1. איש העסקים עופר נמרודי ציין בשלישי בערב את יום הולדתו, במסיבת ענק שנערכה בביתו המכונה 'הבית הלבן', ביישוב סביון. ההפקה המושקעת במיוחד כללה במה גדולה, תזמורת, והופעות של מרינה מקסימיליאן, שירי מימון, דניאלה לוגסי, קובי אפללו, ושלומי שבת. חתן השמחה נשא דברים. לקראת חצות, כאשר הרעש כבר הפריע לשכנים והוזמנה משטרה, המסיבה העליזה עברה לתוך הבית. בין החוגגים שהגיעו לברך נצפו: עופר קרז'נר, רמי ורונית שבירו, צבי ויליגר, אלפרד אקירוב, אל ששון וג'ורג'י אקירוב, ורד וברק רוזן, אורי לוין, עמוס ונוני מלכא, דוד ואורית אפרתי, עמוס ואירית לוזון, אלונה ברקת, ענבל ואיציק קרייס, לאה שנירר, רוני גמזו, עינת שרוף ועוד ועוד. 

שירי מימון (צילום: אביב חופי)
שירי מימון (צילום: אביב חופי)

עופר קרז'נר (צילום: אביב חופי)
עופר קרז'נר (צילום: אביב חופי)

צבי ויליגר (צילום: אביב חופי)
צבי ויליגר (צילום: אביב חופי)

אלונה ברקת (צילום: אביב חופי)
אלונה ברקת (צילום: אביב חופי)

ג'ורג'י אקירוב ואל ששון (צילום: אביב חופי)
ג'ורג'י אקירוב ואל ששון (צילום: אביב חופי)

איציק וענבל קרייס (צילום: אביב חופי)
איציק וענבל קרייס (צילום: אביב חופי)

2. אי שם במדבר בדרום הארץ נערכה מסיבת יום הולדתו ה-90 של המיליונר קובי אבן עזרא. על החלק הקולינרי של הערב הופקד השף מאיר אדוני שכן חתן השמחה אבן-עזרא, הוא, לאורך שנים, שותפו של אדוני בעסקי הקולינריה וגם מי שהשקיע תמך ומימן את מסעדת 'כתית' המיתולוגית. 

3.  בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, אירח ביחד עם רעייתו ענבל, מסיבת ענק לרגל יום הולדתו ה-40 במתחם ה'אקספו' בגני התערוכה בתל אביב. המוזמנים נהנו מהופעות של הזמרים אליעד ומשה פרץ. בין החוגגים: יוסי ומירית בניון, אלי אוחנה, ג'קי בן זקן, אבי ומאיה נמני, שחקני ומנהלי קבוצת בית"ר ירושלים ורבים נוספים. 

4. בני משפחה וחברים קרובים של איש העסקים פיני כהן (ממנהלי קרן התשתיות נוי) נפגשו בשלישי בערב במתחם 'חדר פרטי' בתל-אביב, שם נערכה מסיבה יוונית לציון יום הולדתו ה-70 של כהן. 

5. בביתם ביפו של לני לוונגרוב, ורעייתו האמנית אילנה גור, חגגו בשבת שעברה את יום הולדתו ה- 90 של לוונגרוב. לרגל האירוע המרגש הופק ספר זיכרונות המכיל סיפורים קצרים של ועל חתן השמחה תחת הכותרת "MEMORIES OF THE 90 YEARS YOUNG MEN.

בין המברכים שנהנו מקייטרינג מעשה ידיו של השף ארז קומרובסקי: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, יעל ורמי אונגר, טליה וגד זאבי, אהרון ואיה פוגל ועוד. 

לני לוונגרוב (צילום: צילום פרטי)
לני לוונגרוב (צילום: צילום פרטי)

אהרון ואיה פוגל (צילום: אביב חופי)
אהרון ואיה פוגל (צילום: אביב חופי)

