עובדי "מיקרוסופט ישראל - מחקר ופיתוח" חגגו בראשון בערב 30 שנים להקמת מרכז המחקר והפיתוח בארץ של ענקית התוכנה הבינלאומית, במסיבה גדולה שנערכה בגני התערוכה. מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל הוקם עוד בשנת 1991, היה מרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב, וכיום הוא אחד משלושת המרכזים האסטרטגיים של מיקרוסופט העולמית. המרכז בישראל מוביל פיתוח של חלק ניכר ממוצרי הליבה של מיקרוסופט העולמית, ואמון על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המרכז בארץ אף גדל בשנה האחרונה בכ-30 אחוז.

ענקית התוכנה והענן, שנבחרה לאחרונה, למקום העבודה הטוב בישראל, זו השנה השנייה ברציפות, קיבצה עבור 2,100 עובדיה ובני זוגם, מיטב מאמני ישראל, לערב הופעות חד פעמי, באירוע שגם סימל את החזרה לשגרה, לאחר שנה שבמהלכה רוב עובדי החברה עבדו מהבית.

האירוע נפתח בברכה משותפת של מנכ"לית החברה, מיכל ברוורמן–בלומנשטיק, וסקוט גאטרי, סגן נשיא במיקרוסופט העולמית, שאיחל מזל טוב וציין לטובה את החדשנות והמצוינות של המרכז בישראל, והוסיף שהמרכז מוביל בפיתוח מוצרים חדשניים עבור מיקרוסופט.

לאחר שלב הברכות, הסרטונים והמיצגים, עלו בזה אחר זה, להופיע בפני העובדים: נגה ארז, דניס לויד, אמיר דדון, מירי מסיקה, שירי מימון, נועה קירל, רן דנקר, זהבה בן, נרקיס, עדן אלנה, DJ איתי גאלו, ו-DJ ינון יהל במופע מיוחד אשר כלל מאש-אפים וגרסאות חדשות שנוצרו במיוחד עבור האירוע לשירים הגדולים של שלושת העשורים האחרונים. 

 הידידים בגן הפסלים

תורמים וידידי מוזיאון תל אביב לאמנות, התכנסו בראשון האחרון במוזיאון, לכבוד האירוע השנתי, ונהנו מערב שכולו אמנות ומוזיקה. האירוע החל בקוקטייל בגן הפסלים בשיתוף פעולה ייחודי עם קייטרינג ברקיז, שאירח את השף של מסעדת פאסטל, קובי בכר; המשיך בסיור פרטי עם האמן צדוק בן-דוד במיצב החדש והמדובר "אנשים שראיתי ומעולם לא פגשתי"; והסתיים במופע אינטימי של המוזיקאי יוני רכטר יחד עם הרכב אקוסטי. 

את פני המוזמנים קיבלו מנכ"לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי; יו"ר ידידי מוזיאון תל אביב בארץ ובעולם עירית רפפורט; רחל ינאי יו"ר ידידי המוזיאון בישראל; עו"ד דינה פפו, ראש אגף קשרי ציבור ופיתוח משאבים; שירה יעבץ-אפל מנהלת מועדון הידידים בישראל; אליטל וג'ייסון אריסון שעומדים בראש  מועדון הידידים הצעירים; והאוצרת הראשית של המוזיאון מירה לפידות . 

בין המשתתפים שהגיעו לחוות ולתרום לפעילות הענפה של המוזיאון: רון ויעל חולדאי, עו"ד חיים סאמט, משה ינאי, זלמן שובל, יגאל אהובי וגלית גוטמן, רות שטרית, דובי ואנה שיף,  אהוד ברק ונילי פריאל,  דורון לבנת, חזי בצלאל, קובי ריכטר, האמנית כרמל אילן, הגלריסטית  נעמי גבעון, קלוד ברייטמן, טובה וסמי סגול, מוריאל מטלון, יוסי ורדי, איציק חנגל, מיכל ודוד פורר, הילה רהב, אורית אפרתי, סיון סבג, יוני וולףועוד.

צדוק בן-דוד (צילום: מולי גולדברג)
צדוק בן-דוד (צילום: מולי גולדברג)

רחל ומשה ינאי וטניה כהן-עוזיאלי (צילום: אביב חופי)
רחל ומשה ינאי וטניה כהן-עוזיאלי (צילום: אביב חופי)

סיון סבג, איציק חנגל ואליטל אריסון (צילום: מולי גולדברג)
סיון סבג, איציק חנגל ואליטל אריסון (צילום: מולי גולדברג)

אור למשפחות בזאפה

עשרות הורים שכולים, חברי עמותת 'אור למשפחות', שמובילה עירית אורן גונדרס- מייסדת ויו"ר העמותה,  ומשה אדרי, יו״ר אגודת הידידים, נפגשו בראשון בערב בהופעה של דני סנדרסון בזאפה הרצליה. את האירוע פתח שר התרבות והספורט חילי טרופר, שאמר: ״בחברה בה יש ערבות הדדית אין אנשים זרים. אתם הלב שלנו". שרה לוי, אם שכולה, ואמו של יו״ר הכנסת הנכנס מיקי לוי, העניקה לשר טרופר זר פרחים ואיחלה לו הצלחה. 

עירית אורן-גונדרס, שרה לוי וחילי טרופר (צילום: איציק בירן)
עירית אורן-גונדרס, שרה לוי וחילי טרופר (צילום: איציק בירן)

חוגגים מאה

בראשון בערב קיימו בפירמת עורכי הדין ש. הורוביץ ושות', אירוע, שהיווה את יריית הפתיחה לציון 100 שנה להקמתו של המשרד הוותיק. האירוע נערך במתחם 'כוכב הים - שדות ים' בקיסריה, ובמהלכו הוצגה העשייה במשרד, מלפני קום המדינה ועד לתקופה העכשווית. לאחר ארוחת ערב, נהנו הבאים מהופעה משותפת של שלומי שבת ופבלו רוזנברג. ברכו: השותפים הבכירים – עו"ד שוקי חורש, עו"ד אלקס הרטמן ועו"ד טל בנד. 

טל בנד, אלקס הרטמן ושוקי חורש (צילום: סיון פרג')
טל בנד, אלקס הרטמן ושוקי חורש (צילום: סיון פרג')

אברמוב חוגג עם אדם
אחרי תקופת הקורונה, שמנעה בשנה שעברה מברק אברמוב, הבעלים של רשת המזון ג׳פניקה, לקיים את האירוע השנתי המסורתי, חזר השנה האירוע ובגדול. בראשון בערב במתחם ה'דזרט' בראשון לציון, הופיעו בפני עובדי הרשת עדן בן זקן ועומר אדם שהרקידו את כולם עד לשעות הקטנות של הלילה. לצורך החגיגה אברמוב הורה לסגור באופן חד פעמי את הסניפים מוקדם מהרגיל, ושכר אוטובוסים כדי  לאפשר לכל עובדי הרשת להגיע מכל קצוות הארץ לחגוג במסיבה שכללה דוכני אוכל, ובארים של אלכוהול, שנשארו פתוחים עד אחרון המבלים.