עולם האופנה הוכה בתדהמה בעקבות מותו של מעצב האופנה הישראלי המצליח בעולם - אלבר אלבז, מנגיף הקורונה. בין המספידים ברשת ריגשו במיוחד דברים ששיתפה מעצבת שמלות הכלה ליהי הוד, שזוכה גם היא להצלחה בינלאומית: "בדיוק לפני שנתיים, יום שישי בשעה 16:00, הטלפון שלי צלצל בשיחת וואטסאפ. על המסך היה כתוב  Alber Elbaz. עניתי בהיסוס, והקול הנעים שלך, מדבר עברית במבטא צרפתי מעודן היה מעבר לקו. הצגת את עצמך, כאילו שהיית צריך. 

אמרת לי שהבת של החבר הכי טוב שלך מתחתנת בפריז, ושחשבת שתעצב לה את שמלת הכלה שלה, אבל היא רצתה רק את שמלת ״סופיה״ שלי, ושאין לך ברירה אלא למלא אחר מבוקשה ולקנות לה את שמלת "סופיה" ממני כמתנה לחתונה. השמלה עולה המון כסף ביורו וביקשת ממני שלא לעשות לך הנחת ״סלב״ ולקחת מחיר מלא כי אתה יודע כמה קשה זה להיות בעל עסק בישראל. ואז, יצא לנו לדבר שעתיים. על פריז, על שנקר, על החיים, על געגוע, על המשפחה שלך, על הורות, ואמהות ועבודה קשה. יכולתי לדבר איתך גם עשר שעות רצוף ורק הבכי של איה קטע את השיחה שלנו. ליווית את דבורה הכלה שלנו בכל המדידות וביקשת להיות חלק מהתהליך שלה. איזה בנאדם מופלא שאתה. תודה על האפיזודה הקצרה והמהממת הזאת נוח על משכבך בשלום, ג׳נטלמן".

אל- חאג'ה ממליץ על פושקרנה
שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה, מתחזק חשבון טוויטר המונה כבר מעל 35,000 עוקבים. בראשון הוא עדכן את עוקביו שקיים את סעודת האיפטאר (הסעודה ששוברת מדי יום את צום הרמאדאן) במסעדת 'טנדורי' של רינה פושקרנה. אל-חאג'ה ציין כי פושקרנה היא מלכת האוכל ההודי של ישראל, דיווח שהאוכל היה מעדן, וברך את העוקבים בהאשטאג 'רמאדאן כרים'. 

מוחמד אל-חאג'ה ורינה פושקרנה (צילום: באדיבות שגרירות איחוד האמירויות בישראל)
מוחמד אל-חאג'ה ורינה פושקרנה (צילום: באדיבות שגרירות איחוד האמירויות בישראל)

גרינשפן על הבמה

ענקית הטכנולוגיה Priority Software ציינה את החזרה לשגרה בכנס שותפים  והופעה של הזמר והיוצר רמי קליינשטיין. האירוע שהתקיים בסוף השבוע בבית השמחות בתל אביב החל במשקאות אפריטיף מרעננים ומינגלינג שנמשך אל תוך הערב והלילה לצד ארוחת ערב משובחת. לאורחים הוצגו תכניותיה של החברה לשנים הבאות על ידי המנכ"ל החדש, שגיב גרינשפן, וכן הוצגו היכולות הטכנולוגיות החדשניות של פריוריטי ביניהן סל הכלים שפריוריטי מציעה ללקוחותיה בעולמות הריטייל לאחר הרכישה של חברת אידאה. 

 במהלך הופעתו של קליינשטיין הפתיע גרינשפן את המוזמנים כאשר עלה לבמה והצטרף למופע על הקלידים לצד קלינשטיין ולהקתו עם השיר "בוא", אחת הקלסיקות המוכרות והאהובות של הזמר.

 שגיב גרינשפן מנכ״ל פריוריטי ורמי קליינשטיין (צילום: איה שמחה)
 שגיב גרינשפן מנכ״ל פריוריטי ורמי קליינשטיין (צילום: איה שמחה)

הפועלים בול 

בטקס שהתקיים בלשכת יו"ר בנק הפועלים - ראובן קרופיק, בהשתתפות מנכ"ל הבנק - דב קוטלר, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל - חזי צאיג, מנכ"ל בנק הדואר - דני גולדשטיין, ומנהל השירות הבולאי - אלחנן שפירא, הושק בול שהונפק על ידי השירות הבולאי במלאת 100 שנה להיווסדו של בנק הפועלים. 

 הבול, עוצב על ידי מעצבת הבולים, מירי ניסטור, ומביא לידי ביטוי את תרומת הבנק לפיתוחה של הארץ. נראים בו לוחות סולריים, שדה חסה, גורדי שחקים בתל-אביב, מחלף כבישים, התיישבות במצפה רמון, חקלאי בשדות קיבוץ נען, סניף בנק פועלים ישן ומניה היסטורית. 

דני גולדשטיין, ראובן קרופיק, דב קוטלר וחזי צאיג (צילום: אביב גוטליב)
דני גולדשטיין, ראובן קרופיק, דב קוטלר וחזי צאיג (צילום: אביב גוטליב)

יריית הפתיחה של דרייפוס
במפעל הפיס השיקו בראשון את חזרת עונת המופעים למנויי הפיס, עם הופעה חגיגית של עברי לידר לכ-600 מנויים, שנערכה באמפי וואהל שבגני יהושוע. מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס נפגש עם עברי לידר מאחורי הקלעים. על פי דרייפוס מדובר ביריית הפתיחה לקיץ מלא בהופעות למנויים, עם מיטב האמנים, בכל רחבי הארץ.

 עברי לידר בני דרייפוס (צילום: קובי אליהו)
 עברי לידר בני דרייפוס (צילום: קובי אליהו)

הפדרציה של דלויה

 בירושלים התקיימה לאחרונה האספה הכללית של הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו. השתתפו: נשיא הפדרציה סם בן שטרית, פרופ' אהרון ממן, יו"ר ועדת המלגות חתן פרס ישראל 2020, ד"ר יוסף ונונו, ח"כ לשעבר וראש עיריית קרית מלאכי. חברי הועד המנהל בחרו ביוסי דלויה  ליו"ר סניף הפדרציה בבאר שבע והנגב.  דלויה איש עסקים ,נולד במרוקו ועלה עם משפחתו בשנת 1962 לבאר שבע , יזם וחבר מועצת העיר באר שבע ,סגן ומ"מ יו"ר הקבלנים בנגב, כיהן שלוש קדנציות בתפקיד נשיא לשכת המסחר.

סם בן שארית ויוסי דלויה (צילום: רפי דלויה)
סם בן שארית ויוסי דלויה (צילום: רפי דלויה)