אורחים רבים השתתפו בראשון בערב בטורניר הפוקר השנתי, שמקיים ארגון וראייטי. המשחק הפעם נערך באולמי מתחם 'טראסק' שבנמל תל אביב, והשחקנים המשתתפים קנו את כרטיס הכניסה למשחק בסכום התחלתי של 2,000$ לשחקן. יחד גויסו מן המשתתפים כמיליון ומאתיים אלף שקלים שיוקדשו לטיפול בילדי וראייטי.

ערב ההתרמה הייחודי מתקיים זו הפעם השלישית, בניצוחם של אנדי רם, סער אשרף ומיכל סלונים. מדובר בטורניר פוקר מוקפד, שמנוהל על ידי דורון ציוני מ 888 בעזרתה של האקדמיה לפוקר. אלו שיצאו מהמשחקים בשלבים הראשונים, זכו ליהנות מהפקה מוקפדת בסגנון 'לאס וגאס' בהובלת "גורילה הפקות", בסטנדרטים של אירועי פוקר מובילים, עם אוכל גורמה מבית "דיילי אבנטס" ו'פיתה פנדה', ומשקאות אלכוהוליים שהוכנו בברים ייעודים של ג'וני ווקר ואפרול שפריץ, אשר נתרמו על ידי "החברה המרכזית". כמו כן נערך במקום מופע של תלמידי בית הספר למוסיקה "רימון." בין המשתתפים הרבים השנה, ניתן היה למצוא את: אורי סלונים יו"ר וראייטי ורעייתו תמי סלונים, אודי אנג'ל נשיא וראייטי, רעייתו ענת וילדיו אורי ורונה אנג׳ל; גלעד אלטשולר ויאיר לוינשטיין - שהגיע למקום הרביעי בטורניר - שניהם מהנהלת אלטשולר-שחם; עופר קינברג ליאור קינן, רון פיינקלשטיין ונדב לוי מפלייטיקה; אילן בירנפלד יו״ר דלויט ישראל; מייק דורסמן, יוסי אבו מנכ״ל דלק קידוחים, דודי פלד מבעלי קבוצת מורז, דוד פתאל, דב קוטלר מנכ״ל בנק הפועלים, שלו חוליו מייסד ומנכ״ל, NSO  גד חולדאי מקרן ההון סיכון פיטנגו, היועץ האסטרטגי רונן משה, ירון שורק מנכ"ל אלקטרה מגורים, וידוענים רבים בהם גורי אלפי שסיים את הטורניר במקום השמיני והמכובד, מאור שוויצר,  ג׳ובאנו רוסו, יוסי בניון, ברק בכר, מאור בוזגלו, עמוס תמם, שלום מיכאלשווילי שהגיע מיד לאחר סיום הופעה ועוד.

אנדי רם, דוד פתאל וסער אשרף (צילום: באדיבות וראייטי)
אנדי רם, דוד פתאל וסער אשרף (צילום: באדיבות וראייטי)

יוסי בניון ויוסי אבו (צילום: באדיבות וראייטי)
יוסי בניון ויוסי אבו (צילום: באדיבות וראייטי)

שליו חוליו (צילום: באדיבות וראייטי)
שליו חוליו (צילום: באדיבות וראייטי)

אורי ותמי סלונים וענת אנג'ל (צילום: באדיבות וראייטי)
אורי ותמי סלונים וענת אנג'ל (צילום: באדיבות וראייטי)

עופר חוגג בסטייל

 בראשון בערב חגג אור עופר, מייסד ומנכ"ל סימילאר-ווב, שהנפיק לא מזמן את החברה, את יום הולדתו במסעדה הנחשבת 'פופ אנד פופ' במגדלי חג'ג' שבתל-אביב. חברים ובני משפחה הגיעו לחגוג עם עופר, נהנו ממנות גורמה מעשה ידי שף הבית שחף שבתאי, וממוסיקה שהשמיעו נגניות סקסופון וכינורות. בהמשך התרומם הערב למסיבת ריקודים. 

אור עופר (צילום: באדיבות סבן ונצ'רס)
אור עופר (צילום: באדיבות סבן ונצ'רס)

בן דרור והמאומצים

איריס ואילן בן דרור, מנכ"לי קבוצת בן דרור מבעלי מותג ספידו בישראל, ומותגים בינלאומיים נוספים, קיימו בראשון ערב חגיגי בהשתתפות השחיינים האולימפיים מאומצי המותג שעתידים לטוס למשחקים האולימפיים בטוקיו. באירוע הוצגו חליפות השחייה של ספידו והודגמו טכנולוגיות חכמות שמאפשרות לשחיינים טווח רחב יותר של תנועה ברגליים והופכות את החליפה לנוחה וקלה יותר ללבישה.

 החברה מתגאה בטכנולוגיות החדשניות שהיא מטמיעה בספורט השחייה ותעניק לשחייני העלית גם את המשקפת התחרותית Speedo Pure Focus Goggle.

אילן ואיריס בן דרור (צילום: אביב חופי)
אילן ואיריס בן דרור (צילום: אביב חופי)

חסות בימי חול
רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, הודיעה על הארכת הסכם החסות הראשית לקבוצת הכדורגל הפועל "מחסני השוק" באר-שבע, לעונה הקרובה- 2021-2022. זו העונה השנייה שהרשת תהיה נותנת החסות הראשית למועדון הפועל באר-שבע. במסגרת ההסכם שנחתם, לוגו הרשת יתנוסס על גבי המדים הרשמיים החדשים של הקבוצה. במשחקים אשר יערכו בשבת לא יופיע שם הרשת על מדי הקבוצה ולא יכרזו בכרוז את שם נותנת החסות. בנוסף, 'מחסני השוק' תהיה אחראית גם על הזנתם של שחקני הקבוצה בליווי תזונאית המועדון. חתמו על ההסכם: שלום נעמן מנכ"ל ומבעלי הרשת ונשיאת הקבוצה אלונה ברקת.

שלום נעמן ואלונה ברקת (צילום: דוברות הפועל מחסני השוק באר-שבע)
שלום נעמן ואלונה ברקת (צילום: דוברות הפועל מחסני השוק באר-שבע)

צומחים מכישלונות 

ביוזמת קהילת EcoScience של משרד המדע והטכנולוגיה, האקדמיה הצעירה הישראלית   ו- Fuckup Nights ת״א, נערך בראשון בגן העיר בת״א ערב שכולו למידה מכישלונות של אנשים מצליחים. קהילת EcoScience מייצרת חיבורים בין  אנשי מדע וטכנולוגיה מהאקדמיה, התעשייה והממשל, הפועלים יחד להנגשת ידע מדעי למקבלי ההחלטות ככלי לסיוע בפיצוח אתגרים לאומיים. לקחו חלק בערב: 

איש העסקים והיזם ד"ר יוסי ורדי, מנכ״לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה שי-לי שפיגלמן, ראש שירותי בריאות הציבור לשעבר פרופ' סיגל סדצקי, מנכ״לית משרד המשפטים לשעבר ושופטת תוכן מטעם פייסבוק העולמית עו״ד אמי פלמור, נשיאת אונ׳ בן גוריון בנגב לשעבר פרופ' רבקה כרמי ומנכ״ל ScienceAbroad נדב דואני.

יוסי ורדי, שי-לי שפיגלמן, סיגל סדצקי ואמי פלמור (צילום: יפעת קירשנבאום ארן)
יוסי ורדי, שי-לי שפיגלמן, סיגל סדצקי ואמי פלמור (צילום: יפעת קירשנבאום ארן)

קרדיט: יפעת קירשנבאום ארן