

דור אירני, שני ועמרי כספי (צילום: ערן לם)
דור אירני, שני ועמרי כספי (צילום: ערן לם)

6. אדידס ממחזרת סלוגן 

חברת adidas העולמית הכריזה השבוע על השקת קמפיין גלובלי חדש וחזרה לסלוגן המיתולוגי של המותג משנת 2004: Impossible Is Nothing. חטיבת השיווק של המותג בישראל, בראשות תומר כהן, סמנכ"ל השיווק של אדידס ישראל, קיימה לכבוד העניין אירוע השקה מקומי. במהלך האירוע נחשפו המוזמנים לקמפיין החדש בכיכובם של ביונסה, שחקן הכדורגל פול פוגבה, הגיימר העולמי "נינג'ה", והיזם הסביבתי סיריל גוסטצ' - מייסד ארגון Parley העולמי. לאחר מכן הציג עדן שמואלי, מנהל השיווק של אדידס בישראל, את הקמפיין המקומי המקביל בכיכובם של ספורטאי העל לינוי אשרם, פיטר פלצ'יק וביטי דויטש שיעלה בשלטי חוצות ברחבי הארץ. מי שחתמה את האירוע הייתה החותרת הפראלימפית מורן סמואל. סמואל זכתה בשבוע שעבר במדליית הכסף באליפות אירופה ועתידה לטוס לייצג את ישראל במשחקים הפראלימפיים שייערכו בטוקיו בקיץ הקרוב. במהלך האירוע שנערך במתחם 'וילה דלאל' של דושי לייטרסדורף, שיתפה סמואל את הבאים בסיפורה האישי מעורר ההשראה והסבירה מה משמעות הביטוי Impossible Is Nothing עבורה.

 תומר כהן, עדן שמואלי, מורן סמואל ודושי לייטרסדורף (צילום: יח''צ)
תומר כהן, עדן שמואלי, מורן סמואל ודושי לייטרסדורף (צילום: יח''צ)

7. תפסו ג'וב

חברת הטכנולוגיה סולוטו (Soluto) הודיעה על מינויה של מירב אורן למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי של חברת האם אשוריון בישראל. תומר דביר, מייסד החברה והמנכ״ל היוצא, יכהן כסמנכ״ל בכיר בחברת האם אשוריון (Asurion), וימשיך להתמקד בתחומי חדשנות, שיתופי פעולה אסטרטגיים, ומיזוגים ורכישות, עם ההנהלה הבכירה של אשוריון.

מירב אורן  (צילום: נוי ערקובי)
מירב אורן (צילום: נוי ערקובי)

שלוש סמנכ"ליות מונו להנהלת היוניקורן הישראלי Melio, המספק פלטפורמת תשלומים דיגיטליים בין עסקים בארה"ב. החברה רשמה צמיחה חדה בתקופת הקורונה כאשר הקלה על עסקים רבים לקבל ולהעביר כספים למרות הסגרים והמגבלות ובשל כך נמצאת בתהליך של התרחבות והכפלת מצבת העובדים שמונה כיום 260 איש בישראל ובעולם. מליו הוקמה על ידי היזמים מתן בר, זיו פז ואילן אטיאס והגיעה לפני חודשיים לשווי של 1.3 מיליארד דולר.

שלוש הסמנכ"ליות החדשות הן לנה לויברג שמונתה לסמנכ"לית כספים; דפנה ברקת שמונתה לסמנכ"לית שירות לקוחות; ומתנה צורף שמונתה לסמנכ"לית סיכונים ותאימות.