6. בראשון האחרון התכנסו באצטדיון 'וונדה מטרופוליטנו', במדריד, חברי סגל קבוצת הכדורגל  אתלטיקו מדריד, על מנת לחגוג את הזכייה בתואר הנכסף - אליפות ספרד. כל כוכבי הקבוצה  והמנג׳ר האגדי שלה, דייגו סימאונה, התקבצו יחדיו להניף את גביע האליפות. מי שהצטרף בגאווה לחגיגות היה איש העסקים הישראלי עידן עופר, מבעלי הקבוצה. מדובר באליפות שהושגה במחזור האחרון של הליגה לאחר מאבק עיקש ובתום שנה מאתגרת של משחקים ללא קהל, בגלל מגפת הקורונה. בתוך האצטדיון הקולצ׳ונרוס קיבלו את גביע האליפות מנשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס. הקפטן קוקה הניף את הגביע מול יציעים בהם נכחו בני המשפחות של שחקני הקבוצה ושל מנהליה.  מלבדם, התייצבו באצטדיון גם ראש עירית מדריד, שר הספורט הספרדי, ובכירים בעולם הספורט. לאחר מכן המשיכו כולם למסיבה שהתרחשה בלאונג׳ של האיצטדיון, שם הופיע בפני השחקנים כוכב הפופ הספרדי לייבה.

עידן עופר, קוקה ובתיה עופר (צילום: גדי גרין)
עידן עופר, קוקה ובתיה עופר (צילום: גדי גרין)

7. איש העסקים המיליונר הטורקי, בראן סוזר, בעלי מותג ריץ-קרלטון באיסטנבול, ובן זוגה של הדוגמנית הישראלית ניבר מדר, מבלה בימים אלו בניו יורק. סוזר הגיע לבקר את השחקן רוברט דה נירו בביתו, ואיחל לו החלמה מהירה לאחר שחרורו מבית החולים. השניים אמורים לפתוח ביחד סניף של מסעדת 'נובו' במלון ריץ-קרלטון באיסטנבול בקרוב. 

רוברט דה נירו (צילום: רויטרס)
רוברט דה נירו (צילום: רויטרס)

8. עם שוך הקרבות ביום שישי, הגיעה העת לשמחה ולחגיגת אהבות. הלאונג' מציג פתיחה מרשימה של עונת החתונות: דנה ואורן רוזנבליט-  בעלי ״נמרוד גרופ״, השיאו את בנם תום, עם בחירת ליבו הדר, במלון 'אנסה' המפואר בקפריסין. החתן משמש כמנהל השיווק של 'נמרוד' והכלה היא תקציבאית במקאן-אריקסון. מאה בני משפחה וחברים קרובים הוטסו, הוזמנו להתארח במלון, ונהנו מארוחות משותפות ומחופה אל מול שקיעה. 

אורן, הדר, תום ודנה רוזנבליט (צילום: ניקולאסארטמי)
אורן, הדר, תום ודנה רוזנבליט (צילום: ניקולאסארטמי)

>איש העסקים אראל מרגלית התרגש לשאת לראשונה בתואר 'אבי הכלה' – עם נישואיה של בתו עדן, לבחיר ליבה דן, בחתונה שנערכה בעמוקה בגליל, באזור שבו למדו, הכירו והתאהבו. 

>יגאל אהובי ליווה את בנו, יואב, לחופה, עם בחירת ליבו תמרה, בבית הכנסת הגדול בתל אביב. את החופה ערך הרב יעקב גלויברמן. הגיע לברך: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי.  

>סמסו מזל טוב גם לקובי לפידות  ודלית ויכסלבאום שנישאו בסוף השבוע שעבר ושהו גם הם במלון אנסה בקפריסין. התרגשו במיוחד: הוריו של החתן גילה ועמי לפידות, ואחותה התאומה של הכלה – שרון כידון.

>במתחם האירועים ״גבריאל״ בצומת בית עובד, נערכה בראשון בערב חתונתם של ישי לקס ובחירת לבו חנה, בתו של הרב יעקב איפרגן המכונה  ״הרנטגן״ מנתיבות. בין האח״מים שנכחו באירוע נצפה איש העסקים היהודי- ארגנטינאי אדוארדו אלשטיין.

אדוארדו אלשטיין ויעקב איפרגן (צילום: צבי תקשורת)
אדוארדו אלשטיין ויעקב איפרגן (צילום: צבי תקשורת)

>בשני בערב נערכה חתונת בתו של שר הפנים הנגב והגליל אריה דרעי ב'איירפורט סיטי'. בין המברכים הרבים בהם שרים, חברי כנסת ורבנים, היה גם יו"ר הסוכנות היהודית והמועמד לנשיאות יצחק בוז'י הרצוג, שהגיע לשמחה יחד עם רעייתו מיכל.